Goeiedag,
De auto (wat toch het belangrijkste is),
sinds afgelopen maandag (4 juni 2007) heb ik mijn eerste auto.
een clio 1.2 uit ''91. Van een oudere vrouw bij ons in Goudswaard (ZH) gekocht voor 700 euro, met bijna een jaar APK nieuwe bandjes, distributieriem pas vervangen. De buitenkant zag er eerst niet uit, het is namelijk een rode.... Maar na een avond lang poetsen heb ik de meeste kleur weer terug. Voorlopig heb ik nog weinig ''grote'' plannen met me auto, eerst wil ik m helemaal strak maken, de auto heeft namelijk veel steenslag en een plekje roest boven het rechterachterwiel.
Over mezelf,
Hallo ik ben Jeff de Vos, 18 jaar, kom uit goudswaard (voor de mensen die het niet kennen: dit ligt 30 km onder Rotterdam). Heb me rijbewijs sinds maart 07, heb voor me nieuwe werk een klein zuinig wagentje nodig, deze heb ik nu gevonden in mn clio.
foto's volgen binnenkort.
mvg,
Jeff
ff voorstellen, Jeff de Vos, Clio
-
- Contacteer:
Nou welkom hier ben benieuwd naar de 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Contacteer:
welkom
!

-
Welkom en zuinig, tjah 1 op 12 met n 1.2 is geen uitzondering hoor 

'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
-
- Über-Spammer
welkom hier
lekker zuinig en voordelig rijden die 1.2 in vergelijking met sommige andere renaults

lekker zuinig en voordelig rijden die 1.2 in vergelijking met sommige andere renaults

-
- Contacteer:
Dat ligt echt aan hoe zwaar je rechtervoet is. Ik rijd met men 1.2(16V) Gemiddeld 1/10 á 1/11 zuiniger krijg ik hem niet. Onzuiniger wel 
-
- Über-Spammer
valt me nog tegen, ik krijg de 1.8 16v op een op 11,2. en dat is in zuid limburg binnendoor kachelenMike (spitsoor) schreef:Dat ligt echt aan hoe zwaar je rechtervoet is. Ik rijd met men 1.2(16V) Gemiddeld 1/10 á 1/11 zuiniger krijg ik hem niet. Onzuiniger wel

maar laten we het topic niet verder vervuilen

Ligt een beetje aan de afstand die je rijd, stad of snelweg, maar hij moet echt wel meer kunnen halen...Dennis_16v schreef:Welkom en zuinig, tjah 1 op 12 met n 1.2 is geen uitzondering hoor

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
ik rijd er gemiddeld 2 keer in de week mee naar Rotterdam. Dus voornamelijk snelweg (+ polderweggetjes waar je ook wel een aardig hoge gemiddelde snelheid haalt)
mijn rijstijl is volgens mij gemiddeld, niet te hard maar zeker niet te langzaam...
ik hou nu ff bij hoe zuinig die an mij is. Zodra ik t weet laat ik t wel weten.
mzzl
mijn rijstijl is volgens mij gemiddeld, niet te hard maar zeker niet te langzaam...

ik hou nu ff bij hoe zuinig die an mij is. Zodra ik t weet laat ik t wel weten.
mzzl
Hej ja binnenkort gaan we weer eens een stukkie rijden.
Kunnen we gelijk eens
maken van de clio's
Zaterdag krijg me clio de rest van het H&R schroefset
rij nu al een weekie alleen met achter verlaagd ziet er niet uit
Dus zaterdag ff de voorkant afmaken en dan ff rijden en kijken of ik nog een drempel kan kussen
groetjesss
Kunnen we gelijk eens

Zaterdag krijg me clio de rest van het H&R schroefset

Dus zaterdag ff de voorkant afmaken en dan ff rijden en kijken of ik nog een drempel kan kussen

groetjesss