Tweede RTC Brabantrit chat topic
Steven schreef:Ja, wanneer is de volgende Ardennenrit? Kep nog wat rubber over
Dan ben ik er zeker ook weer bij, de combinatie van racetocht, BBQ en avondje zuipen beviel prima

R5GTT. Drive it like you stole it
GJ schreef:Heel jammer dat ie er niet komt. In ieder geval nogmaals bedankt voor de vorige edities
PS Wanneer is er weer een ring / ardennen weekend?
Kan je zelf ook wel eens regelen neem ik aan .

Gewoon ergens een datum neerzeten en de rest volgt wel als het goed is ?
Internationaal ligt dat iets anders tegenover met het vaste kliekje een tourrit te doen.
Mijn idee.
Mijn idee.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
hmm, ik heb hier nog wel een leuke tocht liggen in de omgeving van Nijmegen. Moet alleen nog een keer checked worden. Is niet zo spectacular als de ardennen. Maar is wel een goed rijdbare route met niet al te veel drempels. Dusss..?
Ardennen moet toch wel einde voorjaar/zomer vanwege het camperen, dus een tussendoortje kan altijd nog wel.
Ik weet dat die Jan-Paal bezig was met iets door Limburg, als ie dat nou weer ff uitbreid met de Ardennen of een stukkie Eiffel
Ik weet dat die Jan-Paal bezig was met iets door Limburg, als ie dat nou weer ff uitbreid met de Ardennen of een stukkie Eiffel

-
Mocht het nodig zijn, wil ik ook best mee-organiseren van de 3e brabantrit.

Klinkt eigenlijk best wel goed, croissantje eten onder/bij de eiffel.Steven schreef:Ardennen moet toch wel einde voorjaar/zomer vanwege het camperen, dus een tussendoortje kan altijd nog wel.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik denk dat Shampoo en Steve-O het over een ander Eiffel hebben?
Maar Shampoo wilde volgens mij door Z-limbabwia heen crossen en ardennen ofzo (met IJS
)
Maar gaan we niet een beetje off-topic?
Maar Shampoo wilde volgens mij door Z-limbabwia heen crossen en ardennen ofzo (met IJS

Maar gaan we niet een beetje off-topic?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jammer Luco, ik wil je dan wel erg bedanken voor de vorige edities. Ik heb me altijd erg vermaakt tijdens deze mooie tochten.
Ook namens Ellen
Ook namens Ellen
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik vind het ook jammer lex, had er wel een traditie van willen maken
maar helaas
goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad
maar helaas
goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
mooi hoeft er geen route meer gelezen te worden...gewoon de donuts volgenSteven schreef:Ja, wanneer is de volgende Ardennenrit? Kep nog wat rubber over

en Steven Eiffel

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
die staat al best lang op de planning of niet ?Johan schreef:hmm, ik heb hier nog wel een leuke tocht liggen in de omgeving van Nijmegen. Moet alleen nog een keer checked worden. Is niet zo spectacular als de ardennen. Maar is wel een goed rijdbare route met niet al te veel drempels. Dusss..?

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
uhh.... pas een aantal jaartjesFerdy schreef:die staat al best lang op de planning of niet ?Johan schreef:hmm, ik heb hier nog wel een leuke tocht liggen in de omgeving van Nijmegen. Moet alleen nog een keer checked worden. Is niet zo spectacular als de ardennen. Maar is wel een goed rijdbare route met niet al te veel drempels. Dusss..?

Ja gezellig achter jou aan in je cabrio aanhangen en maar denken dat jij niet doorrijd en vervolgens ben je opeens wegHessel schreef:mooi hoeft er geen route meer gelezen te worden...gewoon de donuts volgen![]()
![]()
en Steven Eiffel![]()
![]()

En elke toertocht is fun vooral met een etentje erna, hoe je het ook uitvoert, blijft een gouden formule.
absoluut! Stukkie sturen met goed kanen erna staat garant voor gezelligheid! 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
op verzoek van de topicstarter/organisator gesloten