Op het Sontplein ben ik al tijden niet meer geweest. Hoor er ook niet zoveel meer over dus ik denk dat daar niks meer te beleven valt. Af en toe ga ik wel naar Delfzijl toe om te kijken wat er daar in de haven en de pier van Oterdum te beleven valt.
dat sontplein verhaal heeft ook veel met de politie en buurbewoners te maken, en zijn ook clubs die er mee bezig zouden gaan, maar nooit weer iets van zich hebben laten horen.catrinus schreef:Ik wens je veel succes met het organiseren van zo`n meeting. In het verleden liep de sontplein meeting nog wel aangezien er toen een vast kliekje was. Maar dat was uiteen gevallen (werk, verhuizingen, enz) en nu is er niets meer.
Delfzijl meeting hebben Andre ter velde en ik nog eens geprobeerd een nieuw leven in te blazen. Welgeteld 2 mensen kwamen er.
Maar Renault rijders uit Groningen worden zeldzaam. De meesten zitten bij een andere club, of zitten helemaal niet meer bij een club. Zal wel aan de nuchterheid liggen
Maar we kunnen wel weer eens een keer op een vrijdagavond bijeenkomen toch?catrinus schreef:Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt (weet het wel zeker)
A) het vaste kliekje wat ik bedoel bestond alleen uit renault rijders.
B) het vaste kliekje renault rijders is uit elkaar gevallen door verhuizingen e.d. Niet door problemen die tegenwoordig op het sontplein spelen
Delfzijl is elke zondag een meeting van verschillende auto merken. Rij maar naar de haven en dan zie je ze op den duur wel staan
Binnenkort op een zaterdagavondArjen schreef:Maar we kunnen wel weer eens een keer op een vrijdagavond bijeenkomen toch?catrinus schreef:Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt (weet het wel zeker)
B) het vaste kliekje renault rijders is uit elkaar gevallen door verhuizingen e.d. Niet door problemen die tegenwoordig op het sontplein spelen
Delfzijl is elke zondag een meeting van verschillende auto merken. Rij maar naar de haven en dan zie je ze op den duur wel staan
catrinus schreef:Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt (weet het wel zeker)