inspuiting clio 16v
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: zo 5 jun 2005 13:05
- Locatie: Lunteren
Ik heb een clio 16v uit 1991, er komen dubbele webers op moet ik nog wat omleiden of kan ik het laten zitten? Qua tijd van inspuiten, want de injectie gaat er van af. En de ecu weet nu niet meer wanneer hij moet inspuiten ( hoeft ook niet meer ). Zou hij nu geen storing geven omdat hij het niet meer weet?
Neu.
Volgens mij komt dat wel goed.
Volgens mij komt dat wel goed.
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: zo 5 jun 2005 13:05
- Locatie: Lunteren
Kan ik de bedrading van de injectors verwijderen en die bij het gasklephuis?
Denk dat je wel iets van een gaskleppotmeter moet hebben?
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: zo 5 jun 2005 13:05
- Locatie: Lunteren
Dat ik die monteer aan 1 van de carb.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: wo 28 mar 2007 18:44
Injectie weg..., Motormanagement weg..., heb je geen ontsteking meer,BDP-Motormanagement-Bobine,gaat naar mijn mening niet werken zo
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
moet werken ik heb geen ecu meer en toch loopt die
en naar hard


en naar hard


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
wat voor onsteking gebruik jij luco?
Het lijkt me dat de onsteking sowieso beter maar aangepast moet worden op de nieuwe mengselvorming? Het zal vast lopen met de originele ecu.
Ik stel een zelfprogrammeerbaar onstekingsunit voor, van bijvoorbeeld KMS, dat is nog wel betaalbaar. Bobine erop zetten en t loopt na wat programmeerwerk
Het lijkt me dat de onsteking sowieso beter maar aangepast moet worden op de nieuwe mengselvorming? Het zal vast lopen met de originele ecu.
Ik stel een zelfprogrammeerbaar onstekingsunit voor, van bijvoorbeeld KMS, dat is nog wel betaalbaar. Bobine erop zetten en t loopt na wat programmeerwerk

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik zou het niet weten riel
ik heb wel zon kastje in de auto voor de instelbare toerenbegrenzing
en onderbreking van de ontsteking tijdens het schakelen
maar volgens mij is de ecu er uit
ik heb wel zon kastje in de auto voor de instelbare toerenbegrenzing
en onderbreking van de ontsteking tijdens het schakelen
maar volgens mij is de ecu er uit

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ja je zal toch enige vorm van onstekingsregeling moeten hebben.
Misschien gewoon vacuumvervroegd? Al kan ik me dat niet zo voorstellen.
Heb ej n foto onder de kap?
Misschien gewoon vacuumvervroegd? Al kan ik me dat niet zo voorstellen.
Heb ej n foto onder de kap?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
staan vastwel foto's in het racevijftopic
maar zal morgen ff kijken
maar zal morgen ff kijken
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: zo 5 jun 2005 13:05
- Locatie: Lunteren
Zo een beetje te lezen kan de ecu wel blijven zitten mits een paar aanpassingen.
ecu zit er niet meer in je auto.
er zit een ontsteking op van een andere renault.
er zit een ontsteking op van een andere renault.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
kijk de kennerheine hut schreef:ecu zit er niet meer in je auto.
er zit een ontsteking op van een andere renault.
weet je ook welke ontsteking

morgen eens kijken of we onder de 2.04 kunnen duiken

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.