Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Über-Spammer

-
- Über-Spammer
uhmmm,
woensdag?
woensdag?
-
- Über-Spammer
kan wel, geen enkel probleem. ik moet wel werken tot 5 uur 

-
- Über-Spammer
spreken we wel van tevoren af dan 

-
- Über-Spammer
ergens een gaatsstsjjeeeeeee?
-
...omschrijf eens duidelijk het probleem, dan kunnen we mischien meedenken en tips geven...voske schreef:hoe kan het dat de gt tssjjj zegt zonder een tjsss erop???
Pakking turbo-elleboog kan wat suf zijn
Geef eens gas onder de kap, met de hand, dat de turbo opspoelt, en hou je een hand achter de turbo.
Kan niet echt kwaad verder.
Geef eens gas onder de kap, met de hand, dat de turbo opspoelt, en hou je een hand achter de turbo.
Kan niet echt kwaad verder.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
voske schreef:hehe,
ik ben er al achter het komt door de openluchtfilter. klink wel grappig overginds
-
Of get minder zoepe in t vervolgRoyH schreef:Hmm in het vervolg toch IETS eerder gaan slapen, vanmorgen bijna een half uur te laat op mijn werk

-
pcies 2 jaar geleden dat ik me hier ingeschreven heb op het forum! Grappig! 

"Overginds", "overgens" en "overgins". Drie woorden die niet in de van Dale staan, maar wel veel worden gebruikt in het wereldwijde virtuele gebeuren.Loontje schreef:Overginds??voske schreef:hehe,
ik ben er al achter het komt door de openluchtfilter. klink wel grappig overginds
![]()
Het moet echter zijn "overigens": voor het overige, wat de rest betreft, aldus de van Dale.
Ach ja, typen in je moerstaal blijft moeilijk....

-
Heb je de electromoter van het raam al uit de portier gedemonteerd?voske schreef:"Overginds", "overgens" en "overgins". Drie woorden die niet in de van Dale staan, maar wel veel worden gebruikt in het wereldwijde virtuele gebeuren.Loontje schreef:Overginds??voske schreef:hehe,
![]()
Het moet echter zijn "overigens": voor het overige, wat de rest betreft, aldus de van Dale.
Ach ja, typen in je moerstaal blijft moeilijk....
En heb je al een prijs in gedachten?
PM me maar even!

-
voske schreef:hehe,

-
- Über-Spammer
wie reed er met een rode gtt door eijsden vanavond?? 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Egon schreef:zondag en maandag ben ik toch in LimbolandJ-P-S schreef:kan wel, geen enkel probleem. ik moet wel werken tot 5 uurzaterdag heb ik weer eens een vrij dag

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
Speciaal voor Hessel, nog net op tijd in het "wist u dat" topic geplaatst!Hessel schreef:HEI da is een wist u datjecyberdanny schreef:pcies 2 jaar geleden dat ik me hier ingeschreven heb op het forum! Grappig!![]()
![]()
![]()
![]()
foei
![]()

-
Ik was het niet in elk geval 

whehe, zeker midden in de n8 bellenHessel schreef:Egon schreef:zondag en maandag ben ik toch in LimbolandJ-P-S schreef:kan wel, geen enkel probleem. ik moet wel werken tot 5 uurzaterdag heb ik weer eens een vrij dag
![]()
![]()
ow dan zal ik je niet bellen
![]()
![]()

het is net een over 12, ben je dan niet net te laat of precies op tijdcyberdanny schreef:Speciaal voor Hessel, nog net op tijd in het "wist u dat" topic geplaatst!Hessel schreef:HEI da is een wist u datjecyberdanny schreef:pcies 2 jaar geleden dat ik me hier ingeschreven heb op het forum! Grappig!![]()
![]()
![]()
![]()
foei
![]()