(nieuwe) ruil-fohn kost bij Renault echt 400 euries. Valt wel mee dus.
Een leuke T2 Hybride / T25 is leuk, maar daar stopt het niet bij. Andere elbow + downpipe. Maybe andere intercooler.... Enfin, kost meer dan ff alleen een andere turbo.
Blokkie loopt nog niet. Vandaag net te weinig tijd. (of ik had afgelopen maandag al moeten zijn begonnen ipv dinsdag....

)
- Dynamo aansluiten
- Vloeistoffen aanvullen en oli uit blok spoelen en weer opnieuw vullen
- Alles nalopen
- Veerpoten eronder
- Uitlaat aansluiten (of toch maar niet.

)
Morgen maar ff verder en zien of ie het wil doen.

of

.
Of het blok uit de Groene nu echt bewerk is weet ik niet. Maar de in- en uitlaatpoorten waren aardig glad en groter in vergelijk met de kop van de Witte. (toch maar ff bewaren dus.

Pas met demonteren van deze kop kan je echt bepalen of ie "gedremeld" is of echt "geflowd".
En ja, met dat blok heb ik op Goes gestaan. 101 wiel-PK's met 0,8 bar en een 140 sproeier.
Er zat overigens een koppeling in uit 2002. Carter was ook al eens gedemonteerd. Dus alles is al eens uit elkaar geweest van het Groene blok.
Vandaag geen

. Was te druk.

Zweet stond op m'n voorhoofd.
En nogmaals, tis gokken, als ik het niet doe, weet ik het niet en anders heb ik zo een flinke buil op m'n voorhoofd. C'est ca.