hallo,
ik heb een vraag,
mijn clio 1800 16v liep niet goed na tijdje zoeken andere brandstof pomp erin gezet en hij liep super zoals ik hem gewend was. Vanmiddag reed ik over een hobbelweg bij ons in de stad en toen viel de auto uit, en hij wil niet meer lopen. Wat ik al wel weet is dat ik de brandstof pomp niet meer hoor zekering is goed!
hebben jullie enig id???
alvast bedankt
groeten arjan
Clio loopt niet meer!
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dan is mogelijk de stekker verrot van de brandstofpomp of is de nieuw brandstofpomp ook weer overleden, was het een nieuwe ?
Relais in het zwarte bakje onder de motorkap klikt wel nog?
helemaal niks? Er moeten er meer klikken, je herkent het pomprelais wel:
Als je de auto op contact zet, gaat het relais KLIK aan en na 2 of 3 sec KLIK weer uit als je de auto niet start.
kan het relais zijn
maar ook de aansturing
Of de ecu krijgt geen spanning, die zekering is wel nog goed? Pomprelais wordt door ecu aangestuurd namelijk.
accukabels controleren, massapunten controleren
meten of de weerstand op de + van de dynamo en de + van de accu ook 0 is. Heb al eens een kabelbreuk gezien bij een clio in die dikke kabel.
Of kabelbreuk, in ieder geval klikte het relais weer als ik met die dikke kabelboom wiebelde die over de bak loopt
Als je de auto op contact zet, gaat het relais KLIK aan en na 2 of 3 sec KLIK weer uit als je de auto niet start.
kan het relais zijn
maar ook de aansturing
Of de ecu krijgt geen spanning, die zekering is wel nog goed? Pomprelais wordt door ecu aangestuurd namelijk.
accukabels controleren, massapunten controleren
meten of de weerstand op de + van de dynamo en de + van de accu ook 0 is. Heb al eens een kabelbreuk gezien bij een clio in die dikke kabel.
Of kabelbreuk, in ieder geval klikte het relais weer als ik met die dikke kabelboom wiebelde die over de bak loopt