lekker laag en zag er gewassen uit

Martijn schreef:Gisterochtend in Nieuwleusen: Daniel met z'n TL Turbo. En eerder deze week zag ik hem ook in Deventer (?)
Die heb ik laatst ook op de A4 bij Schiphol gespot, toen zat er een leuke blonde dame in.ronald-cabrio schreef:vanmiddag rond kwart over 4 in leiden op de hoge rijndijk een zwarte clio 16v met rtc stickers op de zijraampjes JV-HG-20
Ik niet, d'r was mij een te hoog grasmaaier gehalteARNO16V schreef:K'was d'r ook nog ff, heb nog even daar onder het viaduct gestaan, waren wel een paar leuke burn-outs bij!![]()
nou dab jij geluk gehad er zat vanmiddag een gozer inWouterW schreef:Die heb ik laatst ook op de A4 bij Schiphol gespot, toen zat er een leuke blonde dame in.ronald-cabrio schreef:vanmiddag rond kwart over 4 in leiden op de hoge rijndijk een zwarte clio 16v met rtc stickers op de zijraampjes JV-HG-20
Zou ik best kunnen zijn geweest, ik werk in een dorp naast Grave en was gister even bij de Jumbo wat boodschappen halen. Hoe laat heb je die Twingo gespot?antoine schreef:Gisteren in, ik geloof Grave, een blauwe 'Ronnnie" twingo.
HE JOH je hebt mij tochronald-cabrio schreef:nou dab jij geluk gehad er zat vanmiddag een gozer inWouterW schreef:Die heb ik laatst ook op de A4 bij Schiphol gespot, toen zat er een leuke blonde dame in.ronald-cabrio schreef:vanmiddag rond kwart over 4 in leiden op de hoge rijndijk een zwarte clio 16v met rtc stickers op de zijraampjes JV-HG-20
Hey 73-DT-TF dat was ik.Chris schreef:Vandaag gespot op de A20 richting Rotterdam; Clio RS phase1, zwart; 48-NT-VG, linker zijkant behoorlijk in elkaar...
Rotterdam centrum, R1916V phase1 cabriolet, blauw, voorzien van een dikke dubbele Devil, SG-DZ-32 meen ik.
Zojuist op de A20/A12 vanaf Nieuwerkerk a/d IJssel t/m Reeuwijk, mooie lage Clio16V Grand Prix, 73-DT-TF, voorzien van RTC houders.Achterin lagen waarschijnlijk zijn nieuwe velgen, witte OZ's oid.
toevallig in utrecht opgehaald met banden maat 195-45-16??Mathijsvzuijlen schreef:Hey 73-DT-TF dat was ik.Chris schreef:Vandaag gespot op de A20 richting Rotterdam; Clio RS phase1, zwart; 48-NT-VG, linker zijkant behoorlijk in elkaar...
Rotterdam centrum, R1916V phase1 cabriolet, blauw, voorzien van een dikke dubbele Devil, SG-DZ-32 meen ik.
Zojuist op de A20/A12 vanaf Nieuwerkerk a/d IJssel t/m Reeuwijk, mooie lage Clio16V Grand Prix, 73-DT-TF, voorzien van RTC houders.Achterin lagen waarschijnlijk zijn nieuwe velgen, witte OZ's oid.
Inderdaad achterin met me net gekochte OZ supert. WRC velgen 16 inch met uniroyal rainsports eromheen. Dat wordt me zomersetje. Binnenkort update in me projecttopic. Jou niet gezien.
Wel maat 195/45/16 maar niet in Utrecht. In AxelDaan2D schreef:toevallig in utrecht opgehaald met banden maat 195-45-16??Mathijsvzuijlen schreef:Hey 73-DT-TF dat was ik.Chris schreef:Vandaag gespot op de A20 richting Rotterdam; Clio RS phase1, zwart; 48-NT-VG, linker zijkant behoorlijk in elkaar...
Inderdaad achterin met me net gekochte OZ supert. WRC velgen 16 inch met uniroyal rainsports eromheen. Dat wordt me zomersetje. Binnenkort update in me projecttopic. Jou niet gezien.
Ik dacht om ongeveer 12:16.Ronnie schreef:Zou ik best kunnen zijn geweest, ik werk in een dorp naast Grave en was gister even bij de Jumbo wat boodschappen halen. Hoe laat heb je die Twingo gespot?antoine schreef:Gisteren in, ik geloof Grave, een blauwe 'Ronnnie" twingo.