GTT project Paz. VERKOCHT!!
joeri_16V schreef:heb hier nog 195-45-14 liggen
uniroyal rainsport
Plan is eigenlijk om voor "echte" winterbanden te gaan

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Man, maak die circuitbak van je gewoon eens af. 

Hangt van je duimdikte af...
Man neem gewoon 15", 14 is echt geen pan met een hoge band.
En duitse stijl stretch winterbanden heb ik nog nooit gezien
Rainsports zijn overigens gruwelijk slecht bij sneeuw, ik kon destijds altijd met moeite op m'n werk komen als het gesneeuwd had.
Nu kwam het ook dat ik vaak 2x zolang en 2x zoveel km's maakte voor ik er was
Man neem gewoon 15", 14 is echt geen pan met een hoge band.
En duitse stijl stretch winterbanden heb ik nog nooit gezien

Rainsports zijn overigens gruwelijk slecht bij sneeuw, ik kon destijds altijd met moeite op m'n werk komen als het gesneeuwd had.
Nu kwam het ook dat ik vaak 2x zolang en 2x zoveel km's maakte voor ik er was

Godverdomme, ben ik vanmiddag klaar met werken kom ik bij mijn auto zit me bestuuders deur in elkaar
krassen op de deur en spiegel. Is er een of andere mongool tegen gereden die te laf was effe zijn gegevens achter te laten
Dusja na het eten effe bij mijn spuiter langs geweest die heeft de deur al een beetje uitgedeukt, deze weer de deur eruit en strak maken en spuiten.
Heb er echt flink de tering in op moment, lekker begin van me weekend zo

Dusja na het eten effe bij mijn spuiter langs geweest die heeft de deur al een beetje uitgedeukt, deze weer de deur eruit en strak maken en spuiten.
Heb er echt flink de tering in op moment, lekker begin van me weekend zo

Bij mij zit/zat ie ook over de vouw, maar na wat uitdeuk werk is het voor het grootste deel weg, nog klein beetje plamuur werk en dan is ie weer mooi strak.
Maarja allemaal weer voor nix eh, kost me weer boel geld en eigenlijk is het nergesn voor nodig. Als je dan gewoon het fatsoen hebt om effe briefje achter te laten of effe binnen wat te komen zeggen

Maarja allemaal weer voor nix eh, kost me weer boel geld en eigenlijk is het nergesn voor nodig. Als je dan gewoon het fatsoen hebt om effe briefje achter te laten of effe binnen wat te komen zeggen

Laatst gewijzigd door -PAZ- op vr 5 okt 2007 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
GerryTT schreef:Mooi k*%$e idd, maar kun je je verzekering niet vragen of het waarborgfonds hiervoor van toepassing is.
Ja zou opzich kunnen, maar maatje van me gaat het maken/spuiten voor me en ik moet alleen de verf betalen dus de kosten vallen nog mee. Maar goed elke euro is er 1 teveel in dit geval, geef ze liever uit aan wat anders.
Kan er gvd slecht tegen dat een ander nix om je spullen geeft terwijl je er zelf zuinig op bent

Waarborgfonds is voor mij niet echt van toepassing in dit geval, schade word gewoon zo snel mogelijk gerepareerd en kost me gelukkig niet al te veel alleen weer een boel werk voor nix

Hier een paar foto's van de schade aan mijn auto, valt zo opzich nog redelijk mee. Foto's zijn vanmiddag genomen en gisteravond is ie al voor een groot deel uitgedeukt en effe gepoetst dus is nu echt al stuk minder erg dan gister.
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik zie geen schade

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.

