ACT: Algemeen Chat Topic. I
gewoon bij jan de brezan ofzo?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
of je nek een keer wassen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
zou me niets verbazenTom schreef:Of ligt er toevallig een dooie rat naast je fan te stinken

wie zit er verschrikkelijk te programmeren?
af en toe is me hele latest van slag af

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: MB
Is er hier een of andere computer freak die mij kan helpen?
Probleem als volgt. Mijn windows wil niet meer opstarten. Vrij oud ding, windows ME en als je op start dan komt op een gegeven moment het blauwe scherm (achtergrond) maar de taakbalk en de icoontjes komen niet. Ding doet niets meer op dat moment. Druk je CTRl-ALT-DEl dan zie je ook geen actieve toepassingen. Ook in veilige modus gebeurt er niets. Iemand een idee???
Probleem als volgt. Mijn windows wil niet meer opstarten. Vrij oud ding, windows ME en als je op start dan komt op een gegeven moment het blauwe scherm (achtergrond) maar de taakbalk en de icoontjes komen niet. Ding doet niets meer op dat moment. Druk je CTRl-ALT-DEl dan zie je ook geen actieve toepassingen. Ook in veilige modus gebeurt er niets. Iemand een idee???
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik had er ook al problemen mee.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
dan is het die andere!GJ schreef:Ik ben het niet-Ray- schreef:wie zit er verschrikkelijk te programmeren?

-
- Über-Spammer
en nu nog vinden wat er veranderd is zeker 
vind de site de laatste 3 a 4 weken wel merkbaar trager... of ligt dat aan mijn verbinding? (heb t op werk ook..)
heb ik ook af en toe wel s last van ja
Er is volgens mij pas vandaag iets aan de site veranderd.
Misschien dat er tegenwoordig nog een wat zwaardere site op de server staat of dat we weer meer/actievere bezoekers hebben.
Maar ik heb vandaag met Martijn gesproken over een manier om de site weer wat sneller te maken
Ik heb alleen geen idee wanneer dat verwerkt kan worden.
PS Kijk eens onder My RTC
Misschien dat er tegenwoordig nog een wat zwaardere site op de server staat of dat we weer meer/actievere bezoekers hebben.
Maar ik heb vandaag met Martijn gesproken over een manier om de site weer wat sneller te maken

oud materiaal, respect!!GJ schreef:Er is volgens mij pas vandaag iets aan de site veranderd.

Kamperen @ Speed 2002, alsof ik het gisteren geschreven heb

-
- Contacteer:
Tom schreef:Is er hier een of andere computer freak die mij kan helpen?
Je zou eens kunnen proberen om hem in bureau accessoires- systeemwerkset- systeemherstel en daar dan de computer op 1 maand terug te zetten ofzo...
Of een keer opnieuw opstarten MET de cd van ME erin en dan gaat ie meestal bestanden zoeken die hij kwijt is om vervolgens weer gewoon verder te gaan zoals voor je problemen kreeg.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Anders zul je over moeten gaan op : FORMAT C en als je nooit hebt gebackupt (zoals vele NOOIT doen) dan ben je dus alles kwijt!!!
Om vervolgens ME of beter nog XP opnieuw erop zetten.
Groeten Patricia
-
- Contacteer:
Vind hem hier ook stukkenHaas schreef:vind de site de laatste 3 a 4 weken wel merkbaar trager... of ligt dat aan mijn verbinding? (heb t op werk ook..)

Ligt daar dus gelukkig niet aan zie ik wel
ik denk, als ik dit zo lees dat systeem herstel niet zal gaan werken, omdat de computer niet meer helemaal opstart.DaNaLa schreef:Tom schreef:Is er hier een of andere computer freak die mij kan helpen?
Je zou eens kunnen proberen om hem in bureau accessoires- systeemwerkset- systeemherstel en daar dan de computer op 1 maand terug te zetten ofzo...
Of een keer opnieuw opstarten MET de cd van ME erin en dan gaat ie meestal bestanden zoeken die hij kwijt is om vervolgens weer gewoon verder te gaan zoals voor je problemen kreeg.
Anders zul je over moeten gaan op : FORMAT C en als je nooit hebt gebackupt (zoals vele NOOIT doen) dan ben je dus alles kwijt!!!
Groeten Patricia
Het grote probleem hier is Windows ME denk ik.
Misschien kun je nog wat doen met de cd van Windows Millenium (een nieuwe installatie er over heen) heb je ook alle bestanden nog die je gewijzigd/ gemaakt hebt.
-
- Contacteer:
Das zeker ook nog een goede optie !!!Egon schreef:ik denk, als ik dit zo lees dat systeem herstel niet zal gaan werken, omdat de computer niet meer helemaal opstart.DaNaLa schreef:Tom schreef:Is er hier een of andere computer freak die mij kan helpen?
Groeten Patricia
Het grote probleem hier is Windows ME denk ik.
Misschien kun je nog wat doen met de cd van Windows Millenium (een nieuwe installatie er over heen) heb je ook alle bestanden nog die je gewijzigd/ gemaakt hebt.

