Jurien schreef:wie weet of een stuurnaaf van omp of sparco voor een clio vanaf 98 in een clio uit 96 past?
biesheuvel kan mij er geen antwoord erop geven
Tuurlijk weten die dat wel, kunnen ze toch opzoeken.
Jurien schreef:wie weet of een stuurnaaf van omp of sparco voor een clio vanaf 98 in een clio uit 96 past?
clio 90-2/98 019014
clio 3/98- 019092
beide kosten 39,50 p/s (Dit was wel in 2006)
maar ik kreeg een mailtje van ze dat ze niet durfde te zeggen of dat past,
maar ik begrijp een beetje uit jouw post dat het wel past, of heb jij ook geen idee?
clio 90-2/98 019014
clio 3/98- 019092
beide kosten 39,50 p/s (Dit was wel in 2006)
maar ik kreeg een mailtje van ze dat ze niet durfde te zeggen of dat past,
maar ik begrijp een beetje uit jouw post dat het wel past, of heb jij ook geen idee?
Ken je makkelijk Spiegels ombouwen naar electrische spiegels zo ja hoe?Het zit zo ik ken electrische spiegels overkopen voor een prikkie. En is wat luxer dan met zoon lomp ding wat er nu zit.
Het zijn orginele phase 1 spiegels (electrice) is toch net wat luxer. Ik weet wel dat er een stekkertje zit in de deur. Maar hoe moet je die bedienen dan?
Cleaned_Clio_16v schreef:Het zijn orginele phase 1 spiegels (electrice) is toch net wat luxer. Ik weet wel dat er een stekkertje zit in de deur. Maar hoe moet je die bedienen dan?
Boven je elektro spiegel bediening zit een rondje in die balk, normaal zit daar de bediening van de spiegel
Cleaned_Clio_16v schreef:Het zijn orginele phase 1 spiegels (electrice) is toch net wat luxer. Ik weet wel dat er een stekkertje zit in de deur. Maar hoe moet je die bedienen dan?
Boven je elektro spiegel bediening zit een rondje in die balk, normaal zit daar de bediening van de spiegel
Weet je wel heel zeker dat dat standaard in de deur zit, bij non electrische versies? Tenminste, bij mij zat het er niet in
Ik heb een schakelaartje gevonden krijg ik misschien zondag binnen en ga binnenkort die spiegels halen en dan zorg ik er gewoon voor dat ik de kabelboom erbij meeneem. Waar moet ik deze monteren?
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... kelaar.jpg[/img]