... met een blauw petje.Robert-Jan schreef:Een mafkees achter het stuur!![]()
*foto*
Wel lachen: 'Stalker wordt zelf gestalkt'

... met een blauw petje.Robert-Jan schreef:Een mafkees achter het stuur!![]()
*foto*
Ik zie geen petje hoor!Duupke (Ronald) schreef:
... met een blauw petje.
Wel lachen: 'Stalker wordt zelf gestalkt'![]()
Ik hoop dat dat het alleen is/was voor je.Hessel schreef:He arco, ws. toch de oliepomp van de beemer stuk, ws geen motor schade.....
Nah lekker hoor, belden ze van Renova dat mijn beemer klaar was...t was enkel een drukschakelaar...ik naar Breda wil ik m starten...zelfde storing.....staat ie wel lekker het weekend in een verwarmde garage.Arco schreef:Ik hoop dat dat het alleen is/was voor je.Hessel schreef:He arco, ws. toch de oliepomp van de beemer stuk, ws geen motor schade.....
Oke het zijn niet alleen maar renaults die stuk kunnen gaanHessel schreef:Nah lekker hoor, belden ze van Renova dat mijn beemer klaar was...t was enkel een drukschakelaar...ik naar Breda wil ik m starten...zelfde storing.....staat ie wel lekker het weekend in een verwarmde garage.Arco schreef:Ik hoop dat dat het alleen is/was voor je.Hessel schreef:He arco, ws. toch de oliepomp van de beemer stuk, ws geen motor schade.....
![]()
Nou ga nu maar van t slechtste uit....zal de olie pomp wel zijn
0800-papa mamaChris schreef:Heren,
Hoe is het hier?! Missen jullie me al een beetje?!![]()
Hier in Vegas is het ongeloofelijk, ik kan gewoon niet omschrijven hoe mega groot echt alles is hier is. Zal binnekort wel wat laten zien.
Maar wat ik ff wou vragen, ik ben bankroet, kennen jullie ff wat storten?! Meer info via pm...![]()
Het is hier nu 12:00, negen uur eerder dus, en ruim 30 graden.![]()
Spreek jullie snel!![]()
Ik ga mijn laatste 10 $ maar ergens inzetten...
Euh dan wordt het denk ik zondag Lex, als dat uitkomt?Alex Los schreef:RJ, zullen we volgend weekend eens kijken of we mijn gebakkie op de mooie plaat vast kunnen leggen?
Zekers!Ronnie B. schreef:zijn er nog een beetje chickie's daar chris?
Dat zal ook wel een lieve cent gekost hebben dan, om je eigen auto daar te krijgen.BerryS schreef:Een vriedin van me heeft vorige jaar met de volvo club (allemaal van die pude sportmodelen) route 66 gereden, ze hadden ze hier gewoon in containers gedaan en over laten vliegen.