wat scheelde er dan nog?woensdag half 5 smorgens opgestaan met "krampen". Gaan wel over dacht ik...Om 9 uur niet meer te houden, go see the doc... diagnose: als de t@ring naar het ziekenhuis, spoedafdeling. Om 17 uur lag ik op de kamer.Normaal mocht ik morgen pas naar huis maar stil liggen is niet men beste vak dus ben ik maar opgekrast
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Über-Spammer
appendix stond op springen, kan je echt niet hebben (geperforeerde darmen). Ik had geen uur langer hoevn wachten...

Van het weekend eens even wat kunststof uit de wagen schroeven en het een zwart kleurtje geven in plaats van afgekloven grijs.
Waarom zien alle renault deurbakken er trouwens uit alsof er door een hond ofzo op geknaagd is?

Kan ik de deurbak trouwens zo los halen ook al heb ik elektrische ramen?
Zaterdag stof halen om de plankjes in de deur opnieuw te doen, helemaal zwart

Heeft iemand nog een stoel liggen voor in de reno btw? (clio 1.8 16v bj92)
Reno-loos
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
TNM was great!!!
2 gt turbo's naast mekaar is toch altijd een cool gezicht!

-
Vind ik ook

Ik kom volgende week weer even buurten denk op de TNM 
Ik kwam er gisteren achter dat ik alleen een mooie rode remklauw heb aan de bestuurderskant en niet aan de passagierskant
:P Ik heb nog even geprobeerd of er wellicht rode verf te vinden was door eens goed te poetsen maar ook dat had geen effect 
Hoe lastig is het om de remklauw los te halen? 1 rood vind ik ook niks eigenlijk... en 1 dopje van de velgen kwijt
Het voorjaar komt eraan, de belastingdienst moet gaan dokken, personeelszaken mag bonussen voor cv's gaan uitkeren en het vakantiegeld is ook bijna onderweg
tijd om zooi aan te gaan schaffen hehe.
Hmm misschien wordt het tijd voor een projecttopic...

Ik kwam er gisteren achter dat ik alleen een mooie rode remklauw heb aan de bestuurderskant en niet aan de passagierskant

Hoe lastig is het om de remklauw los te halen? 1 rood vind ik ook niks eigenlijk... en 1 dopje van de velgen kwijt

Het voorjaar komt eraan, de belastingdienst moet gaan dokken, personeelszaken mag bonussen voor cv's gaan uitkeren en het vakantiegeld is ook bijna onderweg

Reno-loos
-
ps voor de gegadigden...
Ik ben veilig thuis gekomen...
de bekabeling van de bdp-sensor was een beetje warm geworden door de turbo....Moet zeggen dan gaat hij toch flink knallen...
morgen ga ik alles boven en om de tubo weghalen en op een veilige plek leggen!
Ik ben veilig thuis gekomen...

morgen ga ik alles boven en om de tubo weghalen en op een veilige plek leggen!

-
Voor die klauwen te verven moet je even naar heuts gaan en een setje scoren, zit een potje verf 2k en hardener met kwast en remmenreiniger! Werkt prima! ps je hoeft de klauwen er niet af te halen hoor!
Ps je had toch al een project topic kunnen openen!
Ps je had toch al een project topic kunnen openen!

