ben 24 jaar en een fanatiek

voor het woon werk verkeer had ik een renault 5 aangeschaft maar aangezien ik niets orgineel kan houden is mijn 1.8 16v swap in me renault bijna klaar

leuke plannen.NX2000 schreef:die motor is orgineel 100nx gti 2.0 16v opgevoerd met turbo
in de sx zat een 1.8 in die is kapot ga ik pas aan werken als dit monstertje klaar is en me 100nx minimaal 500 whp draait
de renault moet nog afgebouwd worden heb nu net de kabelbom voor elkaar als ik hem laat draaien op de startmotor maakt ie alleen een heel raar geluid waarschijnlijk zit daar iets niet goed FF chekke
hij moet nog verlaagd worden en hij moet nog op een dieet
aangezien ik nos in me nissan heb zitten en dus het aankomende jaar niet gebruiken zal zet ik dat in de renault
zorg gewoon dat ik nog een extra schakelaar op de 5 de inj zet en extra inspuit
of ik haal de turbo van me nissan af en bouw die op de renault maar wil eerst nog meer leren over het managment
Tijd voor een cursusje of een Europese auto kopen met echte letters in het instructieboekjeNX2000 schreef:met mijn nederlandse taal kennis zou het minder makelijk te lezen zijn,antoine schreef:. , ? ! Deze tekens zitten ook op je toetsenbord.Dat leest iets fijner.
![]()