brandstof relais

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
de pater

Beste allen,

Brandstofpomp slaat niet meer aan, helaas aan de andere kant van NL :evil: , dus grote vrienden van ANWB gebeld... :~ ..."zoo...mooi karretje jochie, heb ik vroeger ook gehad"....mjah 8) ...kijk nou maar even...."wat denk je zelf..?" ....... |: brandstofpomp slaat niet aan Mijnheer de ANWB... Hij de hele draadzooi toch doorgemeten, na een half uurtje vrotten: ..."sja, ik denk zelf dat de brandstofpomp niet aanslaat... :worship: .... bleek dat de relais niet goed werkte ( zo heb ik vaag begrepen) en heeft Mijnheer de ANWB een omleiding gemaakt naar hoofdverlichting, zodat als het licht (I) aan staat, de pomp toch power krijgt, en dus aanslaat...

(is wel lache startonderbreker, maar ook best gevaarlijk, je zou kunnen rijden en de sleutels uit het contact trekken, dan blijft ie gaan zo lang het licht aan staat.....NIET VERGETEN DAT ER OOK NOG ZO IETS ALS STUURSLOT IS....en hij gaat nooit aan, mits je eerst het licht (I) even aan zet....maar goed, effe terug naar mijn huidige to the point vraag )

Waar haal ik dergelijk relais vandaan, heeft iemand, toevallig, een dergelijk bruin, relais liggen, zomaar....te koop?

Paterke
-Ray-
Contacteer:

wat voor auto? Clio? die staan er genoeg op de sloop.

GTT wordt wat lastiger.
Immer wieder die verdammte Holländer
de pater

Slordig van me...93 Clio 16V

Net met Veban gesproken, die heeft er ook behoorlijk wat liggen voor 3 tientjes ofzo...
-Ray-
Contacteer:

prima toch, ophalen inklikken en rijden weer :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Plaats reactie