Denk wat komt er toch een herrie uit die tent, zit meneer op een breedbeeld lcd televisie een foute spelshow te kijken met een bak snacks.. Wel lekkere kipnuggets overigens.
En ach, als je niet zelf rijd, moet je je rubber op een andere manier kwijt

dat is die gele vijf?Chris schreef:Mooi verslag Luco.![]()
Ik hoorde gister dat er weer een strijd was tussen een BMW en een R5?
Bart (meen ik) was in zijn flank geraakt.....
Volgende keer ben ik er weer bij.
nee hoor wij raken elkaar niet meerChris schreef:Die ja. Al foto's gevonden?
Vrienden voor het leven, totdat je elkaar weer in de strijd tegenkomt....
Vandaag en morgen is er de eerste wedstrijd om de Belcar en BTCS op circuit zolder. Maar dat is een klasse die een aantal stapjes hoger liggen dan de klasse waarin Luco rijdt.Riël Notermans schreef:vandaag was op zolder ook wat te doen? En morgen?
Morgen is toertocht, anders had ik nog een dag mogen servicen op zolder !
4,5,6 mei kan ik mee met een Team met een clio en n yaris, naar Lyon om n weeked te servicenik ben benieuwd.
Wat is dit precies voor klasse? Wel gaaf, zo'n kans laat ik niet schieten!
In ieder geval gaaf!antoine schreef:Vandaag en morgen is er de eerste wedstrijd om de Belcar en BTCS op circuit zolder. Maar dat is een klasse die een aantal stapjes hoger liggen dan de klasse waarin Luco rijdt.Riël Notermans schreef:vandaag was op zolder ook wat te doen? En morgen?
4,5,6 mei kan ik mee met een Team met een clio en n yaris, naar Lyon om n weeked te servicenik ben benieuwd.
Wat is dit precies voor klasse? Wel gaaf, zo'n kans laat ik niet schieten!![]()
[img]http://members.lycos.nl/rielnotermans/RTC/clio.jpg[/img]Riël Notermans schreef:In ieder geval gaaf!antoine schreef:Vandaag en morgen is er de eerste wedstrijd om de Belcar en BTCS op circuit zolder. Maar dat is een klasse die een aantal stapjes hoger liggen dan de klasse waarin Luco rijdt.Riël Notermans schreef:vandaag was op zolder ook wat te doen? En morgen?
Dat dacht ik al. Hier mijn foto's van zondag: http://www.superkitcar.net/zolder/first ... trace.htmlRiël Notermans schreef:Riël Notermans schreef:In ieder geval gaaf!antoine schreef:Vandaag en morgen is er de eerste wedstrijd om de Belcar en BTCS op circuit zolder. Maar dat is een klasse die een aantal stapjes hoger liggen dan de klasse waarin Luco rijdt.Riël Notermans schreef:vandaag was op zolder ook wat te doen? En morgen?
Deze auto gaat t om