RoyH schreef:Ik kom volgende week weer even buurten denk op de TNM
Ik kwam er gisteren achter dat ik alleen een mooie rode remklauw heb aan de bestuurderskant en niet aan de passagierskant:P Ik heb nog even geprobeerd of er wellicht rode verf te vinden was door eens goed te poetsen maar ook dat had geen effect
Hoe lastig is het om de remklauw los te halen? 1 rood vind ik ook niks eigenlijk... en 1 dopje van de velgen kwijt![]()
Het voorjaar komt eraan, de belastingdienst moet gaan dokken, personeelszaken mag bonussen voor cv's gaan uitkeren en het vakantiegeld is ook bijna onderwegtijd om zooi aan te gaan schaffen hehe.
Oh merci voor de tips! Ja heb net even een topic geopend
Nu nog dezelfde kleur zien te vinden, maar je zult wel zo'n stripje kunnen meenemen bij Heuts neem ik aan om te vergelijken thuis?
Ik meende een paar weken geleden gelezen te hebben dat iemand hier een normaal interieur over heeft voor een clio 16v? Indien ja laat hier even wat weten of PM me even aub!
Ik hoorde het al van Ilona ja
(die heeft toch niks anders te doen dan te mailen op d'r stage
)
Gisteren hoefde trouwens niet veel mensen te proberen om over de stoep langs te lopen
mijn broertje had de oprit ingepikt met zijn clio (hop schuin erop, alles open en klote maar) en ik de stoep en de straat met alle zooi overal hehe 

Ik meende een paar weken geleden gelezen te hebben dat iemand hier een normaal interieur over heeft voor een clio 16v? Indien ja laat hier even wat weten of PM me even aub!
Ik hoorde het al van Ilona ja

Gisteren hoefde trouwens niet veel mensen te proberen om over de stoep langs te lopen

dat kan je wel stellen, en dat laatste is serieus schijt ! Ik had andere plannenMarcel J. schreef:-jo- schreef:appendix stond op springen, kan je echt niet hebben (geperforeerde darmen). Ik had geen uur langer hoevn wachten...
Sooow veel geluk gehadEn nu een paar dagen rusten

-
- Über-Spammer
veel beterschap in elk geval
de orthopeet stelde bij mij vast dat mn benen krom zijn. moet nu therapie volgen, steunzolen en dan kijken hoe het verder gaat.

@Jo: Veel beterschap! Wel rusten
Is niet niks zo'n operatie!

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
t lijkt zo onbeduidend he, ow, blindedarmpje weghalen, maar da's fokking irritant, zon etterend darmpje
Ik kende ook 2 mensen met hetzelfde 'euvel' en die lagen echt te kreperen
Bovendien ook niet geheel ongevaarlijk nee.
Dus, succes en beterschap, en fijn dat ie eruit is

Dus, succes en beterschap, en fijn dat ie eruit is

klopt helemaal, je kan der aan onderdoorgaan omdat je lichaam zichzelf vergiftigd. Je wil niet weten wat er allemaal in je darmen rondzwerft. Pijnlijk is het zeker en vast wel.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Beterschap Jo!
en succes met stilzitten.. volgens mij ERG moeilijk voor jou 

-
Beterschap Jo!!!
2 gt 's dat schiet niet op natuurlijk .cyberdanny schreef:TNM was great!!!
kan wel geregeld worden dat er meer naast elkaar staan hoor .

je moet alleen ff de juiste mensen daarover aanspreken .

