Was loos?Ronnie schreef:De Twingo van mijn ma staat weer dood op de stoepProbeer dr al over te halen

Accuutje?
Dat ik daar niet aan gedacht hebJacco Osté schreef:Had de Xbox te koop gezet voor de prijs van de twingo...Rontwingo schreef:Of een Xbox... ik was hem binnen een half uur kwijt![]()
Nu nog mijn auto
Twingo krijg je er gratis bij![]()
Allebei kwijt in 1 klap
Zit net een nieuwe accu in, wagen staat een week stil en start niet meer.Jacco Osté schreef:Was loos?Ronnie schreef:De Twingo van mijn ma staat weer dood op de stoepProbeer dr al over te halen
Accuutje?
ergens een lek stroomRonnie schreef:Zit net een nieuwe accu in, wagen staat een week stil en start niet meer.Jacco Osté schreef:Was loos?Ronnie schreef:De Twingo van mijn ma staat weer dood op de stoepProbeer dr al over te halen
Accuutje?
Die van mij staat ook al een week stil, maar start nog welRonnie schreef:Zit net een nieuwe accu in, wagen staat een week stil en start niet meer.Jacco Osté schreef:Was loos?Ronnie schreef:De Twingo van mijn ma staat weer dood op de stoepProbeer dr al over te halen
Accuutje?
de mijne staat nu 3 weken stil, als ik morgen weer terug ben in het land hoop ik dat hij het nog wil doen...Rontwingo schreef:Die van mij staat ook al een week stil, maar start nog welRonnie schreef:Zit net een nieuwe accu in, wagen staat een week stil en start niet meer.Jacco Osté schreef:Was loos?Ronnie schreef:De Twingo van mijn ma staat weer dood op de stoepProbeer dr al over te halen
Accuutje?
Misschien een optie??![]()
Het ligt wel aan de stroomvoorziening dus?Ronnie schreef:Zit net een nieuwe accu in, wagen staat een week stil en start niet meer.Jacco Osté schreef:Was loos?Ronnie schreef:De Twingo van mijn ma staat weer dood op de stoepProbeer dr al over te halen
Accuutje?
Kannie kannie, moet dan werken namelijk, dus gaat lastig worden.Ronnie schreef:Iemand met een nette Twingo zin om zaterdags op Full Speed te staan?
pm me even dan.
Chris@R5 misschien?
Beveiliging/startonderbreker die start verhinderaar wordt??Jacco Osté schreef:Het ligt wel aan de stroomvoorziening dus?Ronnie schreef:Zit net een nieuwe accu in, wagen staat een week stil en start niet meer.Jacco Osté schreef:Was loos?Ronnie schreef:De Twingo van mijn ma staat weer dood op de stoepProbeer dr al over te halen
Accuutje?![]()
Geen weigerende startmotor oid?
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y175/j ... e36446.jpg[/img]Ronnie schreef:Is er iemand die foto's heeft van een Twingo met rolkooi?
Er zijn wel mooie deurbakken, maar die zijn zeldzaamDxRsd schreef:alleen wil nu nog een oplossing voor m'n deuren want wil daar 16.5 cm speakers erin stoppenen die deurbakkies zijn niet meer te krijgen
aangezien ik zelf zo ontzettend onhandig ben met polyhoud het snel op
het werken met polyester is echt niet zo moeilijk hoorDxRsd schreef:ow ok... (onmogelijk voor mij dus)
En een mooi lappie skaaaaaiiiiGabri van der Veen schreef:op die deurbakkies van jacco is nog een extra ring mdf opgezet om een grotere diepte te creeren, en daarna afgewerkt met polyester en plamuur.