French Car Show 2007 (UK) 15 juli

Gesloten
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

hmm zo maar es een begin maken met 600 foto's uitzoeken :D
Pedro de cleen
Contacteer:

Luco wrote : Maar het afdrogen van de volvo V 40 T
en de fiesta ST was voor mij genoeg (0) (0) (0)
die vent in die fiesta keek erg vuil toen ik hem voorbijreed en twee vingers in mijn neus deed :p :p :p :p :p

Jouw neus zal dan wel erg proper geweest zijn, je droogde iedereen af !
Speedy ! (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Pedro de cleen schreef:Luco wrote : Maar het afdrogen van de volvo V 40 T
en de fiesta ST was voor mij genoeg (0) (0) (0)
die vent in die fiesta keek erg vuil toen ik hem voorbijreed en twee vingers in mijn neus deed :p :p :p :p :p

Jouw neus zal dan wel erg proper geweest zijn, je droogde iedereen af !
Speedy ! (Y)
nou denk dat de 21's te snel zijn voor de vijf :D
geen kans gehad te sporten met ze
tegen die van jo kansloos
tegen de ferrari kansloos
tegen jochem kansloos
is gewoon leuk om te doen :beer: :beer: :beer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Ik was degene met het olielekprobleem,sorry voor het oponthoud hiervoor :( ondanks dat hebben we een super weekend gehad. :D

Dennis,Wilma en Jo bedankt voor de goede organisatie :worship:
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Dennis, Wilma en Jo bedankt voor de super organisatie... :bang: :bang:

De rest enorm bedankt vooral voor de gezelligheid en het onderlingen kameraad schap... (Y) (Y) Als er iets stuk ging, kwamen er onderdelen dankzij Jo zijn connecties en werd het gerepareerd. Super hoe iedereen elkaar hielp (Y) (Y) (Y)

O,ja zelfs voor een standaart Clio 16v was een Fiesta ST met 150pk geen probleem :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ferdy
Über-Spammer

mark 5t schreef:ziet er uit als een super geslaagde meeting.
geweldig wat een opkomst!
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Alex Los schreef:Super hoe iedereen elkaar hielp (Y) (Y) (Y)
:~ ;)

Maar idd, echt bewonderenswaardig hoe sterk het samen uit, samen thuis gevoel is bij de RCB en de Engelsen.. niets ten nadele van wie dan ook, maar daar kunnen wij soms toch nog wel es wat van leren hoor!

Wat me ook opviel: hoe relaxed er op FCS zelf gedaan werd.. file bij de ingang? lekker rustig doorkachelen en iedereen laten ritsen.. eind van de dag precies hetzelfde, en op die manier waren we binnen no-time van het terrein.. als je automaxx gewend bent/was, was dit toch echt wel :worship: :worship:
TheoV
Contacteer:

Paul1916v schreef:
Alex Los schreef:Super hoe iedereen elkaar hielp (Y) (Y) (Y)
:~ ;)

Maar idd, echt bewonderenswaardig hoe sterk het samen uit, samen thuis gevoel is bij de RCB en de Engelsen.. niets ten nadele van wie dan ook, maar daar kunnen wij soms toch nog wel es wat van leren hoor!

Wat me ook opviel: hoe relaxed er op FCS zelf gedaan werd.. file bij de ingang? lekker rustig doorkachelen en iedereen laten ritsen.. eind van de dag precies hetzelfde, en op die manier waren we binnen no-time van het terrein.. als je automaxx gewend bent/was, was dit toch echt wel :worship: :worship:

respect is everything ;)

ziet eruit als een enorm leuk evenement, alleen een ogenschijnlijk pijnlijk gebrek aan twingo'tjes... maar ja..

als ik volgend jaar met een waardige fransoos rij, ga ik er bij zijn...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ja twingos zijn daar nooit geleverd he :D :D
TheoV
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:ja twingos zijn daar nooit geleverd he :D :D
true, maar er leek daar ook een franse, belgische en nedelrandse delegatie te zijn ;)
-jacco-
Über-Spammer

Er was er 1 (Y)
Een gele met bodykit en RS stoelen (na-aperd (0) )
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Jacco Osté schreef:Er was er 1 (Y)
Een gele met bodykit en RS stoelen (na-aperd (0) )
die heb ik in ieder geval gemist :smoke:
maar er stond veel mooi spul

zeker vier vijfjes gezien met twee motoren (Y)
een met een crosworth blok :p :p
en een 306 met twee V6 blokken, die was erg gaaf afgewerkt trouwens (Y) (Y) (Y)
CChris

zo, ben net thuis na een supergeweldig vet weekend FCS in de UK........voor mij de eerste keer naar Engeland en ook zeer zeker niet de laatste!!! Alleen het rijden van de 1500 km met de gtt was geweldig!

ik was degene met de kapotte gasveer, die het 13 mile voor het hotel begaf.......maar ik ben super geholpen!! ik kan niet vaak genoeg dankjewel zeggen tegen degenen die me zo goed hebben geholpen. Zelfs het veertje is gewoon weer teruggevonden en gemonteerd!! En zoals je ziet ben ik zonder problemen weer terug gekomen.

