Wat Ferrari heeft laten zien een paar jaar terug, dat was wel redelijk schandalig. Maar als McLaren dat dit jaar gedaan had, dan had Hamilton de titel hoogstwaarschijnlijk wél binnen gehaald. Onder het mom 'het doel heiligt de middelen'?

Maar stel dat dit de laatste race van het seizoen is en nr 2 (met het hoogste aantal punten) kan wk worden als hij eerste finisht............Merijn schreef:Daar hoeft niemand je bij te helpen! Dus als je 2e rijder eerste ligt en de 1e rijder 2e, dan vind ik niet dat die 2e rijder de eerste moet voor laten voor het rijderskampioenschap.
hehe dat klopt maar ik heb misschien een wat te ideale sportwereld voor ogen, helaas speelt geld toch vaak een grotere rol dan het echte sportelement.Tom schreef:Maar in sommige gevallen kun je niet te kontroleren zaken beter gewoon toelaten. Of ze moeten naar 1 auto per team.....
En of dat je egoistisch moet zijn dat weet ik niet. Of je goed moet zijn weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat je een papa moet hebben met veel centjes.
Wat denk je dat er in de toekomst gaat gebeuren als, na de motoren, ook de chassis gekocht kunnen worden van grotere teams? Dan kun je net zo goed 10 McLarens en 10 Ferrari's aan de start laten verschijnen, want iedereen weet wat dit gaat opleveren wat betreft teamorders...RoyH schreef:hehe dat klopt maar ik heb misschien een wat te ideale sportwereld voor ogen, helaas speelt geld toch vaak een grotere rol dan het echte sportelement.Tom schreef:Maar in sommige gevallen kun je niet te kontroleren zaken beter gewoon toelaten. Of ze moeten naar 1 auto per team.....
En of dat je egoistisch moet zijn dat weet ik niet. Of je goed moet zijn weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat je een papa moet hebben met veel centjes.
Ik als Niet-Diehard fan vraag dan wel of je iemand kan noemen die maar in de buurt kon komen van M Schumacher de afgelopen jaren.Merijn schreef:Toch mooi om dit te horen uit de mond van een die hard Schumacher fan, die dit soort dingen toch wel ongeveer uitgevonden heeft... Angsthaas.Tom schreef:Lijkt me echt een actie van Alonso
wat nou Merijn ?Merijn schreef:Ik durf wel te stellen dat Alonso zich zeker kan matchen met Schumacher.
hij behoort toch het soort coureurs waarvan er maar heel weinig zijn: supertalenten die het waarmaken. Alonso behoort hier zeker ook bij.
Alonso blijkbaar ook niet. Daarbij onderschat je Irvine een beetjeHet is een vergelijking die SCHUMACHER nooit aandurfde. 2 toprijders in hetzelfde team.
ik denk dat elke topcoureur in een team de absolute nummer 1 wil zijn en liever geen echte concurrentie willen hebbenMarcel J. schreef:Voor mij zijn Senna en Schumacher echte super coureurs. Zij zijn de enigste die een auto ook echt beter en sneller krijgen.
Denk dat Schumacher in het begin bij Ferrari echt geen goede auto had om nog maar te zwijgen van zijn benneton.
Alonso blijkbaar ook niet. Daarbij onderschat je Irvine een beetjeHet is een vergelijking die SCHUMACHER nooit aandurfde. 2 toprijders in hetzelfde team.