of je zet ME er nog een keer extra op, op de D schijf als je die hebt.
Dan start je hem via de D op en dan zoek je naar je oude bestanden op C.
Dat werkt ook nog wel eens .
whahaha
net ff gepakt zonder gordel 75 euro
gelukkig geen snelheid meeting en blaas test
:P
anders kats mn rijbewijs kwijt
maar goed beetje met agent aan de praat en hij zei
elke verandering aan je auto moet je laten keuren
noemde hij wat op:
andere bumpers
andere motorkap
andere wielen
andere hoedenplank
ik zo oh wist ik niet
haha mooi zeuren en lullen kreeg gelukkig maar 75 euro boete

gelukkig geen snelheid meeting en blaas test

anders kats mn rijbewijs kwijt

noemde hij wat op:
andere bumpers
andere motorkap
andere wielen
andere hoedenplank
ik zo oh wist ik niet
haha mooi zeuren en lullen kreeg gelukkig maar 75 euro boete

Dus je zat met teveel drank op achter het stuur?puddinkie schreef:whahaha
gelukkig geen snelheid meeting en blaas test:P
anders kats mn rijbewijs kwijt![]()
noemde hij wat op:
andere bumpers
andere motorkap
andere wielen
andere hoedenplank
ik zo oh wist ik niet
haha mooi zeuren en lullen kreeg gelukkig maar 75 euro boete![]()
Dan vind ik je gewoon een domme kutsukkel.....

Van die gordel is ook al zoiets doms.
-
- Contacteer:
puddinkie schreef:whahaha
gelukkig geen snelheid meeting en blaas test:P
anders kats mn rijbewijs kwijt![]()
noemde hij wat op:
andere bumpers
andere motorkap
andere wielen
andere hoedenplank
ik zo oh wist ik niet
haha mooi zeuren en lullen kreeg gelukkig maar 75 euro boete![]()
Gedronken hebben en rijden??????????
Niet echt slim wel?

Laatst gewijzigd door DaNaLa op vr 31 aug 2007 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
idemRobke schreef: Dus je zat met teveel drank op achter het stuur?
Dan vind ik je gewoon een domme kutsukkel.....![]()
Tja jongen... ik kan het niet anders dan volledig eens zijn met de vorige twee reacties-jo- schreef:idemRobke schreef: Dus je zat met teveel drank op achter het stuur?
Dan vind ik je gewoon een domme kutsukkel.....![]()

beetje opvoeden hier kan geen kwaad

-
- Contacteer:
Lekker bezig idd.
Mocht je in die toestand een van mijn kinderen iets aandoen, heb ik daar graag een paar jaar zitten voor over!!!
Lompe Eikel

Mocht je in die toestand een van mijn kinderen iets aandoen, heb ik daar graag een paar jaar zitten voor over!!!
Lompe Eikel

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Moderator
- Car: Megane
Idd ben ik het helemaal mee eens. En het ook gewoon hier neer zetten alsof het stoer is ofzoDuupke (Ronald) schreef:Lekker bezig idd.
Lompe Eikel![]()
![]()

ik hou de zak open, ken iedereen er ff een duit indoen 
kijk wel uit dat het niet uit de klauwen escaleert mensen

-
- Contacteer:
-Ray- schreef:ik hou de zak open, ken iedereen er ff een duit indoen
Je hebt helemaal gelijk Ray, maar je weet vantevoren wat je met dit soort posts oproept bij andere forummers...
Post dan niks...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Ray je hebt gelijk, iemand die een fout begaat (waarbij gelukkig niets ernstigs is gebeurd) hoeft natuurlijk niet meteen volledig door de stront getrokken te worden.
Maar wel waardeer ik de corrigerende reacties die de RTC leden geven op dit soort posts. Want zoals ik al zei: een beetje opvoeding kan geen kwaad
Drinken en rijden (zonder gordel) is niet stoer
Al denk ik dat de meeste mensen die met drank op achter het stuur kruipen zelf niet eens stil staan bij de mogelijke consequenties.
Ik hoop dat puddinkie iets geleerd heeft van de reacties en in de toekomst beter uit zal kijken
Wel goed dat dit onderwerp een keer ter discussie komt te staan trouwens.
Maar wel waardeer ik de corrigerende reacties die de RTC leden geven op dit soort posts. Want zoals ik al zei: een beetje opvoeding kan geen kwaad

Ik hoop dat puddinkie iets geleerd heeft van de reacties en in de toekomst beter uit zal kijken
Wel goed dat dit onderwerp een keer ter discussie komt te staan trouwens.