haas gaat ook mee, maar ga nog ff kijken met welke auto; maat van me gaat misschien ook meeGJ schreef:Als Haas ook gaat gaan we denk ik met z'n 3-en in de Golf / MINI.
Scheelt weer brandstof

haas gaat ook mee, maar ga nog ff kijken met welke auto; maat van me gaat misschien ook meeGJ schreef:Als Haas ook gaat gaan we denk ik met z'n 3-en in de Golf / MINI.
Scheelt weer brandstof
toch niet met zijn 4en in 1 auto heHaas schreef:haas gaat ook mee, maar ga nog ff kijken met welke auto; maat van me gaat misschien ook meeGJ schreef:Als Haas ook gaat gaan we denk ik met z'n 3-en in de Golf / MINI.
Scheelt weer brandstof
nee, dan gaan we met een andere auto extraTom schreef: toch niet met zijn 4en in 1 auto he
zeker! Met de megane daar lekkerder gereden dan met de charade! (goh....wat een vergelijkingMartijn schreef:Ringen met een diesel is nog niet zo verkeerd. Trekkracht kan je goed gebruiken.
Haas schreef:Wel koni geel rondom, maar zit geen stabi stang voor onder, dus ding heeft een wegligging van een dweil
welkom bij het dweilenclubje !Robke schreef:Moet je eens een keer met mijn bolide rijden, dat is pas een dweil.
klopt, maar geen tijd meer... en ook geen zin er een cent aan te besteden-PAZ- schreef:Zo een stabi fix je er toch zo effe onder, staan vast wel genoeg van die hokken op de sloop met een stang eronder![]()
GJ schreef:Maar ik wil in Duitsland wel ff 200+en
denk je ? Die rijd al terug hoorGJ schreef:We zullen zien-jo- schreef:GJ schreef:Maar ik wil in Duitsland wel ff 200+en
is de autobahn daar wel lang genoeg voor ?![]()
Volgens mij ben ik op het moment sneller als de 21
hoezo? ik rijd diesel hoor...tanken hoeft nietPaul1916v schreef:zien we je wel bij de volgende tankstop![]()
helaas, zaterdag en zondag staat de loods op het programma. Ik ga een poging doen een andere achteras te plaatsen en Gr.N torsies te steken. Lees: proberen !GJ schreef:Dus je komt zondag ook ff langs?
Succes ermee-jo- schreef:helaas, zaterdag en zondag staat de loods op het programma. Ik ga een poging doen een andere achteras te plaatsen en Gr.N torsies te steken. Lees: proberen !GJ schreef:Dus je komt zondag ook ff langs?
Waarom niet bij Goch? Dan kan je mooi lang knallen op de 57.GJ schreef:Vanuit Nijmegen is wel gezellig ja.
En we komen ook langs Venlo dusssss.
Maar ik wil in Duitsland wel ff 200+en
daar ben ik nog niet zo zeker van, het is namelijk een heel gekut om die dingen juist te krijgen.GJ schreef:Succes ermee-jo- schreef:helaas, zaterdag en zondag staat de loods op het programma. Ik ga een poging doen een andere achteras te plaatsen en Gr.N torsies te steken. Lees: proberen !GJ schreef:Dus je komt zondag ook ff langs?
Gaat je vast lukken.
Tof dat je toch komt Steven. Moet je niet naar Zandvoort met kwokSteven schreef:Ik hoor weinig meer van Raymundo, anders moet ik zelf maar met de Laguna... is er vanaf Venlo nog wat leuks om bij in te stappen dan?