nickyr16v schreef:hoi mensen,
mijn kameraad wil dit weekend naar deze colt gaan kijken.
ding komt uit helmond en daar zijn veel clubleden in de buurt
weet iemand iets van deze auto of ken je toevallig de eigenaar?
alle info is welkom linkje
ideetje om die verschrikkelijke lange link in te korten zoals ik dat heb gedaan ?
Hier moet men altijd om iets kunnen neuten. Of het zijn avatars, of het zijn links, of fotos. Dat schept echt een leuke sfeer wie maalt er nou om dat er een lange link staat ????
Hier moet men altijd om iets kunnen neuten. Of het zijn avatars, of het zijn links, of fotos. Dat schept echt een leuke sfeer wie maalt er nou om dat er een lange link staat ????
Sorry hoor... maar ik heb geen Belgische pc maar heb er ook geen last van dat ik opzij moet met de balk bij zo'n lange link. Staat bij mij precies net zo netjes onder elkaar. Mooi is anders
Heeft iemand net 4 in het land gezien? Er werd melding gemaakt van een dodelijk ongeval op de vluchtstrook bij Akersloot. In de video rapportage zag ik dat de voorste auto een Renault Clio was (leek een 16V) en de achterste een Seat Ibiza (groen met aanhanger). Ik vroeg me af of de eigenaar van de Clio hier bekend is?
Chris@R5 schreef:Was een 16v ja. Heel erg van die jongen.
Ja verschrikkelijk... ben je 17 jaar en iemand aan het helpen op de vluchtstrook en dan wordt je door een vrachtwagen geschept. Ook voor de twee anderen vreselijk hiervan getuige te zijn.
Miekje16V schreef:Heeft iemand net 4 in het land gezien? Er werd melding gemaakt van een dodelijk ongeval op de vluchtstrook bij Akersloot. In de video rapportage zag ik dat de voorste auto een Renault Clio was (leek een 16V) en de achterste een Seat Ibiza (groen met aanhanger). Ik vroeg me af of de eigenaar van de Clio hier bekend is?