Beste mensen,
Ik weet dat er hier mensen zijn die toch zeer veel weten over de williams, daarom dat ik hier mijn probleem eens zal proberen beschrijven.
Op een zonnige zondag ben ik aan het toeren en besluit ik de clio te parkeren om een boodschapke te doen.
Ik wil terug verder rijden maar ik kon geen meter vooruit geraken omdat mijn versnellingsbak haperde of zo iets. Ik kon hem in geen enkel versnelling meer leggen om te vertrekken.
Na wat proberen trekken en duwen lukt het uiteindelijk om hem terug in de versnelling te leggen maar niet meer in tweede. Nu kan ik dus wel weer verder rijden maar tweede versnelling lukt niet meer.
Iedere keer ik dit wil doen trilt de versnellingspook, ik hoor geen gekraak ofzo je weet wel het geluid van de tandwieltjes enkel een trilling op de pook.
In het verleden heb ik dit ook al eens voorgehad maar toen kwam het zonder er iets aan te doen weer goed. Nu blijkbaar niet meer.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor de reactie's
probleempje met mijn williams
-
- Contacteer:
ik zou het achterbakje vande bak losnemen
let op de olie komt er wel uit
hier zie je vast dat er een bout is losgelopen
die kan er ook maar weer op 1 manier in
een nieuwe bout kost ca 5 euro bij renault
wel met loctide of een ander schroefdraad borg middel vast zetten
let ook op dat je de rubber ring weer op zijn plek teug doet die dat bakje afdicht
let op de olie komt er wel uit
hier zie je vast dat er een bout is losgelopen
die kan er ook maar weer op 1 manier in
een nieuwe bout kost ca 5 euro bij renault
wel met loctide of een ander schroefdraad borg middel vast zetten
let ook op dat je de rubber ring weer op zijn plek teug doet die dat bakje afdicht
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break