Mijn handgreep in mijn deur, aan de bestuurders kant om de deur open te maken lijkt kapot te zijn of zo?, hij schiet niet meer terug wanneer ik eraan trek om de deur open te maken.. is dat een veertje ofzo?
Gaat trouwens om een Clio 1 Mexx
Handgreep deur (binnenkant)
-
Dit is meer een ACT vraag 
Maar goed, de scharnierpunten van de zo'n klink barsten vaak. Torx-schroef los, klink er uit en die je op de sloop hebt gehaald monteren

Maar goed, de scharnierpunten van de zo'n klink barsten vaak. Torx-schroef los, klink er uit en die je op de sloop hebt gehaald monteren

Hoe zitten die dan precies gemonteerd? want dat moet toch ook nog ergens aan bevestigd worden? en ik heb ook centrale deurvergrendeling (afstandbediening..) maakt dat ook nog wat uit? en is er misschien een uitleg topic (A)Frank M schreef:Dit is meer een ACT vraag
Zit er trouwens ook een zoekfuctie op het forum...? Ik heb die nog nergens kunnen ontdekken...
-
Die handel zit met een torx vast (achter het greepje) ff het trekstangetje loshalen en je kunt 'm verwijderenMarsjel schreef:Hoe zitten die dan precies gemonteerd? want dat moet toch ook nog ergens aan bevestigd worden? en ik heb ook centrale deurvergrendeling (afstandbediening..) maakt dat ook nog wat uit? en is er misschien een uitleg topic (A)Frank M schreef:Dit is meer een ACT vraag
Zit er trouwens ook een zoekfuctie op het forum...? Ik heb die nog nergens kunnen ontdekken...
zoekfunctie http://www.renault-tuning.com/search.php
Dus je hoeft alleen dat ene schroefje los te maken, en dan kan je dat bakje gewoon eruithalen zeg maar.. en niet het hele deurpaneel eraf..? Is het ook slim om het eerst los te maken en te kijken wat er precies kapot is, terwijl je nog geen nieuwe hebt liggen?.. want mocht het dan helemaal gaar zijn krijg je je deur niet meer open.. toch?