Ik ben opzoek naar iemand die mijn net aangeschafde camco systeem in mijn clio 91' kan plaatsen
Prijs komen we uit!!
Groeten Daniel Sarphatie
Wie kan mijn camco alarm in mijn clio inbouwen??
ben momenteel nie in het bezit van een auto dus dan maakt dat wel uit, tis wel ong 6 uur fietsen
en dan fiets ik snel..
en wat ik er voor moet hebben, tja hangt een btj van de tijd die ik er voor nodig heb..
en dan nog garandeer ik je niet dat alles gaat werken, want de mannen van camco hebben het eigenlijk onmogelijk gemaakt om zelf zo'n systeem aan te sluiten, vaak zijn er speciale relaitjes enzo voor nodig, maar het opafstand starten is geen probleem. heb zelf 2x een prostar z5 en 1x een rs 680 aan gesloten!

en wat ik er voor moet hebben, tja hangt een btj van de tijd die ik er voor nodig heb..
en dan nog garandeer ik je niet dat alles gaat werken, want de mannen van camco hebben het eigenlijk onmogelijk gemaakt om zelf zo'n systeem aan te sluiten, vaak zijn er speciale relaitjes enzo voor nodig, maar het opafstand starten is geen probleem. heb zelf 2x een prostar z5 en 1x een rs 680 aan gesloten!
Als je dat niet aangesloten krijgt
Stelt niet veel voor, het is alleen hopen dat die camco ** blijft werken
Je hebt echt geen andere relais nodig, zeker niet voor een clio. Gewoon knip-en-soldeerwerk.

Je hebt echt geen andere relais nodig, zeker niet voor een clio. Gewoon knip-en-soldeerwerk.
tuurlijk krijg ik het aangeslotenAls je dat niet aangesloten krijgt

Voor een relais te schakelen heb je echt geen amp nodig, je moet m dan aansluiten aan de knoppen van de raambediening, dan gaat ie via de originele relais, liefst aan de kabels achter de zekeringkast.