Iedereen bedankt voor alle gezelligheid en lol die we hebben gehad, ik ben volgende keer weer van de partij!!!

Dennis en Wilma, alles was echt goed georganiseerd en echt petje af! :worship:

@Simon, if thereŽs gonna be a next time ur gonna tow me, weŽll get that porsche ok? :p
R 5 Convertible Rulezz
Gast

het was zekers geslaagd, gezien de grote opkomst is alles nog heel vlotjes verlopen.

De wagens hebben het voortreffelijk gedaan op een paar kleinigheden na maar die werden ook weer netjes opgelost.

Ook ik wil simon, craig, dave sibley, Lee bedanken voor de supersnelle levering van onderdelen en al de hulp die nodig was. Ze hebben zelfs een carb van hun eigen wagens gehaald om ons te helpen :worship:

Ook wil ik de dames bedanken, de laatste tijd is er van hun kant ook steeds meer interesse naar de internationale meetings toe (persoonlijke mening) , alleen zit sporten er dan niet zo in

We zijn gisteren thuis aangekomen met 1840 km in totaal (kan dat ???)

Al bij al, het was supergezellig en kijk uit naar de volgende !

Ter info:

Trax 2 september 2007

Belgium BBQ , laatste weekend september
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:ja twingos zijn daar nooit geleverd he :D :D
toch hebben we er de nieuwste twingo zien rijden,vlak voor we de afslag naar de tunnel namen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Dat was een Franse auto (Y)
Ferdy
Über-Spammer

-jo- schreef:der staat toch weer serieus wat smoelwerk tussen hoor :lol:
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Alex Los schreef:Dat was een Franse auto (Y)
oh,dat ik niet wist,heb niet zo op kenteken kunnen letten,zag er wel leuk uit,zaten ook ff raar te kijken :)
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Wilma
Contacteer:

Iedereen bedankt voor de gezelligheid (Y)

Echt een topweekend gehad en reuze mazzel met het weer!

Half 8 vertrokken vanuit het hotel en nog kwamen we mensen van de 6 uur ploeg tegen op het terrein van de trein :wink:
Hebben jullie zoveel file gehad of was er een pechgeval? :S

Dit weekend doet me uitkijken naar Traxx (D)
RoyH

Ik vind deze http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 13/037.jpg zeer vet gedaan. Is dat een soort striping dat zwarte of...?
Reno-loos
Velocity

Lijkt op een bodykit die een gespoten zwarte lijn heeft...
Ivo
Über-Spammer

Wij hebben ook zekers genoten van het weekend...., super.... :)

(iemand toevallig het mail adres van Eddy, die met de Clio III RS....???)

:)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Ja was idd eurg leuk gezellig gaaf enz

Wat ik ook super gaaf vond is dat we na het zien van wat oude bekende ( engelse jongens van de rtoc ) chris heeft geregeld dat we het binnenterrein op mochten en een paar rondjes mee mochten rijden met onze auto's over het circuit tijdens het paraderitje.....

Wilma & Dennis & JO bedankt en natuurlijk de rest ook die wat gedaan hebben...

Ik ben blij dat ik vandaag nog een daagje vrij heb :beer: (S) :lol:
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op di 17 jul 2007 8:49, 1 keer totaal gewijzigd.
CChris

-jo- schreef:het was zekers geslaagd, gezien de grote opkomst is alles nog heel vlotjes verlopen.

De wagens hebben het voortreffelijk gedaan op een paar kleinigheden na maar die werden ook weer netjes opgelost.

Ook ik wil simon, craig, dave sibley, Lee bedanken voor de supersnelle levering van onderdelen en al de hulp die nodig was. Ze hebben zelfs een carb van hun eigen wagens gehaald om ons te helpen :worship:

Ook wil ik de dames bedanken, de laatste tijd is er van hun kant ook steeds meer interesse naar de internationale meetings toe (persoonlijke mening) , alleen zit sporten er dan niet zo in

We zijn gisteren thuis aangekomen met 1840 km in totaal (kan dat ???)

Ter info:

Trax 2 september 2007

de engelsen zijn echt geweldige mensen!! :worship: ik had ongeveer 1600 km op de teller staan, vanuit utrecht......heb je een stukje omgereden jo? :p :D
R 5 Convertible Rulezz
Ivo
Über-Spammer

Ik baalde wel toen de wekker weer afging vanmorgan.... (S)
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Hier nog 1. Maar ik zit lekker achter op kantoor met een bakkie bij te komen. :lol:
Gast

RoyH schreef:Ik vind deze http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 13/037.jpg zeer vet gedaan. Is dat een soort striping dat zwarte of...?
we hebben der ook bijgestaan en het leek op leder. Die groen witte clio die op de clubparking stond was helemaal zo gedaan.
Gast

Ivo van Achthoven schreef:Wij hebben ook zekers genoten van het weekend...., super.... :)

(iemand toevallig het mail adres van Eddy, die met de Clio III RS....???)

