de 21 blijft als boodschappen auto en de rs is van kimWouterW schreef:en de 21 en de RS dan?

de 21 blijft als boodschappen auto en de rs is van kimWouterW schreef:en de 21 en de RS dan?
ik heb een ander spoilertje, een stuk bescheidener, volgens mij is dat de spoiler die voor de 16v gebruikt is al weet ik het niet voor de volle 100% zeker. die zal er in eerste instantie wel opkomen. gaat ook komende week gebeuren als de lak eronde rniet al te lelijk is. anders moet het wachten tot de klep opnieuw gespoten wordtRemon-CL10 schreef:Heb je al een origineel 16v spoilertje? Anders heb ik er nog wel een liggenZiet er verders goed uit allemaal!
zijn dat geen kunstof deksels dan? dat polijst niet echt lekker lijkt mePatrick L. schreef:aangezien je het toch grondig aanpakt, zou ik ook meteen 2 nieuwe koplampen met knippers erin zitten.
Ziet er netjes uit zo met die originele schoepvelgen. zou mooi zijn als je de deksels zou kunnen laten polijsten
zijn idd kunststof.kool schreef:zijn dat geen kunstof deksels dan? dat polijst niet echt lekker lijkt mePatrick L. schreef:aangezien je het toch grondig aanpakt, zou ik ook meteen 2 nieuwe koplampen met knippers erin zitten.
Ziet er netjes uit zo met die originele schoepvelgen. zou mooi zijn als je de deksels zou kunnen laten polijsten
leuk bakkie zo hoor
Weet je het zekerEgon schreef:zeker. alle ingredienten zijn in huis![]()
komende week wil ik het meeste wel gaan doen. daarna de laatste puntjes op de I
dan is de auto "klaar" orgineler dan orgineel kan niet
ik sta te popelen om de foto's te zienEgon schreef:zeker. alle ingredienten zijn in huis![]()
Ik ben ook benieuwd vooral naar de orignele spiegels en lampenSkycount schreef:ik sta te popelen om de foto's te zienEgon schreef:zeker. alle ingredienten zijn in huis![]()
voorlopig laat ik die uitlaat er nog onder. (tot ik het geluid zat ben), daarna .... ja ja, orgineel makenRoyH schreef:Volgens mij bedoeld ie de foto's van Egon's clio
Ach die pook, in de winter vriezen je handen er aan vast en in de zomer heb je in je hand gebrand van de hitte Egonwel lekker warm, dat dan wel...
Laat je deze uitlaat eronder zitten wat ik had of niet?