ACT: ICT en (web) Design.

Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Heb je al gezocht op de site van de fabrikant?
Riël
Über-Spammer

Hi,

zijn er hier mensen, die voor mijn bedrijf een website/cms systeem kunnen installeren?
Kom er zelf niet uit.

Mensen die intereses hebben, graag een pm!

http://www.rielity.nl <-- boring he.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Martijn van Leeuwen
Car: Dodge RAM
Contacteer:

Zie je mail :P :lol:
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
-Ray-
Contacteer:

omdat ik geen zin heb om ACT: GSM aan te maken, doe ik het hier maar.

binnenkort abonnement verlengen, wat voor telefoon zal ik nemen? ben nu al 2 jaar enorm gecharmeerd van een Samsung, D600 en D900. Zit nu te denken aan een Nokia N95 met internet. is dat al een beetje doorontwikkeld of staat dat nog in de kinderschoenen?

op http://www.typhone.nl staat volgens mij een aardige aanbieding, 2 jaar abo (ook verlengen) met internet voor 24,95 per maand. nou staat alleen die 2 jaar me tegen.

ik zit niet te wachten op antwoorden als met een telefoon wil ik alleen bellen etc, graag ervaringen ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

ben ook zeer benieuwd, over een maand mag ik ook

telefoneer nu met een HTC Tytn, zit te denken aan weer zo'n model, met uitklaptoetsenbord (sms veel). Vooral de agendafunctie, synchroniseren met outlook staan mij aan, alleen internet nog weinig gedaan

maar andere ervaringen/adviezen zijn welkom
Merijn
Über-Spammer

De N95... Tja... :) Het is een leuk toestel, maar veel 'hangers', zelfs met de nieuwste firmware. Daarnaast denk ik dat dat internetten op de N95 heel snel gaat irriteren. Dan kun je beter een foon nemen met volledig qwerty-toetsenbord en een touchscreen.

Bijvoorbeeld deze: http://www.pda-shop.nl/product/42390/e- ... m6-uk.html

Die draait op Windows Mobile, maar heeft geen qwerty-toetsenbord. Er zit wel ingebouwde GPS in, zodat je niet hoeft te eikelen met een GPS-muis als je wilt navigeren.

Als je echt wilt gaan internetten en veel sms'en, dan denk ik dat deze: http://www.pda-shop.nl/product/44702/ht ... ii-nl.html wel erg interessant is. Ook met Windows Mobile, dus volledige synchronisatie met Outlook en enorm veel mogelijkheden.

Mijn ervaring is gewoon erg slecht met Symbian. Het is traag, loopt vaak vast, er is weinig fatsoenlijks voor te krijgen qua software.

Maar ja, je moet jezelf afvragen: wil ik een telefoon met internetfunctie, of wil ik een internetapparaat met telefoonfunctie? :) De Windows Mobile apparaten zijn veel meer gericht op andere dingen dan bellen. Bellen is bijzaak... De meeste Symbian en gewone telefoons zijn gewoon toegespitst op telefoneren en wat sms'en. Verder is het gewoon bagger, als je het mij vraagt. :P
Sanderclioll

Ik ben zelf ook wel benieuwd, heb vandaag 3 nieuwe telefoons besteld, dus binnenkort kan ik je er wat meer over vertellen.

Ik heb gekozen voor de :

1 iPhone (import uit amerika)
2 Nokia E65 slide phone met symbian os
3 Vodafone 1615 (HTC pda geval met GPS)

Ben benieuwd welke me het beste zal bevallen, persoonlijk denk ik toch de nokia omdat die mij nog steeds het meeste een gsm gevoel geeft..
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Mocht je daarna van die iPhone afwillen: je hebt m'n nummer. :D
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Merijn
Über-Spammer

Heb je wel eens gespeeld met zo'n iPhone?? Het viel mij een beetje tegen, maar ik zit over het algemeen ook niet te wachten op zo'n hip apparaat met functies die ik toch nooit gebruik. :P
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Ik heb de N 73
internetten gaat redelijk
maar vastlopen, wat een ramp, als je een keer een ringtone van een ander krijgt en je gaat hem gebruiken doet die het 1 keer en dan loopt die vast :( :( :(
Altijd nokia gehad, maar denk toch dat dit de laatste is, of weer een eenvoudig modelletje
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Merijn
Über-Spammer

