maar kheb al een vraagske

zou er iemand info kwijt willen over een R5 TS motor.
ik heb zo'n motor liggen die in een renault 8 gebouwd moet worden.
alle informatie is welkom..
Alvast bedankt voor de moeite, groeten
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:dit gaat dus om een motor van een oer 5 ts
er valt een kleine 90 pk uit te halen als je goed je best doet
hij moet in principe gewoon op de huidige bak passen maaar een 5 bak is ook gewoon mogelijk
maar waarom niet gelijk naar een 5 alpine blok gaan
zelfde aanpassingen meer vermogen
standaart al ruim 90 pk (lees 95)
en daar is nog veeel meer aan te doen
zo zit je snel op de gordini specs
welke bak je nodig hebt voor een 5 bak zal ik je ook snel even laten weten
er is namelijk wel een bak voor
succes met de ombouw !
aha, goed om te weten, zal ik zeker eens bekijken.Steven schreef:Gewoon een nieuwe scheelt vaak ook al een hoop, maar idd een wat dikkere kan ingeval van die 5A motor zeker geen kwaad.
voilaARNO16V schreef:Dat vraagt natuurlijk om foto's!!
aha sjiek, en veel veranderingen moeten doen, of viel het nog meer5alpine schreef:heb ook een r8 met alpine motor
Hallo, ik ben nog op zoek naar nieuwe in en uitlaatkleppen voor mijn alpine motor?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:kijk dan gelijk even voor een grotere of een dikkere
renkes in landgraaf heeft die denk ik welkoene schreef:Hallo, ik ben nog op zoek naar nieuwe in en uitlaatkleppen voor mijn alpine motor?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:kijk dan gelijk even voor een grotere of een dikkere
Zou je soms een adres weten, waar ik dat kan vinden.
http://www.renparts.com/contact.htmlDanny van Duren schreef:renkes in landgraaf heeft die denk ik welkoene schreef:Hallo, ik ben nog op zoek naar nieuwe in en uitlaatkleppen voor mijn alpine motor?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:kijk dan gelijk even voor een grotere of een dikkere
antoine schreef:Ja een goed gevulde site met veel (verkeerde) informatie.![]()
![]()
Maar wel de site van Renkes.
ik heb mijn kleppen gekocht bij renkes, eerlijke prijs en goeie service.Danny van Duren schreef:renkes in landgraaf heeft die denk ik welkoene schreef:Hallo, ik ben nog op zoek naar nieuwe in en uitlaatkleppen voor mijn alpine motor?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:kijk dan gelijk even voor een grotere of een dikkere