ACT: Twingo I
effe m'n achterbank erbij nemen ...
hmm, foto's worden (voor mij) moeilijk gezien de camera niet in de buurt is...
als je langs de zitkant kijkt, dan heb je een zwart stuk met een gaatje naar voor gericht,
als je langs achter kijkt, zitten er 2 gaten naar opzij, waar een staaf van de rugleuning in zit.
het lijkt me trouwens deel uit te maken van de onderkant van het frame van de zetel zelf... jep, dat lijkt me gelast.
hmm, foto's worden (voor mij) moeilijk gezien de camera niet in de buurt is...
als je langs de zitkant kijkt, dan heb je een zwart stuk met een gaatje naar voor gericht,
als je langs achter kijkt, zitten er 2 gaten naar opzij, waar een staaf van de rugleuning in zit.
het lijkt me trouwens deel uit te maken van de onderkant van het frame van de zetel zelf... jep, dat lijkt me gelast.
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... bank03.jpg[/img]
Het gaat om dit stukje! Dat zit niet gelast, maar moet geschroefd zitten.
Het gaat om dit stukje! Dat zit niet gelast, maar moet geschroefd zitten.
dat stuk heb ik zelfs niet

Kopen?
Heb het al gevonden en het werkt weer! Nu nog één rugleuning afmaken en de achterbank is ook klaar
Bedankt voor het kijken Theo

Heb het al gevonden en het werkt weer! Nu nog één rugleuning afmaken en de achterbank is ook klaar

Bedankt voor het kijken Theo

Jacco Osté schreef:Ik mis de hele achterbank
de mijne ligt naast me

Mijne gaat er binnekort ook uit, even mooi plaats maken voor boxen enzo
Laat je 'm eruit of komt tie weer terug?
Voor een paar boxen..... Dan ben ik wel benieuwd 
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
enorm benieuwd wat er bedoeld wordt met boordcomputer...
Die stofzuiger

zit met een dilemma...
ik ga een composet inbouwen in mijn deuren....
nu ga ik de deuren dempen...
maar er zitten ook deukjes in de deuren
maakt het voor een uitdeukbedrijf uit of je je deuren gedempt hebt of niet??? want je plakt de dempingsmatten op de buitenkant van de deur eigenlijk...
dus moet ik wachten met dempen of kan ik nu al gaan dempen?
ik ga een composet inbouwen in mijn deuren....
nu ga ik de deuren dempen...
maar er zitten ook deukjes in de deuren

maakt het voor een uitdeukbedrijf uit of je je deuren gedempt hebt of niet??? want je plakt de dempingsmatten op de buitenkant van de deur eigenlijk...
dus moet ik wachten met dempen of kan ik nu al gaan dempen?
Twingo: Making it 2 the limit....
Wachten... Eerst laten uitdeuken en dan pas gaan dempen...
Dat materiaal worden ze niet vrolijk van
Ze drukken de deuken uit, direct op het plaatwerk...
Dat materiaal worden ze niet vrolijk van

Ze drukken de deuken uit, direct op het plaatwerk...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vraag:
ik heb een Twingo op het oog BJ 11-2000, maar volgens mij op de foto te zien is het fase 2.
Ik heb nu een 09-2000 fase 3. Zijn die fases een beetje over elkaar heen gelapt ofzo?
Edit: in een mail krijg ik te horen dat er 13 inch onder zit, dus zal fase 2 moeten zijn, maar dan misschien overjarig model of later op kenteken ofzo? Het is een nederlandse wagen.
ik heb een Twingo op het oog BJ 11-2000, maar volgens mij op de foto te zien is het fase 2.
Ik heb nu een 09-2000 fase 3. Zijn die fases een beetje over elkaar heen gelapt ofzo?
Edit: in een mail krijg ik te horen dat er 13 inch onder zit, dus zal fase 2 moeten zijn, maar dan misschien overjarig model of later op kenteken ofzo? Het is een nederlandse wagen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgens mij ligt dat een beetje aan de prijs/klasse van het toestel, ik had ooit een jvc die sloeg erg over, vrij goedkoop model, daarna 3x wat duurdere pioneers gekocht en zo goed als geen problemen mee. Maar kenwood heb ik geen ervaring mee.
-
- Contacteer:
Ik heb wel een KenWood in me CLio majha afentoe slaat die wel over vooral over drempels en soms gewoon als je in die straten rij met Klinkers best wel iiritant :?
ik snap je vraag niet ron? bj 2000 is zoizo fase 2, maar die wou je toch ook? fase 3 kwam volgens mij pas in 2005 uit...Ronnie schreef:Vraag:
Idd, kan van alles zijn, maar waarschijnlijk 1tje die later op kenteken is gezetRonnie schreef:Vraag:

"Bouwjaar" zegt niet alles

idd, heel erg fout hahaha 

Bij mij zat er eentje in (vrij goedkoop model.... 139 euro ofzo) en sloeg zelden over. Woon in een wijk met veel slechte bestrating en zelfs daar deed tie het primaNickster schreef:Wie heeft er een Kenwood Radio in zijn danwel haar Twingo zitten ?
Slaat deze snel over ? Zit namelijk te denken over een Kenwood radio omdat mijn huidige radio aan het overlijden is.....![]()

Nu dat tie tijdelijk in de 5 GTT zit, heb ik er nog niet vaak last van. En dat is echt een stuiterkart

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb nu een 09-2000 en dat is fase 3 (heldere lampen)Petertje5 schreef:ik snap je vraag niet ron? bj 2000 is zoizo fase 2, maar die wou je toch ook? fase 3 kwam volgens mij pas in 2005 uit...Ronnie schreef:Vraag:
Die ik gezien heb is 11-2000/ 13 inch eronder (dat moet fase 2 zijn)