wd40+Clio16v+ schreef:heb weer het typische renault kwaaltje, irritant gepiep in de linker deur stijl (waar de riem aan vast zit). iemand idee om het makkelijk te fixen?

wd40+Clio16v+ schreef:heb weer het typische renault kwaaltje, irritant gepiep in de linker deur stijl (waar de riem aan vast zit). iemand idee om het makkelijk te fixen?
-Ray- schreef:wd40+Clio16v+ schreef:heb weer het typische renault kwaaltje, irritant gepiep in de linker deur stijl (waar de riem aan vast zit). iemand idee om het makkelijk te fixen?
Enig idee hoe dat zit dan met die verhoudingen?? heb wels gehoord dat die van de spider heel erg kort is.deze passen er ook onder. alleen de overbrengingen zijn anders ervan.
Yep dat gaat onder mn cliohad jij trouwens die 19 16v ophanging overgehouden? ga je die onder je clio bouwen?
clio 16v cabrio?? wist helemaal niet dat die er ooit gemaakt zijn
mooi wagentje !!
hoe zit de riem gespannen?Jeroen Wigger schreef:Ik heb 't één keer gedaan bij 'n klantenauto, maar je moet je rechterkoplamp eruit plukken en dan kun je wel redelijk bij! anders wil 't ook absoluut niet hoor
Gr. jeroen
dat ziet er wel spannend uit
Fons kent em vast wel
Best leuk die 5 turbo 2 op 1 van de foto's. Goed op de brug kijken.
is je contact continu goed? als je meter echt blijft hangen zou ik zeggen, meter kapot, of je oliepeil zou erg laag moeten staan.Iemand wel eens het probleem gehad dat de temp. meter 'n beetje blijft hangen, als je d'r 'n klappie op geeft gaat ie wel omhoog of omlaag (van contact dan ) ???
Deed 't laatst ook 'n keer, maar was ff goed, en nu dus weer??
volgens mij wel met kit. want dat is mijn probleem ook dat ik m'n eigenraam niet kan vervangen. weet niet of het bij de gp anders is.J-P-S schreef:kan zijn dat het randje iets is omgekruld. maar voorraam zit met die rubber eringgedrukt in elk geval. kit volgens mij niet.