ACT: Voetbal.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Liverpool start lekker 

typisch gevalletje hakkie takkie ploffie
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:

eens kijken wat die jongens uit eindhoven presteren. het had al 1-1 kunnen zijn
eentje uit de categorie ongelukkige overtredingen
-
- Contacteer:
zouden ze nou morgen ook niet staan te struikroven? of dat dan weer wel?
anders huren die clubs toch even particuliere beveiligingspetten?Hessel schreef:k*t takke ty$us platte petten, $%$^b wouten lekker bezig!!!!
snap niet waarom die allemaal van belastinggeld betaald moet worden die voetbalzooi
Trust me. I know what I'm doing.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
ik zweer het je dan stop ik en vraag ik of ze niet moeten staken??, ze mogen me dan nog bekeuren ook, ben der zo klaar mee, stelletje eikels, over andermans rug arbeidsconflict uitvechtenPaul1916v schreef:zouden ze nou morgen ook niet staan te struikroven? of dat dan weer wel?

recht op staken oke, maar somige beroepsgroepen kunnen mijnsinziens niet staken...
sorry meneer de patient/verstandelijk gehandicapte, dit weekend geen medicijnen, schone luier, verzorging, eten en begeleiding, kijk maar hoe u het red, wij staken.
vandaag geen eerste hulp in het zieken huis wij staken
vandaag geen ambulance wij staken
oooh omatje u bent overvallen; nou helaas vandaag geen aangiftes en slachtofferhulp ...wij staken
zow dat ben ik efkes kwijt

al mogen die struikrovers natuurlijk altijd staken
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Ten eerste zijn dat geen wannabee politiemannetjes (ik ben zelf nl. ook steward geweest bij Feyenoord en Utrecht) maar evenementenbeveiligersWouterW schreef:Volgens mij hebben particuliere beveiligers (die wannebee politiemannetjes) minder rechten dan "echte" politiemannetjes

En eigenlijk is het belachelijk dat t nodig is! Mensen die rellen schoppen bij t voetbal mogen zich geen supporters noemen, dat zijn lozers!

En Hessel: ben het met je eens betreft het staken van de politie. Dat kan gewoon niet! Zouden wij eens moeten doen.... daaag gedetineerden, wij staken, zie maar of je binnen blijft of niet

Laatst gewijzigd door Miekje16V op za 15 dec 2007 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
huh egonMiekje16V schreef:Ten eerste zijn dat geen wannabee politiemannetjes (ik ben zelf nl. ook steward geweest bij Feyenoord en Utrecht) maar evenementenbeveiligersWouterW schreef:Volgens mij hebben particuliere beveiligers (die wannebee politiemannetjes) minder rechten dan "echte" politiemannetjesEn die hebben inderdaad minder rechten dan de politie. En bovenal... die werken binnen het stadion (dus op t terrein zelf). De politie is er voor de randbeveiliging, de stad en het vervoer van supporters... en bovenal als back up (of preventie, net hoe je t noemen wilt) als t uit de klauwen loopt .
![]()
En eigenlijk is het belachelijk dat t nodig is! Mensen die rellen schoppen bij t voetbal mogen zich geen supporters noemen, dat zijn lozers!
En Egon: ben het met je eens betreft het staken van de politie. Dat kan gewoon niet! Zouden wij eens moeten doen.... daaag gedetineerden, wij staken, zie maar of je binnen blijft of niet

