ACT: Clio16V
startmotor draaide wel rond dus?
misschien een aan het doodgaan-zijnde bdp sensor?
misschien een aan het doodgaan-zijnde bdp sensor?
Immer wieder die verdammte Holländer
stervende starter....
-
heb er ook eens last van gehad, vorig jaar op zandvoort toen ik andersom op t circuit stond, gelukkig duurde het 'maar' 30secMiekje16V schreef:Was de eerste keer dat het voorkwam... en jah het was wel warm dus vandaar dat ik dacht aan een soort beveiliging... maar dat van de startmotor klinkt logisch. Ik zal iets zuiniger op hem zijn met deze temperaturen

heb nog steeds dezelfde startmotor, maar ik mis het hitteschildje wat hier omheen hoort te zitten, als hij warm is start hij altijd wel iets moeilijker eigenlijk..
misschien eens kijken of jij het hitteschildje wel hebt..?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
de laatste keer dat ik heb gekeken, zatie er nog op 

onder andere 

mensen ik heb een startprobleem.
als mijn auto een nachtje heeft stilgestaan dan start mijn auto bijzonder moeilijk, de startmotor gaat met moeite rond. Hij heeft er geen kracht voor lijkt het. als ik mijn auto heen en weer duw dan start ie probleemloos.
De accu heb ik al vervangen omdat het leek dat mijn andere accu zwak was, maar het probleem blijft.
wat kan het zijn?? een stervende startmotor?
als mijn auto een nachtje heeft stilgestaan dan start mijn auto bijzonder moeilijk, de startmotor gaat met moeite rond. Hij heeft er geen kracht voor lijkt het. als ik mijn auto heen en weer duw dan start ie probleemloos.
De accu heb ik al vervangen omdat het leek dat mijn andere accu zwak was, maar het probleem blijft.
--->Clio 16v Grandprix Nr. 414<---
FF gauw een vraagje tussendoor, zit er verschil tussen en achterruitenwisserarm van een fase 1 en een fase 2?
Dit omdat ik aan een fase 1 arm kan komen, maar mijn clio is een fase 2...
Dit omdat ik aan een fase 1 arm kan komen, maar mijn clio is een fase 2...
Bij mij was het toen de dynamo die aan zn eind was.Jurien schreef:mensen ik heb een startprobleem.
Ik denk dat je startmotor het aan het begeven is idd..
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
spruitstuk hoeft er niet af, maar makkelijk klusje is het niet 

12,5 minuten. Proved
Niks anders losmaken behalve je luchtfilterbak.

ja, met die somaliër handjes van jou ja! 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Dat is dan beter te doen dan de startmotor van een GTT 

Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
0.2 A is wel veel, 0,05 is acceptabel
Ook 12,5 min.Gerald schreef:Dat is dan beter te doen dan de startmotor van een GTT
Ik begrijp niet wat er moeilijk aan is, dat ding heb je met 5 schroefjes in je handen, wiel eraf, arm naar binnen en starter eruit ... ?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Geloof dat ik er in totaal 12,5 min, plus jou reistijd (van jou naar mij) mee bezig ben geweest om het ding voor de 1e keer te de-monteren. Ellende is dat ie er nu alsnog weer af moet omdat ie niet goed is....Riël Notermans schreef:Ook 12,5 min.Gerald schreef:Dat is dan beter te doen dan de startmotor van een GTT
Ik begrijp niet wat er moeilijk aan is, dat ding heb je met 5 schroefjes in je handen, wiel eraf, arm naar binnen en starter eruit ... ?

Project: GTT Blue Sport
Renault 5 GT turbo Bleu Sport

wie houdt er hier duistere praktijken op na ?

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Wie weet de bestelnummers van bv skf betreffende de wiellagers voorzijde van de 16v?
Of de renault bestelnummers?
Of de renault bestelnummers?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.