Gisteren wou de auto ineens niet meer starten, hij dacht ga jij maar lopen.
Na tijdje sleutelen en kijken kwam ik tot de conclusie dat de rotor en verdeelkap was versleten. Even een nieuwe gehaald en erop gezet.
Maar nu komt het de auto start wel weer, maar het duurt best lang gemiddeld zo'n 15 seconden voordat hij pas aanslaat. Terwijl het anders altijd meteen starten was.
Nu weet ik het is niet zo heel erg lang, maar misschien weet iemand waardoor het kan komen? Zat zelf te denken aan de benzine filter, misschien dat die aan vervanging toe is. Misschien dat die aan het begin net niet genoeg benzine krijgt. Echter als de auto een paar minuten heeft gelopen en dan weer uit doe en start, is de klik er meteen. Wacht ik 30 minuten dan is het weer precies hetzelfde en duurt het ongeveer 15 seconden.
Opzich niet zo'n heel groot probleem, maar weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
Renault 19 1.7 uit 93 het starten van de auto
-
- Car: R19.R
dit lijkt me eerder de bdp gever, deze kun je vinden bovenop je koppeling, tussen versnellingsbak en motor...
-
Een beurt heeft die nog niet lang geleden gehad en nieuwe bougie's zijn er een maand geleden ingezet.
Wat kan daar mis mee wezen dan? En is dat zelf te verhelpen, mocht daar het probleem zitten?dit lijkt me eerder de bdp gever, deze kun je vinden bovenop je koppeling, tussen versnellingsbak en motor...
-
- Car: R19.R
kan slecht contact maken dan wel slecht signaal geven.
Is uiteraard zelf te verhelpen, je kunt hem loshalen,
schoonmaken (zijn vaak erg vies) en de stekkerverbinding
ook controleren en schoonmaken, dan kijken of het probleem opgelost is.
Hij is ook te vervangen, reken op 50 euro als je hem vervangt.
Is uiteraard zelf te verhelpen, je kunt hem loshalen,
schoonmaken (zijn vaak erg vies) en de stekkerverbinding
ook controleren en schoonmaken, dan kijken of het probleem opgelost is.
Hij is ook te vervangen, reken op 50 euro als je hem vervangt.