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Contacteer:
Ik zal de enige wel zijn, maar ik geef die mannen groot gelijk.
Ik zou voor die 1.500 kut Euro's mezelf bij de Kuip of bij de Arena niet voor m'n tokes laten slaan...
Laten we wel zijn, die jongens hebben toevallig dit weekend een dikke stok achter de deur en ze maken daar dankbaar gebruik van.
Ik zou voor die 1.500 kut Euro's mezelf bij de Kuip of bij de Arena niet voor m'n tokes laten slaan...
Laten we wel zijn, die jongens hebben toevallig dit weekend een dikke stok achter de deur en ze maken daar dankbaar gebruik van.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik bedoelde ook geen stewards maar meer het type uitsmijter bij de disco. (type kijk mij eens belangrijk zijn in mn uniform)Miekje16V schreef:Ten eerste zijn dat geen wannabee politiemannetjes (ik ben zelf nl. ook steward geweest bij Feyenoord en Utrecht) maar evenementenbeveiligersWouterW schreef:Volgens mij hebben particuliere beveiligers (die wannebee politiemannetjes) minder rechten dan "echte" politiemannetjesEn die hebben inderdaad minder rechten dan de politie. En bovenal... die werken binnen het stadion (dus op t terrein zelf). De politie is er voor de randbeveiliging, de stad en het vervoer van supporters... en bovenal als back up (of preventie, net hoe je t noemen wilt) als t uit de klauwen loopt .
![]()
En Hessel: ben het met je eens betreft het staken van de politie. Dat kan gewoon niet! Zouden wij eens moeten doen.... daaag gedetineerden, wij staken, zie maar of je binnen blijft of niet
Die rellen snap ik ook niet. Je hoort het alleen bij voetbal, bij geen andere sport zijn ze ook nodig.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Hmm als je het zo bekijkt, jah dan heb je wel weer deels gelijk. Mits ze niet allemaal gaan staken! Dat ze geen zin hebben om op te komen draven voor dat toch al veel te belangrijk gemaakt voetbal, snap ik wel. Zo lang er uberhaupt nog maar wel een beetje blauw op straat is.Duupke (Ronald) schreef:Ik zal de enige wel zijn, maar ik geef die mannen groot gelijk.
Ik zou voor die 1.500 k#t Euro's mezelf bij de Kuip of bij de Arena niet voor m'n tokes laten slaan...
de politie moet gewoon goed zijn werk doen.
dat betekend dus niet onbenullige bekeurinkjes uitschrijven voor zeer kleine overtredingen in het verkeer die discutabel zijn.
Laat ze de echte boeven vangen. jaarlijks zijn daar vele mensen het slachtoffer van. ik spreek uit ervaring.
Als je dan op het bureau komt om aangifte te doen dan laten ze je eerst 3 keer je verhaal doen (alsof je zelf verdachte bent) nadat je hebt uitgesproken dat je de zin er wel inziet om aangifte te doen.
Vervolgens hoor je er nooit meer iets over.
Zolang als de politie op dit niveau blijft funtioneren is elke euro die ze verdienen er een teveel.
Sorrie, is mijn mening. Nu weer on-topic
dat betekend dus niet onbenullige bekeurinkjes uitschrijven voor zeer kleine overtredingen in het verkeer die discutabel zijn.
Laat ze de echte boeven vangen. jaarlijks zijn daar vele mensen het slachtoffer van. ik spreek uit ervaring.
Als je dan op het bureau komt om aangifte te doen dan laten ze je eerst 3 keer je verhaal doen (alsof je zelf verdachte bent) nadat je hebt uitgesproken dat je de zin er wel inziet om aangifte te doen.
Vervolgens hoor je er nooit meer iets over.
Zolang als de politie op dit niveau blijft funtioneren is elke euro die ze verdienen er een teveel.
Sorrie, is mijn mening. Nu weer on-topic

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
die kessler moeten ze ook ontslaan
wat een hork zeg
zijn liefhebbers verzieken de sport zo dat er politie aanwezig moet zijn, gaat die ze nog ff afzeiken ook
begrijp me goed, mijn vrienden zijn het ook niet, maar zou jij je voor 1500 netto door een stel hooligans op je muil laten rammen?
nou ik niet
die kessler moet eerst zijn hand maar eens in eigen boezem steken voor die zulke uitspraken doet
voorlopig moet ik meebetalen aan die flauwekul
beseft die LUL wel hoeveel geld die stomme eredivisie de nederlandse burger kost
en dan heb ik het niet eens over de amateurclubs die draaiende worden gehouden van belastingcenten van anderen
voetbal wordt zwaar geld bijgelegd in alle lagen van de sport
terwijl andere sporten zichzelf maar moeten zien te bedruipen
zouden ze met dat voetbal ook oeten doen
jij wilt toch graag voetballen, dan draai je ook maar zelf voor de kosten op
wat een hork zeg
zijn liefhebbers verzieken de sport zo dat er politie aanwezig moet zijn, gaat die ze nog ff afzeiken ook
begrijp me goed, mijn vrienden zijn het ook niet, maar zou jij je voor 1500 netto door een stel hooligans op je muil laten rammen?
nou ik niet
die kessler moet eerst zijn hand maar eens in eigen boezem steken voor die zulke uitspraken doet
voorlopig moet ik meebetalen aan die flauwekul
beseft die LUL wel hoeveel geld die stomme eredivisie de nederlandse burger kost
en dan heb ik het niet eens over de amateurclubs die draaiende worden gehouden van belastingcenten van anderen
voetbal wordt zwaar geld bijgelegd in alle lagen van de sport
terwijl andere sporten zichzelf maar moeten zien te bedruipen
zouden ze met dat voetbal ook oeten doen
jij wilt toch graag voetballen, dan draai je ook maar zelf voor de kosten op
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Inderdaad, dit zou juist een goede gelegenheid zijn waarop die voetbal'supporters' moeten zeggen van okay we doen gewoon normaal (zoals het hoort!), we hebben helemaal geen politie nodig...
Iedereen blij
Maarja bij voetbal zal je altijd een (bovengemiddelde) berg rotte appels hebben met een IQ van een visstick die dat niet zien.
Iedereen blij
Maarja bij voetbal zal je altijd een (bovengemiddelde) berg rotte appels hebben met een IQ van een visstick die dat niet zien.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou doe je toch echt die visstick tekort hoor

-
- Contacteer:
Ja die Kessler is goed bezig, en hij had al zoveel vrienden...
Dat 'verwende kereltje'.

Dat 'verwende kereltje'.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
moeilijk he dat spaans
het woord trainen en bekerwedstrijd zal in het spaans wel hetzelfde klinken

het woord trainen en bekerwedstrijd zal in het spaans wel hetzelfde klinken

-
- Contacteer:
Excelsior uit...

-
- Contacteer:
altijd lastig