JP'S Marlboro Clio, Cliogane, Clio trophy, Espace, MegIII RS
-
- Über-Spammer
Vandaag was ik bij een kennis die veel kan met rvs. nadat de Flammenrohr gestraald is kwamen er wat gaatjes tevoorschijn.
een dezer dagen ga ik de uitlaat wegbrengen, zodat hij kan worden nagemaakt. als er meer geinteresseerden zijn hoor ik het wel. over de prijs kan ik nog niks zeggen.
een dezer dagen ga ik de uitlaat wegbrengen, zodat hij kan worden nagemaakt. als er meer geinteresseerden zijn hoor ik het wel. over de prijs kan ik nog niks zeggen.
-
- Über-Spammer
ik wil graag het 4-2-1 spruitstuk van devil bestellen, maar ik wil even de bevestiging dat ik de goede bestel.
bij nummer 59056 staat dat het 4-1 is. ik meen dat die dingen 4-2-1 zijn, of is dat soms niet meer leverbaar?
http://www.devil-deutschland.com/Modell ... %201-1.jpg
bij nummer 59056 staat dat het 4-1 is. ik meen dat die dingen 4-2-1 zijn, of is dat soms niet meer leverbaar?
http://www.devil-deutschland.com/Modell ... %201-1.jpg
Volgens mij is dat gewoon de goede die jij wil hebben,er staat ook bij dat ie incl. y-inox is
't bestelnummer is i.i.g. hetzelde nr. als bij Reichhard-motorsport
Weet nog van de mijne dat ie in de collector opsplitste naar 2 , die dan via de y-pijp net voor de cat. weer bij elkaar kwamen

't bestelnummer is i.i.g. hetzelde nr. als bij Reichhard-motorsport

Weet nog van de mijne dat ie in de collector opsplitste naar 2 , die dan via de y-pijp net voor de cat. weer bij elkaar kwamen

-
- Über-Spammer
ja dat bedoelde ik.
dan ga ik die maar eens bestellen
Nu je toch hier bent florus, en volgens mij veel gtt eigenaars kent....
ik ben bezig om de flammenrohr na te laten maken van rvs. wellicht weet je nog een aantal mensen die daar ook interesse in hebben. dan kan ik er een paar laten maken wellicht.
dan ga ik die maar eens bestellen

ik ben bezig om de flammenrohr na te laten maken van rvs. wellicht weet je nog een aantal mensen die daar ook interesse in hebben. dan kan ik er een paar laten maken wellicht.
-
- Car: GTT
wat zou zoiets moeten kosten?J-P-S schreef:ja dat bedoelde ik.
dan ga ik die maar eens bestellen![]()
-
- Über-Spammer
ik ga even uit van de complete demper. wat je wel zelf zal moeten gebruiken is de buis naar de demper toe.
de trompet is eventueel ook wel na te maken. echter er zal een kleine las zichtbaar zijn denk ik, ook na het eventueel verchromen.
de trompet is eventueel ook wel na te maken. echter er zal een kleine las zichtbaar zijn denk ik, ook na het eventueel verchromen.
-
- Über-Spammer
vandaag is de auto weggegaan voor de apk.
hij heeft misschien wel anderhalf jaar geen meter gereden
de auto stond er piekfijn bij, totdat ik alles voor de zoveelste keer nakeek. een mistlamp voor doet het niet en de achterwisser is kaduuk.
de mistlamp is wel makkelijk omdat hij het wel altijd gedaan heeft. dat is het contact of het lampje.
maar weet iemand wat vaker voorkomt bij de wisser achter waardoor hij het niet doet?
ik heb geen zekering meer gecontroleerd, en ook niets doorgemeten.
hij heeft misschien wel anderhalf jaar geen meter gereden

de auto stond er piekfijn bij, totdat ik alles voor de zoveelste keer nakeek. een mistlamp voor doet het niet en de achterwisser is kaduuk.
de mistlamp is wel makkelijk omdat hij het wel altijd gedaan heeft. dat is het contact of het lampje.
maar weet iemand wat vaker voorkomt bij de wisser achter waardoor hij het niet doet?
ik heb geen zekering meer gecontroleerd, en ook niets doorgemeten.
-
- Über-Spammer
ze zijn vandaag niet aan de auto toegekomen dus morgen zal hij dan gekeurd worden 

-
- Über-Spammer
zal wel een contact of zekering zijn. ik heb een zekering eruit gehad, wellicht doet hij het daarom niet. ik had namelijk de verkeerde eruitgehaald om wat te checken, misschien is het daar misgegeaan.
-
Ik zou eerst de zekeringen eens nalopen.
Het motortje gaat ook nog wel eens stuk, dus die kun je voor de zekerheid ook even los halen en testen.
Of het hendeltje is stuk.
Succes met de APK
Het motortje gaat ook nog wel eens stuk, dus die kun je voor de zekerheid ook even los halen en testen.
Of het hendeltje is stuk.
Succes met de APK

-
- Über-Spammer
ja hopelijk bellen ze morgen voor mijn schoolexamen, dan kan ik na mijn examen gaan knutselen daar.
motortjes en hendeltjes heb ik in overvloed
motortjes en hendeltjes heb ik in overvloed

-
- Über-Spammer
joepie
hij is in een keer goedgekeurd 

-
- Über-Spammer
zal vanmiddag even een plaatje schieten

hij is anderhalf jaar geschorst geweest doordat ik een andere clio aan het opknappen was. en nu is hij eindelijk klaar.Dat zijn de betere berichten , kan ie er weer een jaartje tegen, wat de apk betreft dan
-
- Über-Spammer
dankjewel allemaal. ben er ook erg blij mee.
vandaag is ook de powerflex binnengekomen. maar ik leg dit even weg voor wellicht een ander project
vandaag is ook de powerflex binnengekomen. maar ik leg dit even weg voor wellicht een ander project

-
Super dat hij goedgekeurd is!!Merijn schreef:Toppie!Gefeliciteerd. Lekker toeren nu...

Kan je tenminste oefenen om zo te rijden: http://youtube.com/watch?v=zcTnUbkJuUs

O ja en een filmpje voor als je vergeten bent hoeveel werk je hebt gehad!
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... o+williams
-
- Über-Spammer
dat restaureren vind ik sjiek
zo leren rijden is een jongensdroom, maar volgens mij nagenoeg onmogelijk om dat te leren zoals iemand als ragnotti. wel sjiek filmpje overigens

zo leren rijden is een jongensdroom, maar volgens mij nagenoeg onmogelijk om dat te leren zoals iemand als ragnotti. wel sjiek filmpje overigens

-
- Über-Spammer
ik heb gister eens de radio aangezet, maar als de toeren omhoog gaan, dan gaat er ook een zoemend geluid van de radio mee omhoog.
hoe zat dat ookalweer? ligt de bedrading van mijn radio dan niet helemaal goed? de + gaat langs lings, de speakerkabels langs rechts.
hoe zat dat ookalweer? ligt de bedrading van mijn radio dan niet helemaal goed? de + gaat langs lings, de speakerkabels langs rechts.
-
- Über-Spammer
die lopen door het midden van de auto.
-
- Über-Spammer
ik dacht het wel ja. volgens mij doen alleen de achterste boxen dat. zal alles eens stuk voor stuk losgooien 

-
Hier vind je wel wat oplossingen voor die dynamoruis: KLIK
-
- Über-Spammer
meen je nietAls je de speakerkabels van de achterste speakers los gooit is het in ieder geval opgelost.

@ frits,
dankjewel