Gezocht: Sportuitlaat Clio 1.6 16V LPG-G3 uit 2001

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Gold16V

Hoi Mensen,

Ik wil mijn vermogen een beetje opwaarderen dus heb besloten een sportuitlaat eronder te zetten.Nou wil ik het liefste een ovale eindstyling van 120x75 mm of iets in die richting.Devil heeft er een voor een 2L en niet voor de 1600.Die dubbele van Sebring of Remus is mooi maar erg duur.En dan is er nog een van Magnex, iemand die daar ervaring mee heeft???Kwaliteit,prijs etc......

Mensen die adressen weten voor kortingen etc zeker welkom!

Sportief geluid moet ie wel hebben maar het moet niet "janken" zeg maar
net als die universele knalpotten.

Verder wil er nog een CDA carbon airbox opzetten, dit is een van de weinige die te combineren is met LPG heb ik gehoord....???

Dus heb je tips dan zijn ze zeker welkom!

Groete,

Rob
Gold16V
Menno

Zou die einddemper zo anders zijn? Heb hier nog een XL demper van een RS liggen, misschien eens een en ander opmeten?
rev it like a rental
ryClio16v

ben bang dat als je een beschaafd geluid bij normaal gebruik wil, je tog naar duurdere merken moet kijken als remus/sebring/supersprint...
wat betreft vermogen opkrikken: dan kom je aan een volledige uitlaatlijn van voor naar achter (spruitstuk tot einddemper)
anders heeft het praktisch geen nut
Gold16V

Ben gisteren bij MCC Sport geweest in Veghel.

Die vraagt voor het maken van een Carbon airbox en een RVS uitlaatlijn vanaf de cat,2 dempers en een eindstyling van rond 100mm.

Onderdelen en montage €1100,=
Vermogenswinst 8 tot 10%

Vermogen is dan bevredigend voor de auto maar vindt de prijs wel aan de hog kant.

Greetz,

Rob
Gold16V
ARNO16V
Contacteer:

Vind het nog wel meevallen, als het een uitlaat vanaf de kat is.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ryClio16v

denk inderdaad dat de prijs niet slecht is,.. maar zou niet uitgaan van 8-10% dat zou sown 10 pk zijn.. is hoog ingeschat hoor
Plaats reactie