Gewoon géén Symbian-OS nemen! :)

Ik heb al 3 jaar een 6230 en dat ding is gewoon niet kapot te krijgen. Loopt nooit vast, heeft wat weinig functies, maar ik kan er ruimschoots mee uit de voeten. Eigenlijk wil ik helemaal geen andere... Daarbij heb ik ook 70% korting op mijn abonnement gekregen van Voda, dus ik doe het er nog wel effe mee. :P
Riël
Über-Spammer

-Ray- schreef:omdat ik geen zin heb om ACT: GSM aan te maken, doe ik het hier maar.

binnenkort abonnement verlengen, wat voor telefoon zal ik nemen? ben nu al 2 jaar enorm gecharmeerd van een Samsung, D600 en D900. Zit nu te denken aan een Nokia N95 met internet. is dat al een beetje doorontwikkeld of staat dat nog in de kinderschoenen?

op http://www.typhone.nl staat volgens mij een aardige aanbieding, 2 jaar abo (ook verlengen) met internet voor 24,95 per maand. nou staat alleen die 2 jaar me tegen.

ik zit niet te wachten op antwoorden als met een telefoon wil ik alleen bellen etc, graag ervaringen ;)

Een HTC toestel met WM6, kun je alles mee en WM6 is heel stabiel. Ik ben dik tevreden met mijn nu goedkope HTC Prophet (Qtec s200) met een WM6 versie erop geflashed. Veel sneller dan WM5 en t werkt gewoon. Denk es aan een TytnII, of n wat oudere Touch.

Ik hou niet zo van die standaard software, want dan ben je eraan gebonden. Een WM6 telefoon heeft voor elk wat wils wel gratis software in communities. Je kan er zelfs quake 3 op spelen :p
Riël
Über-Spammer

Sander de Bruin schreef:Ik ben zelf ook wel benieuwd, heb vandaag 3 nieuwe telefoons besteld, dus binnenkort kan ik je er wat meer over vertellen.

Ik heb gekozen voor de :

1 iPhone (import uit amerika)
2 Nokia E65 slide phone met symbian os
3 Vodafone 1615 (HTC pda geval met GPS)

Ben benieuwd welke me het beste zal bevallen, persoonlijk denk ik toch de nokia omdat die mij nog steeds het meeste een gsm gevoel geeft..
De vodafone 1615 is de TytnII. Vooral als je gebruikt maakt van outlook/exchange. Verder kun je hier vrijwel alles mee. Lijkt mij gewoon de beste uit de lijst.
Ferdy
Über-Spammer

-Ray- schreef:omdat ik geen zin heb om ACT: GSM aan te maken, doe ik het hier maar.

zit met hetzelfde...
mag ook weer wat nieuws uitkiezen.
Denk zelf aan de Nokia E65
Egon

ik heb een nokia 6234 voor de zaak en een HTC Arthemis met TOMTOM voor privegebruik
-Ray-
Contacteer:

Merijn schreef:Heb je wel eens gespeeld met zo'n iPhone?? Het viel mij een beetje tegen, maar ik zit over het algemeen ook niet te wachten op zo'n hip apparaat met functies die ik toch nooit gebruik. :P
jaaaa juist wel 8)

alles voor de looks :D
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Ik mag binnekort ook weer wat kiezen alleen me keuze staat nog niet vast :)
Egon

zakelijk gaan Hessl en ik ook weer aan iets anders denken. iig bij Vodafone weg. wat is dat zakelijke netwerk van vodafone slecht zeg, elke dag wel storingen (N)
Merijn
Über-Spammer

Storingen? Echt nog NOOIT last van gehad en ik gebruik Voda voor zowel zakelijk als prive (2 verschillende abonnementen en telefoons). Ligt het niet toevallig aan je telefoon? :) Of woon je in zo'n gehucht dat je geen bereik hebt?
Merijn
Über-Spammer

Waarom trouwens elke keer een nieuwe foon aanschaffen? Die dingen kunnen toch makkelijk meer dan 2 jaar volmaken? Daarna een sim-only voor een jaar en je bent echt goedkoper uit. Ik bel voor 4 cent en sms met een slag in de rondte voor een tientje. :) Veel goedkoper wordt het niet, geloof ik.

