GTT inbouwen in Twingo

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
markske
Berichten: 80
Lid geworden op: ma 4 okt 2004 18:28
Contacteer:

Ik ben van plan om een R5 turbomotor in een Twingo te laten bouwen. Heb het ooit een gezien bij Achterberg motorsport. Dat was echt niet normaal, hoe die Twingo nog eens getuned was.
Bij MB wisten ze wel iemand die dit kon verwezenlijken.
Nu is mijn vraag of iemand het ooit al gedaan heeft en wat er allemaal bij komt kijken.
Wat moet ik nu precies allemaal kopen?
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Het is al meerdere malen gedaan....

Zoek hier maar effe op Twingoturbo....dan kom je een blauw witte Twingo tegen van Paul...

Verder zijn DennisVR en zijn vriendin Wilma bezig op dit moment met zo'n project

En Jeroen van JL Tuning (bestaat helaas niet meer) heeft er 1 gebouwd als demo (Y)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Beste is gewoon een zwaar doorgerotte GT kopen, dan heb je gelijk alles wat je nodig hebt.
dennisvr
Über-Spammer
Berichten: 10115
Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Steven schreef:Beste is gewoon een zwaar doorgerotte GT kopen, dan heb je gelijk alles wat je nodig hebt.


psies, dan heb je alle onderdelen in 1x
dan wel een hoop vervangen, koppeling/remmerij en het eea reviseren, maar das goedkoper dan alle onderdelen los halen
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Steven schreef:Beste is gewoon een zwaar doorgerotte GT kopen, dan heb je gelijk alles wat je nodig hebt.
en dat moet geen probleem zijn :D , een tof initiatief! (Y) , vind de twingo turbo altijd errug vet (Y)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Plaats reactie