dat heb ik echt wel gedaan. heb er echt 1 krom nu:P. heb al een andere fusee geregeldRonald1916V schreef:Maak de naaf eens goed schoon ? zit er niet gewoon bagger tussen ? lijkt me sterk dat je die Brembo Max dingen krom krijgt.. ik zit nu al 2 jaar te trappen met die Sparco schijven en blokken en dat gaat ook met geen mogelijkheid stuk

heb gister ff de zuiger eruit gehaald, nooit bij nagedacht dat de olie er dan uitloopt. hoppa weer een plek erbij. ben blij dat ik nog thuis woon

trouwens, vorige week had ik de auto een beurt gedaan, had de olie nog onder de carport liggen in een afwasbak, laat ik de honden volgende dag uit, stapt 1 van onze 2 honden met een achterpoot erin, loopt vervolgens om alle auto's heen(inclusief die van de buren). wat een dikke oliebende is het nu

welja genoeg gelult. heb al een andere fusee, wiellager ligt hier nog, alleen ff naaf overnemen van mn huidige.
met dank aan frits

denk dat ik de brembo laat afdraaien, heb geld anders nodig nu.. ff zien waar ik die lager erin laat persen ivm krompersen wat dus waarschijnlijk is gebeurd bij de garage die mij daarbij heeft geholpen de laatste keer...