RTC Openingsmeeting, 11 Maart, Breda -=Chat Topic=-
hoeveel auto's waren er nou?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Chris@R5 schreef:Achja, we verschillen regelmatig qua mening (over auto's)

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
JUIST!!Luco/Alpine-racer schreef:ja miste de renaultpoezen![]()
![]()
![]()
@Joeri: zakken met dat ding

zal schelen dat ze zelf wel gezien mag worden...dan neem je een vrouw dat soort uitspraken toch minder kwalijkChris@R5 schreef:Luco, excuses voor de uitgesproken mening van me vriendin over de Alpine![]()
Hopelijk heeft het de eetlust niet bedorven

denk over de dag heen rond de 200 - 250 auto's, maar niemand heeft echt geteld geloof ik......-Ray- schreef:hoeveel auto's waren er nou?

250 komen we wel aan, met komen en gaan.
opkomst blijft toch lekker steady door de jaren
Hoeveel merkenclubs trekken 250 auto's op een meeting?
opkomst blijft toch lekker steady door de jaren

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rijd zeker een swift<BR> schreef:Goed punt!, Chris en ik hebben met een car babe gepraat, die de volgende keer ook wel wil komen, met een aantal mooie vriendinnen...Luco/Alpine-racer schreef:ja miste de renaultpoezen![]()
![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
effe checken http://www.car-babes.nl 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja ken mij het boeie wat voor auto ze rijden, al ze maar lekker zijn om naar te kijken<BR> schreef:Goed spul hoor, kan je mee thuis komen. hahaJochem de Haas schreef:
Rijd zeker een swift

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Hoezo, vinden die da vies ?Tim_Coupe schreef:Meeting was echt geslaagd!
Carbabes site is geinig, alleen wat minder als je op je werk zit te kijken en je collega zit vlak naast je....

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Ik zal Tanya en Cathy (DushiPower op het CarBabes forum) wel eens vragen...<BR> schreef:Goed punt!, Chris en ik hebben met een car babe gepraat, die de volgende keer ook wel wil komen, met een aantal mooie vriendinnen...Luco/Alpine-racer schreef:ja miste de renaultpoezen![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
volgende keer een geluidsinstalatie regelen met een microfoontje erbij.
(of gewoon iemand zijn kofferbak open laten zetten als er genoeg geluid in zit
) mixertje op de ingang van je versterkers en microfoon op de mixer en klaar 
(of gewoon iemand zijn kofferbak open laten zetten als er genoeg geluid in zit

Ongetwijfeld niet maar ze zitten wel even vreemd te kijken dat ik op het werk zulke dingen kijkSander de Bruin schreef:Hoezo, vinden die da vies ?Tim_Coupe schreef:Meeting was echt geslaagd!
Carbabes site is geinig, alleen wat minder als je op je werk zit te kijken en je collega zit vlak naast je....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De kosten van de mircofoon enz zijn vrij hoog .........we hebben het wel overwogen maar 100 euro is toch wel veel .....
Mega foon is beter in de toekomst

Ik kan wel wat regelen denk ik, we hebben een losse audio versterker, en een xlr microfoon in de (muziek) studio staan, met een beetje stroom moet die wel werken. Dus laat het me even weten de volgende keerJochem de Haas schreef:De kosten van de mircofoon enz zijn vrij hoog .........we hebben het wel overwogen maar 100 euro is toch wel veel .....

-
- Contacteer:
d'r komt toch ook wel wat binnen??? huren miss een optieJochem de Haas schreef:De kosten van de mircofoon enz zijn vrij hoog .........we hebben het wel overwogen maar 100 euro is toch wel veel .....
Dat wás de huurprijs 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Der komt wel geld binnen .....maar om voor 10 min gesprekstof "veel" geld uitgeven ...nee dan geven we liever een een paar mooie prijzen weg die de mensen hebben gewonnen met de 1ste plaatsen ....le mouton noir (sandy) schreef:d'r komt toch ook wel wat binnen??? huren miss een optieJochem de Haas schreef:De kosten van de mircofoon enz zijn vrij hoog .........we hebben het wel overwogen maar 100 euro is toch wel veel .....
Zoals nu een waardebon van 40 euro voor mequiers poetsspullen

-
- Contacteer:
Zoals ik in het verleden ook wel eens heb aangeboden, voor meetings hier in Breda kan ik wel een dikke audio set regelen (mijn pa heeft een audio verhuur bedrijf hier in breda)
moet je je sponsors wat meer laten dokkenAlex Los schreef:Idd 40 euro als prijs is best wat geld voor de club.
Maar we hebben er van geleerd dus nu weer over de meeting

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kijk en dit soort dingen zijn we nu aan het vastleggen.Ad schreef:Zoals ik in het verleden ook wel eens heb aangeboden, voor meetings hier in Breda kan ik wel een dikke audio set regelen (mijn pa heeft een audio verhuur bedrijf hier in breda)
Wie heeft wat voor connecties en wie heeft wat voor spullen die te lenen zijn. Wat er ooit in het verleden aangeboden is is niet tot nauwelijks geregistreerd

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jochem de Haas schreef:De kosten van de mircofoon enz zijn vrij hoog .........we hebben het wel overwogen maar 100 euro is toch wel veel .....
Kan je niet vragen of die gasten met die bus niet nog een keer wilde komen?

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
hey mannekes
ik wou ullie langs deze weg nog is zeggen geweldige meeting en thxie voor de prijs tot de volgende keer en leuke site trouwens.
weet er iemand mssn hier wanneer of waar ge de foto's kunt vinden van de reportage.
alvast bedankt greetz french devil (grijze clio van belgie)
greetz steve
ik wou ullie langs deze weg nog is zeggen geweldige meeting en thxie voor de prijs tot de volgende keer en leuke site trouwens.
weet er iemand mssn hier wanneer of waar ge de foto's kunt vinden van de reportage.
greetz steve
Leuk dat deze site je bevalt. Zien we je hier vast wel vaker.french devil schreef:hey mannekes
greetz steve
Stel je ff voor in het wie is wie topic.
zien we nog wat meer plaatjes van die auto

Vanaf april op http://www.tuningpark.nl !french devil schreef:hey mannekes
greetz steve
-
thxie ik zal deze avond of sebiet wa foto's posten bij wie is wie tot 6 mei greetz steve
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hehehe het zijn wel jongens uit OUDEWATERWouterW schreef:Jochem de Haas schreef:De kosten van de mircofoon enz zijn vrij hoog .........we hebben het wel overwogen maar 100 euro is toch wel veel .....
Kan je niet vragen of die gasten met die bus niet nog een keer wilde komen?

-
van wie is die rode megane grandtour(nieuw type) ??
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Whe he bij de satissloep van die ouweheer van meFerdy schreef:ik zie mensen met winterjassen,
ik zie mensen met een sjaal om,
maar ook mister Winterhard himself
in stijl,
in t shirt
ROB !![]()
haha
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ium%29.JPG[/img]