Circuit/Sprint/Slalom/Showmeeting 24 juni, Ter-Apel

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb vandaag de foto's laten zien aan mijn collega Mark....

Hij vroeg of ie hem niet terug kon kopen...sinds ie in die van mij heeft gereden wil die er weer 1.

Mark begon helemaal te glunderen toen ie zag hoe zijn oude GTtje met veel liefde is opgeknapt (Y)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
ARNO16V
Contacteer:

Denk niet dattie d'r nu nog weer vanaf wil...
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ik ook niet :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
powerpatrick

Damn, lees ik weer net te laat. Anders had ik met de de Clio RS (speciaal voor die baan geprepareerd, en staat in Ter Apel!) even een stukje ovalracing kunnen laten zien! Zie http://www.loveracing.nl voor pica's.

Mochten jullie weer een meeting hebben in TA, mail en ik kom!

Grtz, Patrick Caspers
Japsen

Hi Patrick,
Idd Jammer :( Geert Luth heeft het er op de dag zelf nog wel met me over gehad dat we jou ook hadden moeten vragen maar toen was het inmiddels al te laat. Zo had Herbers bijvoorbeeld ook een Clio V6 in de showroom; had er perfect bij kunnen staan! :(
Schrale troost is dat we met de oval wagen (ik sponsor Jan Luth, Online-Winkelen.com stickers) niet de baan op mochten van de Polderputten omdat er geen "racewagens" de baan op mochten.
Mocht er een volgende keer komen dan spreek ik je er in Ter Apel even over aan! :D
grtz Jaap
Ferdy
Über-Spammer

Geert schreef:Hey robert-jan, ik heb je al meerdere pm's gestuurd. ik zou graag de foto's van mij en mijn williams in orgineel formaat willen hebben. zou je die naar me toe willen mailen?
powerpatrick

Hey Japsen, was al bang dat het niet mocht. Proberen al een tijdje het circuit een halve dag te huren, om m'n sponsoren een 'laat remmen met Patrick' te laten beleven. Veel nullen op rekest, maar geven nog niet op.
Allemaal vergunning dingetjes. En dat met 83db...
Komt wel goed, volgende x hoor ik het wel!

Grtz, Patrick
Robert-Jan

Ferdy schreef:
Geert schreef:Hey robert-jan, ik heb je al meerdere pm's gestuurd. ik zou graag de foto's van mij en mijn williams in orgineel formaat willen hebben. zou je die naar me toe willen mailen?
Jah sorry heb het erg druk, krijg je als int. chauffeur!
Als ik tijd heb doe ik ze op de mail voor je!
VLK Groep
Plaats reactie