Hallo mensen heb me veren nu een week, een jongen zou ze er gister onder zetten maar door gezeur bij ze baas mag die niet meer bij beunen.
ik ben zelf helemaal niet echt handig. nu ben ik naar noteboom geweest om te vragen wat het kost en ze doen het niet omdat ze het druk hebben inverband met winterbanden etc.
heeft iemand intresse om wat extra geld te verdienen, en een mede Renault eigenaar te helpen?
woon in zuid holland
Waddinxveen 10min van rotterdam.
mvg
Leon
Clio verlagen, hulp gevraagd?
-
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Leon Cozijn op di 5 feb 2008 9:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Hey Leon,
Het is misschien even makkelijk om neer te zetten waar je vandaan komt.
Succes met het verlagen.
Het is misschien even makkelijk om neer te zetten waar je vandaan komt.
Succes met het verlagen.
Ze woonplaats staat er op////Clio1985 schreef: woon in zuid holland
mvg
Leon

Verlagen is totaal niet moeilijk, je moet alleen zorgen dat je een verentrekker heb anders kom je niet ver.
Helaas woon ik bij Utrecht anders had ik je wel ff geholpen.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Contacteer:
dat heb ik er pas net opgezet, utrecht is 20minMikeVV schreef:Ze woonplaats staat er op////Clio1985 schreef: woon in zuid holland
mvg
Leon![]()
Verlagen is totaal niet moeilijk, je moet alleen zorgen dat je een verentrekker heb anders kom je niet ver.
Helaas woon ik bij Utrecht anders had ik je wel ff geholpen.

Ik heb met iemand anders op 1 dag 3 laguna's verlaagd en op een bepaald moment krijg je er handihgheid in...
Ik weet niet hoeveel het verschilt met een clio, iemand anders die hier meer over kan vertellen?
Helaas gaat dit weekend niet redden aangezien ik me body kit ga plaatsten op de laguna.
Ik weet niet hoeveel het verschilt met een clio, iemand anders die hier meer over kan vertellen?
Helaas gaat dit weekend niet redden aangezien ik me body kit ga plaatsten op de laguna.
-
- Moderator
- Car: MB
Misschien handig om te vertellen om wat voor type clio het gaat? En te druk met winterbanden
....welke zak zooi laat er NU nog winterbanden plaatsen. beetje laat of niet

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
als u mij verteld waneer u tijd heeft, dan kunnen we mischien savonds of smiddag afspreken als u tijd heeft.
helaas de komende 2 weken geen tijd ivm de Laguna.
Daarna geen probleem, hier in de buurt weet ik wel een adres en anders heb ik nog wel een adres in Barendrecht waar ik op zaterdag een brug kan huren.
Daarna geen probleem, hier in de buurt weet ik wel een adres en anders heb ik nog wel een adres in Barendrecht waar ik op zaterdag een brug kan huren.
-
- Contacteer:
waar moet je ongeveer voor rekenen voor het erop laten zetten + uitlijnen bij een garage? mischien dat u mij dat kunt vertellen
erop zetten komen we wel uit.
uitlijnen kan ik niet maar dat kost tussen de 45 en 75 euro, kan je bij kwik fit of een andere bandenhuis laten doen.
uitlijnen kan ik niet maar dat kost tussen de 45 en 75 euro, kan je bij kwik fit of een andere bandenhuis laten doen.
-
- Contacteer:
ik bedoel hoe lang is het werk voor een garage, dan rijd ik langs me garage en vraag ik wat het kost om erop te laten zetten + uitlijnen ?
een laguna doe ik ongeveer een uur à anderhald uur over, wat ene garage ervoor rekent geen idee.
De gemiddelde renault dealer vraagt 100 euro per uur....
De gemiddelde renault dealer vraagt 100 euro per uur....
He mijn veren koper heeft een vraag.. ik heb had ze er binnen uur onder.
achter is het heel eenvoudig opkrikken achter, ervoor zorgen dat de achteras los hangt. vervolgens draai je de onderste bouten van de schokdempers los, zodat de achteras helemaal los hangt. opdat moment kun je de achterveren er zo tussen uit pakken. andere veren er tussen zetten, krik onder de achteras zodat je de bouten van de schokdempers er weer in kan draaien en klaar is kees. voor heb je wel even een luchtsleutel nodig om de veerpoten los te tikkelen. wanneer je de veerpoten gedemonteerd hebt, is het de veer in een verenklem zetten veerschotel losdraaien, veer er tussen uit pakken, verlagingsveer er tussen zetten veerschotel vast zetten en de veerpoot weer monteren. uitlijnen is meestal niet eens nodig tenminste bij mij niet.
suc6
achter is het heel eenvoudig opkrikken achter, ervoor zorgen dat de achteras los hangt. vervolgens draai je de onderste bouten van de schokdempers los, zodat de achteras helemaal los hangt. opdat moment kun je de achterveren er zo tussen uit pakken. andere veren er tussen zetten, krik onder de achteras zodat je de bouten van de schokdempers er weer in kan draaien en klaar is kees. voor heb je wel even een luchtsleutel nodig om de veerpoten los te tikkelen. wanneer je de veerpoten gedemonteerd hebt, is het de veer in een verenklem zetten veerschotel losdraaien, veer er tussen uit pakken, verlagingsveer er tussen zetten veerschotel vast zetten en de veerpoot weer monteren. uitlijnen is meestal niet eens nodig tenminste bij mij niet.
suc6

Bij de laguna heb je ook nog het probleem dat je de stabilisatorm stang moet los draaien, daar heb je een tang en ene luchtsleutel voor nodig anders krijg je hem absoluut niet los, hoe dat zit bij een clio weet ik niet.
-
- Contacteer:
heb jij geen tijd van de week? mischienDnns schreef:He mijn veren koper heeft een vraag.. ik heb had ze er binnen uur onder.
suc6
Ik moet gewoon fulltime stage lopen, en rotterdam is niet bepaald om de hoek bij mij. bij een renault dealer zullen ze hier maximaal 2 uur voor uitrekken en ben je misschien 100 euro kwijt..
@ Steven: het gaat hier om een renault clio uit 1999 de roest bij die dingen valt wel mee, met een beetje WD40 en een luchtsleutel kom je een heel eind
@ Steven: het gaat hier om een renault clio uit 1999 de roest bij die dingen valt wel mee, met een beetje WD40 en een luchtsleutel kom je een heel eind
-
- Contacteer:
mischien iemand anders tijd?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Plaats eens een berichtje in het bodegrave topic. komt er vast wel een opaf danClio1985 schreef:mischien iemand anders tijd?
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
net langs de dealer gereden het koste 150 euro arbeids loon en dan nog 65 euro uitlijnen. 

dat vind ik opzich wel mee vallen 150 euro, dat uitlijnen kan je altijd later en ergens anders laten doen.
-
- Contacteer:
hoop eigenlijk dat iemand me van hier kan helpen/wil helpen.
-
- Contacteer:
ik wacht even op jou of je tijd heb binnekort mischien.MikeVV schreef:erop zetten komen we wel uit.
valt wel mee hoor, ik heb me clio vroegah nog s bij speedequipment laten uitlijnen voor 200 euro inclusief. moest daarna ook nog uitgelijnd worden voor 5 tientjes.
Immer wieder die verdammte Holländer
woordje veren vergeten 

Immer wieder die verdammte Holländer