weet iemand een berdijf waar injectoren gereinigd kunnen worden en voor hoeveel?
liever in de buurt van den haag
reiniging van injectoren
hela
ik heb het bij de bmw dealer in zoetermeer laten doen voor weinig...30 euro ofzo... maar volgens mij zijn ze daar alleen gereinigd en niet getest ofzo
in ridderkerk zit wel een bedrijf die reinigt en test, die mensen had ik ook nog gebeld maar dan ben je 100 euro meer kwijt.
die tip van de bmw dealer kreeg ik van een medewerker van automaterialen slager in zoetermeer dus heb ik het daar maar laten doen.
ik heb het bij de bmw dealer in zoetermeer laten doen voor weinig...30 euro ofzo... maar volgens mij zijn ze daar alleen gereinigd en niet getest ofzo
in ridderkerk zit wel een bedrijf die reinigt en test, die mensen had ik ook nog gebeld maar dan ben je 100 euro meer kwijt.
die tip van de bmw dealer kreeg ik van een medewerker van automaterialen slager in zoetermeer dus heb ik het daar maar laten doen.
Hmm, 35 euro voor ultrasoon is genoeg 
100 euro vind ik wel veel hoor, is gewoon in n bak flikkeren en er weer uit halen, die kapjes kosten n paar cent en O ringen ook.

100 euro vind ik wel veel hoor, is gewoon in n bak flikkeren en er weer uit halen, die kapjes kosten n paar cent en O ringen ook.
ja precies, ik heb ze voor 30 euro ultrasoon laten reinigen bij de bmw dealer in zoetmeer...sochtends gebracht smiddags ophalen...Riël Notermans schreef:Hmm, 35 euro voor ultrasoon is genoeg
testen kun je zelf ook nog wel hoor, gewoon de rail loshangen en kijken of t een nette kegel is.
-
Voor die 100 euro zullen ze ook wel de zeefjes vervangen, alle o-ringen enzo, en de injectoren testen.