Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
antoine
Berichten: 7739 Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304 Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103 Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:
ma 24 mar 2008 9:40
Allemaal? 1....
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Menno
Berichten: 6437 Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun
ma 24 mar 2008 9:41
Heb uberhaupt geen auto gezien
rev it like a rental
mark 5t
Berichten: 7630 Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:
ma 24 mar 2008 11:11
wie kan mij vertellen of dit een geschikte turbo is voor op een gtt?
het is een door Mitsubishi geproduceerde turbo:
gegevens: TD04-11G-5
ik heb al het een en ander gegoogeld maar ik kom alleen maar te weten dat ie voor een bmw 325 tds 2500cc blok is (diesel dus)
ik moet eigenlijk weten of ie geschikt is voor op een gtt (geen groot turbogat) en hoeveel druk en airflow die dan kan leveren dus hoeveel pk kan die genereren
Menno
Berichten: 6437 Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun
ma 24 mar 2008 12:16
Dan moet je ff de flowmap van turbine en compressor d'r bij fixen, kan je 'm doorrekenen.
Maar een dieselturbo, vraag me af of dat wel goed gaat qua temperatuur, vaak zijn ze van minder hittebestendige gietprut.
rev it like a rental
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403 Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born
ma 24 mar 2008 12:26
Een Belg heeft ooit eens een VAG-turbo met variabele geometrie geinstalleerd op de GT. Dat schijnt qua warmte nog gevoeliger te zijn, maar zover ik weet bleef t heel. Dus misschien heb je met die Mitsubishiturbo ook mazzel
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527 Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:
ma 24 mar 2008 14:07
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
~thijs~
Berichten: 5232 Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Locatie: Haarlem
Contacteer:
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383 Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:
ma 24 mar 2008 14:15
paar dagen terug
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527 Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:
ma 24 mar 2008 14:24
ik zal beter opletten dr Hessel
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383 Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:
ma 24 mar 2008 15:23
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611 Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527 Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:
ma 24 mar 2008 15:43
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383 Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:
ma 24 mar 2008 15:59
beter opletten Wouter
, beter opletten
ook die zijn al gebruikt ...maar niet door mij
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Christian
Berichten: 4046 Lid geworden op: wo 19 jun 2002 13:30
Locatie: Oldenzaal (Twente)
ma 24 mar 2008 17:05
weet iemand zo wat voor schroef draad er gebruikt word M12.1,5 klopt dat?
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304 Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave
ma 24 mar 2008 17:08
Christian schreef: weet iemand zo wat voor schroef draad er gebruikt word M12.1,5 klopt dat?
waarvoor ?
Sanderclioll
Berichten: 1872 Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
Locatie: Utrecht
ma 24 mar 2008 17:11
Net tijdens het rijden is de multiriem gesprongen (clio phase 2 1.6 AUT).
Weggesleept door Renault Route en eigenlijk allemaal prima geregeld.
Iemand een idee wat een multieriem kost en of het veel tijd kost om deze erom te leggen ?
Hij staat nu bij VKV Vianen.
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304 Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave
ma 24 mar 2008 17:15
stond ook al in het clio II topic toch ?
patience, my friend...
Christian
Berichten: 4046 Lid geworden op: wo 19 jun 2002 13:30
Locatie: Oldenzaal (Twente)
ma 24 mar 2008 17:18
Ferdy schreef: Christian schreef: weet iemand zo wat voor schroef draad er gebruikt word M12.1,5 klopt dat?
waarvoor ?
ow ja hihi sorry
wielbouten heb ik het over heb langere voor me maxi velgen nodig
Laatst gewijzigd door
Christian op ma 24 mar 2008 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Sanderclioll
Berichten: 1872 Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
Locatie: Utrecht
ma 24 mar 2008 17:22
Ferdy schreef: stond ook al in het clio II topic toch ?
patience, my friend...
nope
mark 5t
Berichten: 7630 Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:
ma 24 mar 2008 17:53
Menno schreef: Dan moet je ff de flowmap van turbine en compressor d'r bij fixen, kan je 'm doorrekenen.
Maar een dieselturbo, vraag me af of dat wel goed gaat qua temperatuur, vaak zijn ze van minder hittebestendige gietprut.
das nu juist het probleem ik kan die gegevens nergens vinden op google.
iemand andesr nog tips voor websites of wat gevonden?
Tom
Moderator
Berichten: 25344 Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch
ma 24 mar 2008 18:02
Sander de Bruin schreef: Net tijdens het rijden is de multiriem gesprongen (clio phase 2 1.6 AUT).
Weggesleept door Renault Route en eigenlijk allemaal prima geregeld.
Iemand een idee wat een multieriem kost en of het veel tijd kost om deze erom te leggen ?
Hij staat nu bij VKV Vianen.
MR kost max een paar tientjes en erop leggen kan ook nooit veel zijn. Zit de waterpomp erop bij jou? Kon je niet rustig naar huis rijden?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Sanderclioll
Berichten: 1872 Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
Locatie: Utrecht
ma 24 mar 2008 18:05
Geen idee, heb eigenlijk gelijk gebeld, binnen 30 min weggesleept.
Zit eigenlijk meer even te bedenken of ik het door een beun laat doen of door de dealer.
Auto is 3 weken geleden gekocht bij VKV Culemborg maar zonder garantie.
Tom
Moderator
Berichten: 25344 Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch
ma 24 mar 2008 18:10
hmz, als ze netjes zijn gooien ze er gewoon een nieuwe op. Hoe zag hij eruit? Veel droogte scheurtjes?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Sanderclioll
Berichten: 1872 Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
Locatie: Utrecht
ma 24 mar 2008 18:14
Haha, wil je het echt weten, ik heb er niet eens naar gekeken.
Hij belde me later op om te vertellen wat er mis was..
Christian
Berichten: 4046 Lid geworden op: wo 19 jun 2002 13:30
Locatie: Oldenzaal (Twente)
ma 24 mar 2008 18:24
Christian schreef: Ferdy schreef: Christian schreef: weet iemand zo wat voor schroef draad er gebruikt word M12.1,5 klopt dat?
waarvoor ?
ow ja hihi sorry
wielbouten heb ik het over heb langere voor me maxi velgen nodig
niemand eve snel
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403 Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403 Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born
Christian
Berichten: 4046 Lid geworden op: wo 19 jun 2002 13:30
Locatie: Oldenzaal (Twente)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724 Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:
ma 24 mar 2008 18:36
Iemand suggesties waar ik het beste lexaan mee kan schoonmaken zonder krassen te krijgen?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Christian
Berichten: 4046 Lid geworden op: wo 19 jun 2002 13:30
Locatie: Oldenzaal (Twente)
ma 24 mar 2008 18:38
glas spul met een schoone wollen doek
dat is zacht teminste
Tom
Moderator
Berichten: 25344 Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch
ma 24 mar 2008 18:39
Gewoon water/sop en een schone doek??
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
oldskool
Berichten: 1985 Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven
ma 24 mar 2008 19:22
Goed bezig Luco
lexaan en plexi glas maak je krasvrij met jawel koperpoets .