vraagje over mijn clio 1.8 16v
hoi hoi leden ik heb even een vraagje over mijn clio ik moet wat onderdelen bestellen voor het rijdende dramatje en nu zijn er verschilende monteur,s die zeggen dat het een cup clio is geweest mijn vraag is ook dan is die moter die er in zit dan anders dan normaal mvg maurice
-
met de gegevens die je ons aanlevert durf ik wel te stellen dat je een cuplcliomotor hebt, met minstens 250 pk
sorry, kon t niet laten
sorry, kon t niet laten

-
- Contacteer:
canonballman schreef:met de gegevens die je ons aanlevert durf ik wel te stellen dat je een cuplcliomotor hebt, met minstens 250 pk![]()
sorry, kon t niet laten

-
- Contacteer:
moest er dan niet ergens de vermelding "coupe" op de papieren staan?
komt er nog licht uit je koplampen?
is ie van binnen helemaal kaal?
zit ie onder de stickers?
is het deze mischien
[img]http://members.lycos.nl/ma1k3l/cupracer ... io_cup.jpg[/img]
is ie van binnen helemaal kaal?
zit ie onder de stickers?
is het deze mischien

[img]http://members.lycos.nl/ma1k3l/cupracer ... io_cup.jpg[/img]
-
- Contacteer:

-
- Contacteer:
dan is 't dus een cup versie, 'k meen dat er alleen andere
schokdempers/veren op zitten en de motorsteunen zijn iets zwaarder uitgevoerd
maar blok is volgens mij ook 't zelfde als een normale 16v
schokdempers/veren op zitten en de motorsteunen zijn iets zwaarder uitgevoerd
maar blok is volgens mij ook 't zelfde als een normale 16v
post eens wat foto's van je blok en t typeplaatje, misschien schept dat wat duidelijkheid 

-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
omdat ie ingevoerd is, in Duitsland is een Clio een coupe... Edit, dacht ik zoArjen schreef:Bij mij staat er ook coupe op het kenteken terwijl het toch echt geen coupe is.

ik zal morgen even wat foto,s maken ik je wel vertelen dat de body het een en ander heeft mee gemaakt en ik kan het weten wat ik ben autoschademonteur van beroepJeroen Wigger schreef:omdat ie ingevoerd is, in Duitsland is een Clio een coupe... Edit, dacht ik zoArjen schreef:Bij mij staat er ook coupe op het kenteken terwijl het toch echt geen coupe is.bij mijn weten wel...
Waarom is de GP van Ray dan geen coupe?Jeroen Wigger schreef:omdat ie ingevoerd is, in Duitsland is een Clio een coupe... Edit, dacht ik zoArjen schreef:Bij mij staat er ook coupe op het kenteken terwijl het toch echt geen coupe is.bij mijn weten wel...
-
Das een goeie dan? Dan weet ik 't ook niet meer... Misschien zit er ook nog vershil tussen Zwitserland en Duitsland.... daar zijn ze ook geleverd
-
Hansa is een duitse leverancier van bad/keukenkranen, mischien de eigenaar geweestmouser schreef: oke dan waar weet iemand dan wat de naam hansa inhoud

-
- Contacteer:
die van mij (ph 1 1/2) is ook uit duitsland en d'r staat ook geen coupe op m'n kentekenpapierenJeroen Wigger schreef:Das een goeie dan? Dan weet ik 't ook niet meer... Misschien zit er ook nog vershil tussen Zwitserland en Duitsland.... daar zijn ze ook geleverd
-
[img]http://www.airways.cz/images/novinky/lufthansa_380.jpg[/img]
Misschien zit er wel 'n straalmotor in

Misschien zit er wel 'n straalmotor in

ken best hij is wel een dorstig cliotjeJeroen Wigger schreef:[img]http://www.airways.cz/images/novinky/lufthansa_380.jpg[/img]
Misschien zit er wel 'n straalmotor in![]()