ja moet eerst ff kijken of ik een goeie prijs terug krijg voor deze omdat ie nog zo jong is en weinig heeft gelopen er staat bijna 20.000km op anders blijf ik er nog even in rijden.
ben er nog niet uit maar ben er ook niet echt mee bezig, misschien over stappen naar een ander merk weet ik nog niet. maar aan de andere kant wil ik weer dikke velgen en dat soort dingen
weten we nog niet we hebben nog een 2de auto dus kunnen we daarmee vooruit, en kunnen we ook op ons gemak kijken naar een andere, in ieder geval wel een 5 deurs
clio_rs schreef:weten we nog niet we hebben nog een 2de auto dus kunnen we daarmee vooruit, en kunnen we ook op ons gemak kijken naar een andere, in ieder geval wel een 5 deurs
nee geen laguna 2 die is te groot en kost teveel in belasting en misschien wel verzekering, ik rij niet zoveel kilometers ik zelf rij trouwens helemaal niet meer in de clio dat doet mijn vriendin met de kleine. ik rij peugeot 309 hahahaha we hebben gewisseld van auto.
en de auto op rtc markt zetten lijkt me nou ook niet echt de plaats om je auto te verkopen.
nou net de auto opgehaald met niet z'n leuk bericht namelijk de rechter draagarm voor is kapot ik vind het nogal snel de clio heeft 26.000 km gelopen kan ik nog een beroep doen op garantie want die is afgelopen januari verlopen.
ja heb ik gedaan nu moet ik volgende week vrijdag de auto brengen alleen vraag ik me nu af of ze het kijken in rekening brengen want hun howten mij niet nog een keer te vertellen dat dit kapot is
zo daar ben ik weer. even wat stof afblazen hier .
afgelopen week hebben we een nieuwe auto besteld 4 januari krijgen we hem.het is een clio 3 phase 2 5-drs tce 100 geworden.