Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ik wil donderdagavond best naar een meetinkje komen , weet verder toch niet wat we moeten doen!
Als danny zich tenminste goed voelt na zijn "operatie" van vanmiddag
Loontje schreef:Ik wil donderdagavond best naar een meetinkje komen , weet verder toch niet wat we moeten doen!
Als danny zich tenminste goed voelt na zijn "operatie" van vanmiddag
StanGTE schreef:kzal aan jullie denken als ik in Utrecht aan het werk ben....
Twingo folder en brief voor testrit is btw binnen!
en danny, wie geht's? kins se nog kallen? zonger TENJ!
Kallen, tenj ech ruig Tuurlijk, tot nu toe gaat het wel redelijk! nadeel is dat ik achter 2 weken de andere eruit moeten. Achjah, hoort bij het leven...
Loontje schreef:@ Baszos Volgens mij was Amely er toch wel vorige week
Komen jullie (Bas&Amely) vanavond ook ff langs? Kunnen we t ff over de vakantie hebben....
Loontje schreef:@ Baszos Volgens mij was Amely er toch wel vorige week
Komen jullie (Bas&Amely) vanavond ook ff langs? Kunnen we t ff over de vakantie hebben....
nu je het zegt die was er idd ook ja haha
soms heb ik een kleine brainwash
hehe wie is nu de lamzak
trouwens: mensen die nummerborden vastzetten met popnagels moeten opgehangen worden. jezus christus wat een Kut dingen. Maar de renault club houders zitten er weer op olie bijgevuld (1,5 liter....) en autootje weer eens mooi gepoetst.
opkomst is te laag + men maat moet ik ff ophale by de tattoo shop .
als het drukker wordt kom ik wel weer eens voorby gegleden .
zal dan eens de biturbo ,meenemen byvoorbeeld.
Marcel
oldskool schreef:opkomst is te laag + men maat moet ik ff ophale by de tattoo shop .
Marcel
Hey Marcel kom toch ff langs, niet iedereen vult zich in het lijstje in..............ik neem de 5 mee.
oldskool schreef:opkomst is te laag + men maat moet ik ff ophale by de tattoo shop .
Marcel
Hey Marcel kom toch ff langs, niet iedereen vult zich in het lijstje in..............ik neem de 5 mee.
ik kom binne kort wel weer eens kyke by jullie in het zuiden wanneer
weet ik alleen nog niet .
zyn nu ff bezig met de biturbo .
moeten nog wa dingetjes aan gebeuren voor de apk keuring .
maar het kenteken is binnen ..
-jo- schreef:wens em succes, ik wordt dalijk geopereerd aan de appendix
da's ook lekker. Nu geen last van dan?
woensdag half 5 smorgens opgestaan met "krampen". Gaan wel over dacht ik...Om 9 uur niet meer te houden, go see the doc... diagnose: als de tering naar het ziekenhuis, spoedafdeling. Om 17 uur lag ik op de kamer.Normaal mocht ik morgen pas naar huis maar stil liggen is niet men beste vak dus ben ik maar opgekrast.