hoi
ik heb een clio uit 1998(oude model). gister wilde ik hem starten en was de accu leeg(dom dom de binnenverlichting was blijven branden).
Ik heb hem overgestart dit ging prima, maar toen liep de motor 3000toeren stationair. Ik heb er even mee gereden om te kijken of dit weer normaal werd maar dit gebeurde niet, het werd alleen meer. Hij loopt nu 4000toeren stationair. Als ik de koppeling intrap wisselen de toeren toeren even tussen 2000 en 4000 toeren maar blijft daarna op 4000hangen. Ik ben meteen naar huis gereden en durf er nu ook niet meer mee te rijden. Heeft een van jullie enig idee wat het probleem dit zou kunnen zijn en of ik tegen een hele dure reparatie aan sta te kijken?????
een half jaar geleden had ie ook een probleem met de toeren toen sloegen de toeren soms helemaal weg als ik de koppeling in trapte en viel de moter uit. hij is toen naar garage geweest maat die konden niks vinden(hebben hem aan de computer uitgelezen maar konden ook daar niks vinden)?
stationair lopen op 4000toeren???help!!!!
-
welkom hier 
als je ff zoekt (display results as posts) op tps en gasklephuis zul je een hoop informatie vinden denk ik.

als je ff zoekt (display results as posts) op tps en gasklephuis zul je een hoop informatie vinden denk ik.
nauw Pierre.. Ik zou dat niet doen lijkt me neiet echt veilig. dat je al bij gaslos 4000 toeren draait nog.. En je schaamt je rot denk ik bij een stoplicht.
Ik denk dat je ergens een flinke lucht lekage hebt, ALs je rijd en je komt bij een staoplicht aanrijden, en dan trap je je koppeling in slaat je auto dan wel eens af?
Ik denk dat je ergens een flinke lucht lekage hebt, ALs je rijd en je komt bij een staoplicht aanrijden, en dan trap je je koppeling in slaat je auto dan wel eens af?
hoi
ik heb um gereset en nu loopt ie weer op normale toeren.!!!!! bedankt voor de tip!!!
maar het probleem met het uitvallen van de moter bij indrukken van de koppeling bij bv een stoplicht dat is me wel bekent. af en toe heeft hij daar last van, de garage heeft hem voor dit probleem al eens aan computer gehangen op probleem te vinden maar die gaf geen storing aan?
groetjes
kim
ik heb um gereset en nu loopt ie weer op normale toeren.!!!!! bedankt voor de tip!!!
maar het probleem met het uitvallen van de moter bij indrukken van de koppeling bij bv een stoplicht dat is me wel bekent. af en toe heeft hij daar last van, de garage heeft hem voor dit probleem al eens aan computer gehangen op probleem te vinden maar die gaf geen storing aan?
groetjes
kim
-
- Contacteer:
klinkt als een vacuum lekage of vuil in de luchtomloop regeling