Tis idd misschien wat te relaxed voor sommige mensen

Maar op een rustig moment vind ik dit wel best fijne muziek.. Sommige liedjes doen me ook wel wat denken aan de Dire Straits.. (d'r zit net zo'n blues gitaar in..)
Clio lady schreef:http://www.youtube.com/watch?v=FlnBIGccLoc
Veel leuker dan de Jeugd van Tegenwoordig
Clio lady schreef:"Onmeunig good te pas" van Enorm... voor mensen die het Twentse dialect verstaan
Ik ben geen Twent hoor als je dat soms dacht... moar ik kan wel plat verstoanMartijn van Leeuwen schreef:Clio lady schreef:"Onmeunig good te pas" van Enorm... voor mensen die het Twentse dialect verstaan
aaaieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Clio lady schreef:Ik ben geen Twent hoor als je dat soms dacht... moar ik kan wel plat verstoanMartijn van Leeuwen schreef:Clio lady schreef:"Onmeunig good te pas" van Enorm... voor mensen die het Twentse dialect verstaan
![]()
![]()
Tja van Fries versta ik dus weer geen reet... maar Twents, Achterhoeks en het dialect van rond de Veluwe is voor mij wel te volgen.Martijn van Leeuwen schreef:Clio lady schreef:Ik ben geen Twent hoor als je dat soms dacht... moar ik kan wel plat verstoanMartijn van Leeuwen schreef:Clio lady schreef:"Onmeunig good te pas" van Enorm... voor mensen die het Twentse dialect verstaan
![]()
![]()
![]()
Ik versta de fryke taal, maar maar veel dialecten in Nederland zijn toch vaak meer van : Abracadabra...![]()
![]()
![]()
Ondanks dat ik nog vaak in Emmen te vinden ben blijft het lastig .....
Is dat BNN of NPS ?Clio lady schreef: Tja van Fries versta ik dus weer geen reet... maar Twents, Achterhoeks en het dialect van rond de Veluwe is voor mij wel te volgen.![]()
Enne... poosje de serie "Van jonge leu en oale grond" kijken zal je talenknobbel vergroten hehe
HuhMartijn van Leeuwen schreef:Is dat BNN of NPS ?Clio lady schreef: Tja van Fries versta ik dus weer geen reet... maar Twents, Achterhoeks en het dialect van rond de Veluwe is voor mij wel te volgen.![]()
Enne... poosje de serie "Van jonge leu en oale grond" kijken zal je talenknobbel vergroten hehe![]()
Nederland 3 ?Clio lady schreef:
Huh
Hehe TV Gelderland en TV Oost en volgens mij is het ook een poosje op Ned 1 uitgezonden.Martijn van Leeuwen schreef:Nederland 3 ?Clio lady schreef:
Huh
Uitgezonden door NPS of BNN ?
![]()
![]()
Of de lokale omroep: Vaagwegistaanse omroep ?
Vooral die vliegendeAnthonyR schreef:Schotel rules
correctie... "Omrop Fryslân"AnthonyR schreef:Schotel rules
TV Fryslan
Gabri van der Veen schreef:correctie... "Omrop Fryslân"AnthonyR schreef:Schotel rules
TV Fryslan