Met die koppelverkoop denkt iedereen een cadeau te krijgen, maar je betaald het toestel toch echt uit eigen zak. :)
Laatst gewijzigd door Merijn op wo 16 jan 2008 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-Ray-
Contacteer:

simpel. materialistisch en voor de heb
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Ze gaan bij mij niet echt langer mee dan ander half jaar, dan overlijden ze gewoon.

Hoe bevalt de N95? iemand?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Egon

Merijn schreef:Storingen? Echt nog NOOIT last van gehad en ik gebruik Voda voor zowel zakelijk als prive (2 verschillende abonnementen en telefoons). Ligt het niet toevallig aan je telefoon? :) Of woon je in zo'n gehucht dat je geen bereik hebt?
vaak is het zo dat ik gewoon geen contact krijg. een dode lijn. terwijl ik vol bereik heb. of de lijn valt in een keer dood als ik aan de telefoon zit.
ligt niet aan de telefoon volgens mij... ??
Merijn
Über-Spammer

Het zou mij verbazen als het aan Voda ligt. Ik gebruik Vodafone met een oude 6230 en een 6230i en heb echt nog nooit zulke problemen gehad. Vaag... :S
Egon

Merijn schreef:Het zou mij verbazen als het aan Voda ligt. Ik gebruik Vodafone met een oude 6230 en een 6230i en heb echt nog nooit zulke problemen gehad. Vaag... :S
snap het ook niet, maar door de sores die wij hebben gehad zitten we er toch aan te denken om over te stappen naar een andere provider
Merijn
Über-Spammer

Beide dezelfde problemen met verschillende telefoons?
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

zou aan de toestellen kunnen liggen Egon??, moeten we een tijdje andere telefoons proberen.

Overigens was er gisteren wederom een storing in de regio Rotterdam
En vorige maand een storing in Brabant
en twee maanden terug een storing in Limburg
(0)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Egon

ik kan de simkaart eens in een andere telefoon stoppen, maar ik denk dat het weiniguit zal halen al zijn die 6234 toestellen niet perfect en is er van die van mij al een knopje afgebroken zelfs. maargoed, eerst maar eens nieuwe toestellen aanschaffen. als het dan nog drama is alsnog overstappen :)
Egon

Hessel schreef: ... en twee maanden terug een storing in Limburg
(0)
dat kan, is onderontwikkeld gebied :p
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Hee spammert Limbabwe rouleert (Y)
Egon

Hessel schreef:... Limbabwe rouleert (Y)
:D
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

overigens toch maar een keer goed ijken naar Mac.
Riël
Über-Spammer

Merijn schreef:Het zou mij verbazen als het aan Voda ligt. Ik gebruik Vodafone met een oude 6230 en een 6230i en heb echt nog nooit zulke problemen gehad. Vaag... :S
Ik ga na jaaaaaaaaren trouwe dienst ook weg bij vodafone. Ze worden links en rechts ingehaald, en zakelijk is T-mobile interessanter. Verbinding is soms treurig, en ik kom door het hele land. Volgens mij heb je ook meer profijt aan het GSM1800 netwerk van de andere aanbieders en heb je geen last meer van die krakende speakers bij die GSM900 (vodafone/kpn) netwerken :p:p

Ik gebruik de HTC prophet (qtek S200). Trouwens, over levensduur wouter, die S100 die ik had ging al 2 jaar mee, en wilde gewoon wat nieuws. HTC toestellen rouleren :) De S100 draait nu met Linux wel lekker haha en de S200 met WM6. Ik kan er alles mee doen wat ik wil, zit er nog dagelijke ff mee te forummen. Zelfs lekker youtuben met wifi gaat prima.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

ik zit nog te twijfelen bij welke provider ik ga.. na jaren bij orange te hebben gezeten ben ik aan het twijfelen.. ze gaan over naar t-mobile, in het verleden heb ik daar weinig goeds van gehoord, maar weet niet hoe het nu is?

naja nog een maand om wat dingen uit te zoeken!
en zit sterk te denken aan de tytn II
toch wel erg mooi toestelletje, en de tytn I bevalt goed, mis alleen de ingebouwde gps-antenne!
Marcel B.

heb ook t-mobile, ben er best tevreden over, goed bereik, duidelijke voorwaarden, goeie aanbiedingen enzo
Plaats reactie