ik heb hier timmerlui die geen hamer vast kunnen houden

Alex Los schreef:tjonge jonge, echt soms werk ik echt met een stel randdebielen.
Vandaag zijn er 2 collegaŽs vergeten een distributie riemje in te plannen, en we stonden al wat in de min in de planning![]()
Dat zijn dan mannen die dit werk al 20jaar doen
Oh dat valt nog mee.Alex Los schreef:tjonge jonge, echt soms werk ik echt met een stel randdebielen.
Vandaag zijn er 2 collegaŽs vergeten een distributie riemje in te plannen, en we stonden al wat in de min in de planning![]()
Dat zijn dan mannen die dit werk al 20jaar doen
Ooei ja daar ga je alIvo van Achthoven schreef:Het enige wat ik extra los heb getrokken is de onsteking module, en die stekkertjes....![]()
Wat een ruimte trouwens Haas.....!!!!!!!!!!
Mega lekker werken zo zeg
Belt zijn zoon net op, Lex kan jij hem niet effe wat sneller makenAlex Los schreef:Whehe, Hans heeft net een Clio 16v ingekocht voor zijn zoon voor de IVA Circuit dag![]()
Ding ziet er niet uit, het enige deel wat nog netjes is en niet roest is de achterklepen hij is toevallig ook 449
en hoe zit het met mijn sponsoringIvo van Achthoven schreef:Zo net even kort gesproken over de RTC en VKV, komende week een gesprek, en dan gaan we alles even doornemen wat er nu gaat gebeuren qua sponsoring...![]()
@ Lex, sluiten wij wel even kort zondag...!
Nou ik heb mn nwe demo ook weer geregeld...., juist:
Een R27 in J37.....![]()
Begin volgend jaar staat er ook iets leuks te wachten, de Clio RS "World Cup"
Wordt een erg interessante auto kan ik jullie alvast vertellen
Ief, hier vandaan komt er een Twingo II met het spoilerpakket erop. Tis maar dat je het effe weet. En we niet in jullie vaarwater zittenIvo van Achthoven schreef:Tja, misschien ff wat anders mee...