Nu heb ik een Remus en die bevalt stukken beter, maakt inderdaad een iets beschaafter geluid.
Remon's Clio 16v Grand Prix nr. 282 |Verkocht...
-
ronald clio
Ik heb drie jaar ( 15.000 km eronder gehad ) een Devil einddemper gehad, en toen was ie al helemaal verrot.
Nu heb ik een Remus en die bevalt stukken beter, maakt inderdaad een iets beschaafter geluid.
-
Maarten-Jan
- Car: R19.R
Heb er nu een jaartje een Devil onder hangen, maakt wel een lekker brullend geluid... kwaliteit van Devil was vroeger niet zo goed, ze schijnen kwalitatief nu wel een stuk beter te zijn.
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
ja dat past 
Het gaat om de volgende demper:Maarten-Jan schreef:Heb er nu een jaartje een Devil onder hangen, maakt wel een lekker brullend geluid... kwaliteit van Devil was vroeger niet zo goed, ze schijnen kwalitatief nu wel een stuk beter te zijn.
http://link.marktplaats.nl/140637791
Kan iemand aan de hand van foto zien of het een 'oude' of een nieuwer type Devil uitlaat is?
-
Maarten-Jan
is het oude type in elk geval, bij de nieuwe staat het devil logo bovenop in het chroom, niet meer met een plaatje op de zijkant.
Katvervanger + demperloze middenpijp geeft al een hoop kabaal
Zit nog te twijfelen over de katvervanger... Anders moet ik die elke apk weer eronder schroeven. Denk dat het demperloze middenpijp incl Sebring wordt. Als dat nog niet genoeg kabaal geeft kan ik altijd nog een katvervanger eronder gooienMaarten-Jan schreef:is het oude type in elk geval, bij de nieuwe staat het devil logo bovenop in het chroom, niet meer met een plaatje op de zijkant.
-
Maarten-Jan
Ja klopt, maar ach, dat is maar 1 keer per jaar, en als je er elk jaar even nieuwe bouten gebruikt, is het 10 minute werk 
Waarschijnlijk komen er dit weekend al spoorverbreders onder
Rondom 20mm per kant erbij. Gaan de wielen dus net zo strak langs de kassen staan als bij Joeri_16v
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik langzaam wat aanpassingen zou doen aan de GP, maar gaat toch wel hard zo
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik langzaam wat aanpassingen zou doen aan de GP, maar gaat toch wel hard zo
Ik heb me spoorverbreders binnen
Nu vraag ik me alleen af wat voor maat wielbouten ik dan nodig ga hebben... Weet dat het M14 is, maar de lengte niet.
Degene van wie ik ze gekocht had, zei dat het met normale wielbouten gewoon paste, maar dat lijkt me niet echt veilig met 20mm spoorverbreders...
Degene van wie ik ze gekocht had, zei dat het met normale wielbouten gewoon paste, maar dat lijkt me niet echt veilig met 20mm spoorverbreders...
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
En waar kan je dat bestellen dan?? Zag dat Biesheuvel ze ook heeft
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
Of dutchpowertrading, maar Biesheuvel kan net zo goed

-
Cleaned_Clio_16v
Ik heb ze gewoon bij autoslager vandaan. Beetje laat maar mooie velgen.
Zo eindelijk weer eens een update
De spoorverbreders zitten er inmiddels alle vier onder
Verder knapte vorige week me koppelingskabel, dus heb deze van de week op me werk vervangen.
Omdat ik hem toch op de brug had staan gelijk nieuwe remblokken rondom eronder gezet en mijn remklauwen goud gespoten. Was eerst bang dat dit misschien niet mooi zou zijn, maar vind het toch best netjes!
Ook heb ik van de week tijd gehad om mijn GP machinaal te polijsten met een haakse polijstmachine (hadden er een in de aanbieding op het werk
) Hij glimt weer als een tiet! Vanmiddag was het mooi foto-weer, maar ik had me camera niet bij me. Dus alvast een paar GSM-foto's
Ik hoop morgen goede te kunnen maken
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
De spoorverbreders zitten er inmiddels alle vier onder
Omdat ik hem toch op de brug had staan gelijk nieuwe remblokken rondom eronder gezet en mijn remklauwen goud gespoten. Was eerst bang dat dit misschien niet mooi zou zijn, maar vind het toch best netjes!
Ook heb ik van de week tijd gehad om mijn GP machinaal te polijsten met een haakse polijstmachine (hadden er een in de aanbieding op het werk
erg goud ja 
staat er netjes bij man!
staat er netjes bij man!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Marco (ClioII)
Ziet er netjes uit zeg! 
Vind het goud van de remklauwen nog redelijk origineel lijken, dus ben er wel blij mee
De planning is dat er voorlopig niet veel meer veranderd gaat worden aan de GP, anders gaat het wel erg snel allemaal 
Vanmiddag met de camera even wat foto's gemaakt:
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Vanmiddag met de camera even wat foto's gemaakt:
-
cliocabriokelvin
netjes hoor 
-
Leon Cozijn
- Contacteer:
he jou uitlaat staat toch op marktplaats ?
-
Martijn 16v
dat leer blijft echt het mooiste van deze auto 
-
ronald clio
ziet er super mooi uit!!