
RTC Ringweekend 2008: chattopic: the day after
Nee wat er precies misging weet ik niet, volgens mij gewoon met een te hoge snelheid de bocht in... Misschien heeft er ook wel wat gelegen maar dat weet ik dan niet. Reed op dat punt ook niet echt een ideale lijn... Gewoon stom maarja, daar leer je weer van 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
En dat is niet de plek waar je remmen het zwaarst belast worden. Heb je eerder op het circuit (Wehrseifen, etc) geen last gehad?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Eerder heb ik het wel gemerkt en daarna een stuk rustiger aan gedaan maar dit kwam dit door de te hoge snelheid, als de remmerij het beter had gedaan dan had het misschien voorkomen kunnen wordenMartijn schreef:En dat is niet de plek waar je remmen het zwaarst belast worden. Heb je eerder op het circuit (Wehrseifen, etc) geen last gehad?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Ik heb alvast informatie over het vertrek toegevoegd in het andere topic: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 92#2022692
Mocht iemand niet met de toertocht meegaan, graag even aan mij doorgeven. Dan staan we niet voor niets te wachten.
Mocht iemand niet met de toertocht meegaan, graag even aan mij doorgeven. Dan staan we niet voor niets te wachten.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Berichten: 463
- Lid geworden op: ma 6 aug 2007 6:41
- Locatie: Vlaardingen
Boem= dus auto naar de filestijnenMartijn schreef:Ligt aan de banden.![]()
Maar Sutan, vergis je niet in de moeilijkheidsgraad van de Nordschleife. En er zijn geen uitloopstroken: foutje = boem.
Moet ik niet hebben


-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
@Indodinges: om even terug te komen op je vraag in het andere (niet chat) ring topic. Betreffende waarom we met tussenpozen vertrekken.
Als je als een stoet gaat rijden met een dergelijk aantal auto's dan krijg je direct problemen. Als de voorste de wettelijk toegestane snelheid gaat rijden dan moet auto nummer 15 zo verschrikkelijk doorpezen om bij de houden, dat werkt van geen kanten. Dat kan enkel in een zeer rustige omgeving als er ook zeeeeeeeer rustig wordt gereden voorin.
Ga je echter ieder voor zich rijden (al dan niet met een kleine tussenpoze bij de start) dan kan iedereen lekker eigen tempo rijden. Je komt onderweg verschillende auto's (minstens 1x
) tegen en je moet zelf de weg zoeken. Dat laatste alleen al is leuk om te doen dus zet je dagteller op nul bij vertrek. Geloof me maar, komt allemaal goed 
Als je als een stoet gaat rijden met een dergelijk aantal auto's dan krijg je direct problemen. Als de voorste de wettelijk toegestane snelheid gaat rijden dan moet auto nummer 15 zo verschrikkelijk doorpezen om bij de houden, dat werkt van geen kanten. Dat kan enkel in een zeer rustige omgeving als er ook zeeeeeeeer rustig wordt gereden voorin.
Ga je echter ieder voor zich rijden (al dan niet met een kleine tussenpoze bij de start) dan kan iedereen lekker eigen tempo rijden. Je komt onderweg verschillende auto's (minstens 1x


Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
21 auto's x 5 minuten = 105 minuten. Sta ik daar dus anderhalf uur te blauwbekken? Hmmm. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
en voor mij een mac kroket!
Immer wieder die verdammte Holländer
lang niet of niet lang?
Immer wieder die verdammte Holländer
doe je toch om de 2 minutenMartijn schreef:21 auto's x 5 minuten = 105 minuten. Sta ik daar dus anderhalf uur te blauwbekken? Hmmm.

ga weg man het wordt 24 graden!Martijn schreef:21 auto's x 5 minuten = 105 minuten. Sta ik daar dus anderhalf uur te blauwbekken? Hmmm.

Immer wieder die verdammte Holländer
Immer wieder die verdammte Holländer
alles is handel 

Immer wieder die verdammte Holländer
Een gewaarschuwd mens telt voor twee;
[img]http://www.marknauta.nl/extra/DSC_2899copy.jpg[/img]
Errug dikke Golf btw...
[img]http://www.marknauta.nl/extra/DSC_2899copy.jpg[/img]
Errug dikke Golf btw...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
nope, steeksproefsgewijs. Je mag max 95dB produceren (gemeten 1mtr. vanaf het eindstuk van de uitlaat onder een hoek van 45 graden. Daarbij het toerental op de helft van max.). Ik las de ze afgelopen weekend ook langs de baan hebben gestaan op verschiedene plaatsen om geluidsmetingen uit te voeren.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
niet alleen de buitenkant:Chris schreef:[img]http://www.marknauta.nl/extra/DSC_2899copy.jpg[/img]
http://vwteampg.xsbb.nl/viewtopic.php?f ... 69&start=0