:)
PM
RoyH

-jo- schreef:
RoyH schreef:Ik vind deze http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 13/037.jpg zeer vet gedaan. Is dat een soort striping dat zwarte of...?
we hebben der ook bijgestaan en het leek op leder. Die groen witte clio die op de clubparking stond was helemaal zo gedaan.
Leder? Het ziet er in ieder geval supervet uit... Zal dan toch wel iets speciaals zijn aangezien leer nog wel eens wil gaan barsten met hitte en regen etc.

Die groen witte staat ook op de foto's?
Reno-loos
Wilma
Contacteer:

CChris schreef:
-jo- schreef: We zijn gisteren thuis aangekomen met 1840 km in totaal (kan dat ???)

Ter info:

Trax 2 september 2007

de engelsen zijn echt geweldige mensen!! :worship: ik had ongeveer 1600 km op de teller staan, vanuit utrecht......heb je een stukje omgereden jo? :p :D
Ik had er circa 1500 km op staan!

@ Chris: Die vlam van Shell Moerdijk nog gezien gisteravond? Was niet echt omheen te kijken :wink:
En passen alle onderdeeltjes die je aangeschaft hebt? (D)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Wilma schreef:
Ik had er circa 1500 km op staan!

@ Chris: Die vlam van Shell Moerdijk nog gezien gisteravond? Was niet echt omheen te kijken :wink:
En passen alle onderdeeltjes die je aangeschaft hebt? (D)
Ik denk trouwens dat CChris een doosje ringetjes mist, heb er hier 3 en maar 2 gekocht ;)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Goed,

het weekend begon vrijdag klote, in de file was ineens de koppeling van de 21 weg. Pedaal onderin en daar bleef ie. Geluk bij een ongeluk op de afrit richting Temse waar een bepaalde bekende woont alwaar Kat een deel van de groep van drank voorzag en Maarten Jacco Paul en ik vertrokken naar Jo's schuur

Na 4 uur kutten en een niet te ontluchten hydrolische koppeling, is Maarten met mij dubbelclutchend naar ODB gereden om de 9 op te halen.
Toen weer terug naar Temse om Paul en Jacco te halen dan alsnog door naar Calais.

Zaterdag weinig problemen gehad, Wilma had mooie envelopjes gemaakt voor iedereen, dus bij problemen waren nummers en adressen bekend.

De 19 had wat koelproblemen, via Jo heeft Craig een nieuwe geregeld. Verder was de 5 van Tjabel aan het olie stoken (al aandelen Mobil geregeld Tjabel?) en liep de 5 van CChris ook ff tegen wat problemen aan

Samen met Simon en de stiffbar de 5 opgehaald. Maarten heeft daarna nog even zijn handen vuil gemaakt en ook Jacco en ondergetekende konden het niet laten, 5 weer gemaakt. ;)

Zondag gemazzeld met het weer, bewolkt maar droog. Super meeting weer, en genoeg te zien en te doen.

Maandag terugreis ook zonder problemen (afgezien van het hondenweer wat we over ons heen krijgen)

Wilma (L)
Jo (Y)

en de rest bedankt voor een gezellig weekend. Op naar Traxx? ;)
Gast

dennisvr schreef:
en de rest bedankt voor een gezellig weekend. Op naar Traxx? ;)
deffi !

Ik moet wel effe gaan uitkijken, blijkbaar is er toch een grote animo naar het BBQ weekend dus moet effe uitpluizen wat de kosten gaan zijn bij het uitgeven van de katering (traiteur van Kat's der werk)

Aanstaande vrijdag heb ik alle prijzen (locatie en personeel, katering met alles derop en deraan). In het slechtste geval wordt het een 10 € p/p en hopelijk schrikt dat niet teveel mensen af.
antoine
Car: Renault Clio III RS

-jo- schreef:
Ik moet wel effe gaan uitkijken, blijkbaar is er toch een grote animo naar het BBQ weekend dus moet effe uitpluizen wat de kosten gaan zijn bij het uitgeven van de katering (traiteur van Kat's der werk)

Aanstaande vrijdag heb ik alle prijzen (locatie en personeel, katering met alles derop en deraan). In het slechtste geval wordt het een 10 € p/p en hopelijk schrikt dat niet teveel mensen af.
Dat is wel duur Jo :p :wink:
-jacco-
Über-Spammer

-jo- schreef:Aanstaande vrijdag heb ik alle prijzen (locatie en personeel, katering met alles derop en deraan). In het slechtste geval wordt het een 10 € p/p en hopelijk schrikt dat niet teveel mensen af.
Tsss, als dat al te duur is....

Weekendje Engeland was wel een paar tientjes duurder hoor met die hotelovernachtingen erbij :lol:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Gesloten