Marcel
-
Dat regelen wel, wordt nu toch beter weer!oldskool schreef:2 gt 's dat schiet niet op natuurlijk .cyberdanny schreef:TNM was great!!!
kan wel geregeld worden dat er meer naast elkaar staan hoor .![]()
je moet alleen ff de juiste mensen daarover aanspreken .![]()
Marcel
Net even langs Renault Kerres geweest in Mestreech om mijn 2e slang op te halen, rij ik terug naar de Geusselt, rotonde, en voor het tankstation valt de motor terug in een heel laag toerental dat alleen maar lager wordt naarmate ik gas bij geef tot hij uiteindelijk uit valt.
Met opnieuw starten en wat dotten gas geven de weg overgekomen naar het tankstation. Ik had vrij weinig benzine meer over.
Dit is een aantal weken/1 maand geleden ook gebeurd. Toen dacht ik nog dat het iets met de koelvloeistof te maken had (had een lek), maar de benzine was toen ook ver op. Na een uur stilstaan kon ik toen weer verder rijden.
Nadat ik getankt had zojuist op het tankstation, startte hij meteen weer perfect en heb ik zelfs na lang in een file te staan door een ongeluk (lees: domme trien rijdt auto tegen betonnen vangrail, gevolg alle verkeer naar de rechterbaan op een 3baans weg...) geen gekke dingen meer gehad.
Toen ik thuis kwam gaf pa aan dat zijn broer hier altijd (monteur geweest in een ford garage) over aan het schelden was als mensen dat deden, doorrijden tot er nog maar een beetje benzine in de tank zat.
Hierdoor konden juist zaken als dit gebeuren, ook doordat er vuil/troep/rotzooi ergens zat(?). Iemand misschien een idee wat dit kan zijn? Benzine leiding die niet helemaal goed doorloopt ofzo? Dan zou ik dit kunnen voorkomen door de boel schoon te maken (en op tijd gaan tanken natuurlijk).
Naja de oorzaak is nu wel bekend dat is alweer iets
Met opnieuw starten en wat dotten gas geven de weg overgekomen naar het tankstation. Ik had vrij weinig benzine meer over.
Dit is een aantal weken/1 maand geleden ook gebeurd. Toen dacht ik nog dat het iets met de koelvloeistof te maken had (had een lek), maar de benzine was toen ook ver op. Na een uur stilstaan kon ik toen weer verder rijden.
Nadat ik getankt had zojuist op het tankstation, startte hij meteen weer perfect en heb ik zelfs na lang in een file te staan door een ongeluk (lees: domme trien rijdt auto tegen betonnen vangrail, gevolg alle verkeer naar de rechterbaan op een 3baans weg...) geen gekke dingen meer gehad.
Toen ik thuis kwam gaf pa aan dat zijn broer hier altijd (monteur geweest in een ford garage) over aan het schelden was als mensen dat deden, doorrijden tot er nog maar een beetje benzine in de tank zat.
Hierdoor konden juist zaken als dit gebeuren, ook doordat er vuil/troep/rotzooi ergens zat(?). Iemand misschien een idee wat dit kan zijn? Benzine leiding die niet helemaal goed doorloopt ofzo? Dan zou ik dit kunnen voorkomen door de boel schoon te maken (en op tijd gaan tanken natuurlijk).
Naja de oorzaak is nu wel bekend dat is alweer iets

Reno-loos
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Hoe oud is je benzinefilter?
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
-
- Über-Spammer
sjiek he zo'n ad 

mahaha 
Wat ook leuk is: Je gaat gezellig een terrasje pikken in Valkenburg maar je moet parkeren. Oh kijk de parkeerplaats van de AH is open, gaat eigenlijk dicht om 20.00, het was al 22.00 en de vorige keer bleef hij ook open. Geen probleem zetten we hem daar neer.
Vervolgens komt nog dat tuig van Hermans langs
en blijf je nog even hangen. Om 03.00 is het goed geweest en loop je terug naar de met ijzeren palen afgesloten parke.... kuuuuuuuut!
TAXI!
nouja hij kon niet gestolen worden in ieder geval en ik heb m weer terug
:P

Wat ook leuk is: Je gaat gezellig een terrasje pikken in Valkenburg maar je moet parkeren. Oh kijk de parkeerplaats van de AH is open, gaat eigenlijk dicht om 20.00, het was al 22.00 en de vorige keer bleef hij ook open. Geen probleem zetten we hem daar neer.
Vervolgens komt nog dat tuig van Hermans langs

TAXI!
nouja hij kon niet gestolen worden in ieder geval en ik heb m weer terug

Reno-loos
-
haha...leuk verhaal! gelukkig heb je m weer terug 

-
- Über-Spammer
beetje bijtippen
idd lekker weer, en ik zit hier te werken tot 5

idd lekker weer, en ik zit hier te werken tot 5

Ja heb ik ook, vooraan op de motorkap een hele zooi witte puntjes... misschien eens bijtippen idd, eens kijken wat voor een kleur dit precies is.Rik schreef:wat een weertje vandaagnet de auto gepoets en in de was gezet kom ik erachter dat ik super veel steen slag heb op m'n motorkap
balen zeg
Reno-loos