std deur van dat grijze gevaarSteven schreef:Ah man wat zeur je nou

Omdat mijn GTT nu er al tijdje zo bij staat maar eens een begin gemaakt met de andere winterplannen, aangezien mijn nieuwe voorbumper ook binnen gekomen was.
![Afbeelding]()
Was wel een enorm tering werk om die deur los te krijgen
, spanstiften zaten echt gruwelijk vast. Maar na een paar uurtjes
afzien was de deur er toch uit en staat ie nu bij de spuiter.
Winterbanden had ik ook al besteld, zijn deze geworden
Yokohama avs winter in 185 / 55 R14
[img]http://www.tyre-pictures.com/Yokohama/AVSWINTER.jpg[/img]
En ze komen op deze velgen
![Afbeelding]()
Staan niet onaardig vind ik, en met spoorverbredertje ertussen staan ze mooi naar buiten
Velgje zit ook lekker vol met de 16v remschijven erop, plaklood op de velg kan ook maar net langs de remschijf
![Afbeelding]()
De voorbumper er ook maar eens afgehaald om te kijken hoe het allemaal beetje ging passen met de FMIC, valt allemaal reuze mee, net de oliekoeler moet een andere plaats krijgen, gat maken in de luchtgeleidings kap naast de radiator voor de slangen en verder komt het allemaal erg mooi uit
![Afbeelding]()
Zo komt ie te hangen, komt een gat in de bumper zodat ie mooi vol in de rij wind hangt
zal wel stukje beter koelen dan op de origenele plaats.
Was wel een enorm tering werk om die deur los te krijgen

Winterbanden had ik ook al besteld, zijn deze geworden
Yokohama avs winter in 185 / 55 R14
[img]http://www.tyre-pictures.com/Yokohama/AVSWINTER.jpg[/img]
En ze komen op deze velgen
Staan niet onaardig vind ik, en met spoorverbredertje ertussen staan ze mooi naar buiten

Velgje zit ook lekker vol met de 16v remschijven erop, plaklood op de velg kan ook maar net langs de remschijf

De voorbumper er ook maar eens afgehaald om te kijken hoe het allemaal beetje ging passen met de FMIC, valt allemaal reuze mee, net de oliekoeler moet een andere plaats krijgen, gat maken in de luchtgeleidings kap naast de radiator voor de slangen en verder komt het allemaal erg mooi uit

Zo komt ie te hangen, komt een gat in de bumper zodat ie mooi vol in de rij wind hangt

Ik zou geen gat maken in de bumper vond em origineel dicht toch mooier, of je moet em naar voren duwen zoals Maurice heeft gedaan. Maja das persoonlijk 
Verder krijgt je de oliekoeler slecht bij die dynamo als er ook nog IC piping langsmoet, verder krijgt de oliekoeler ook weinig wind daar.
Heb je geen ruimte om em onder subaruscoop te doen? Dan doet die ook wat nuttigs. Zie de ouwe alpine van Boneless

Verder krijgt je de oliekoeler slecht bij die dynamo als er ook nog IC piping langsmoet, verder krijgt de oliekoeler ook weinig wind daar.
Heb je geen ruimte om em onder subaruscoop te doen? Dan doet die ook wat nuttigs. Zie de ouwe alpine van Boneless

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Dat is nou es van de nood een deugd maken! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Steven schreef:Ik zou geen gat maken in de bumper vond em origineel dicht toch mooier, of je moet em naar voren duwen zoals Maurice heeft gedaan. Maja das persoonlijk
Moet nog effe kijken hoe en waar ik die oliekoeler ga laten. Gat in de bumper komt er zowieso, vind het gewoon mooi staan als je IC ziet. Is idd ook de bedoeling dat ie er min of meer uitkomt net als bij de gtt van maurice
Er begint wat ruimte te komen onder de kap voor de FMIC
, origenele intercooler + slangen weg gehaalt + de gehele antie perc zooi. Dan is er ineens weer een boel meer plaats onder de kap
. Morgen maar eens een begin maken met het plaatsen van de slangen.
En dan kan de zaag in de nieuwe bumpert

En dan kan de zaag in de nieuwe bumpert

hoe heb je die deurpenen er uiteindelijk uitgekregen?
dit omdat die van mij ook nog eens moeten maar al kompleet verneukt zijn en er dus geen beweging in te krijgen is.
zit er ook ergens schroefdraad op of zo?
dit omdat die van mij ook nog eens moeten maar al kompleet verneukt zijn en er dus geen beweging in te krijgen is.
zit er ook ergens schroefdraad op of zo?
Zit / zat geen schroefdraad op, heb ze eruit gekregen door ze eruit te slaan mbv stukje gehard staal, achterste deel van een boortje . En dan is het gewoon een kwestie van slaan en beuken. Is gewoon een kut werk, meer dan 2.5 uur bezig geweest om ze eruit te krijgen