Ik zou meer verbaasd zijn geweest als je niet de achterkant had laten zien aan beide bestuurders.Kier schreef:Vandaag achtereenvolgens op de N11.
5GTT vs petje in Ford escort 16v![]()
Daarna
5GTT vs SAAB 9-3; SPORT SEDAN 1.8 T AUT.
Pappie wilde zn twee zoontjes denk ik laten zien hoe snel zn auto was.... helaas stond ie naast een 5GTT
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Ronnie schreef:Gisteravond:
19 16V vs Tigra (motorinhoud weet ik zo niet) 2-0


-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
19 8v vs golf IV met onbekende motorinhoud, trok zeer langzaam van hem weg.
Met de laguna nog een S60 te grazen genomen, gast was zo boos dat ie verloren had dat ie op z'n stuur stond te slaan

Met de laguna nog een S60 te grazen genomen, gast was zo boos dat ie verloren had dat ie op z'n stuur stond te slaan



vanmorgen met mijn laguna een sprintje getrokken tegen een Saab 93
bij de verkeerslichten bij het knooppunt bij Raamsdonksveer
Natuurlijk was hij sneller weg, maar ik bleef er redelijk in de buurt
Toch weer even lol gehad. Was alleen leuker geweest met mijn 19
bij de verkeerslichten bij het knooppunt bij Raamsdonksveer
Natuurlijk was hij sneller weg, maar ik bleef er redelijk in de buurt
Toch weer even lol gehad. Was alleen leuker geweest met mijn 19

-
- Berichten: 1082
- Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
- Locatie: Roermond, Limburg
Renault Clio 16v vs BMW 7 serie, nieuwe model.. 730/745i/750i geen idee
Duitsertje trok al aardig door, ging links op de rijbaan staan, en ik rechts... voor mij reed n golf met n slakkegangetje van 40 op ongeveer 75m afstand.
Groen, ik als eerste weg, moest toen weer afremmen voor die golf, waarna die bmw mij met een noodvaart voorbij ging
toch weer ff lol gehad

Duitsertje trok al aardig door, ging links op de rijbaan staan, en ik rechts... voor mij reed n golf met n slakkegangetje van 40 op ongeveer 75m afstand.
Groen, ik als eerste weg, moest toen weer afremmen voor die golf, waarna die bmw mij met een noodvaart voorbij ging


toch weer ff lol gehad

'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
-
- Berichten: 1082
- Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
- Locatie: Roermond, Limburg
nou, toen hij hoorde datk met slippende bandjes wegreed, begon die logge kar ook aardig in beweging te komen.. jammer dat ik moest afremmen, anders was het zeker nog leuk geweest 

'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
-
- Berichten: 863
- Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
- Locatie: Tilburg
Dus??? en het gewicht van die auto? Het gaat hier over sprinten.....baszos schreef:die heeft 231 pk
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
lichtst gemoriseerd gaat nog 0-100 in 7,8s volgens autoweek 

-
- Berichten: 863
- Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
- Locatie: Tilburg
reactietijd bestuurder meegerekend?Paul1916v schreef:lichtst gemoriseerd gaat nog 0-100 in 7,8s volgens autoweek


droge cijfers zijn makkelijk te noemen, maar dan kan onze vriend in de clio nog best winnen bij het verkeerslicht.....


0,2 sec.verschil... poe hey....baszos schreef:clio in 8.0

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
GeniustheGzA schreef:reactietijd bestuurder meegerekend?Paul1916v schreef:lichtst gemoriseerd gaat nog 0-100 in 7,8s volgens autoweek![]()
![]()
droge cijfers zijn makkelijk te noemen, maar dan kan onze vriend in de clio nog best winnen bij het verkeerslicht.....![]()
![]()
0,2 sec.verschil... poe hey....baszos schreef:clio in 8.0. Nu ben ik overtuigd...
als je met slippende bandjes wegrijd dan ben je die 2 tiende al kwijt en dus kansloos



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
zooo mensen, vanavond weer eens ouderwest klop kunnen uitdelen. heb ook wat ontvangen, maar dat mocht de pret niet drukken
400m, vochtig/nat wegdek:
williams vs wrx 0-2
williams vs civic vtec 0-1
williams vs starlet 2.0 liter 1-1
williams vs volvo t4 1-0
williams vs crx vtec 1-0
williams vs 205 m16 1-0
williams vs polo g40 2-0
kan ik mee leven.......

400m, vochtig/nat wegdek:
williams vs wrx 0-2
williams vs civic vtec 0-1
williams vs starlet 2.0 liter 1-1
williams vs volvo t4 1-0
williams vs crx vtec 1-0
williams vs 205 m16 1-0
williams vs polo g40 2-0
kan ik mee leven.......
wordt soms wel erg veel gekeken naar de standaard specs, wie weet had die beemer wel een volle tank, kofferbak vol met rommel en zat er een vette camper in. En was de clio met lege tank en schriel mannetje

ff een kraker: als je alle wiel lagers vervangt door super soepele dan ben je theoretisch toch ook sneller, doordat je minder weerstand hebt


ff een kraker: als je alle wiel lagers vervangt door super soepele dan ben je theoretisch toch ook sneller, doordat je minder weerstand hebt

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja en soms lees ik hier sprintjes waarvan ik denk+Clio16v+ schreef:wordt soms wel erg veel gekeken naar de standaard specs, wie weet had die beemer wel een volle tank, kofferbak vol met rommel en zat er een vette camper in. En was de clio met lege tank en schriel mannetje![]()
ff een kraker: als je alle wiel lagers vervangt door super soepele dan ben je theoretisch toch ook sneller, doordat je minder weerstand hebt
dat kan gewoon niet
wij hebben niet de snelste gt maar ook zeker niet de langzaamste(133,1 pk op de wielen
ook ben ik niet echtg slecht met starten (gemiddeld)
maar er staan hier verhalen tegen auto's waarvan ik het niet kan winnen en die worden met twee vingers in de neus verslagen




terwijl die langzamer zijn dan een gtt

of ze namen niet echt deel aan het sprintje? hehe
Of ze stonden stil, zo raak ik er ook blindelings voorbij met de twingo
Of ze stonden stil, zo raak ik er ook blindelings voorbij met de twingo

-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
Ik win ook altijd van de maximale snelheid wat langs de weg staat aangegeven!!



zo'n megane 1.6e moet je niet onderschatten heLuco/Alpine-racer schreef:ja en soms lees ik hier sprintjes waarvan ik denk+Clio16v+ schreef:wordt soms wel erg veel gekeken naar de standaard specs, wie weet had die beemer wel een volle tank, kofferbak vol met rommel en zat er een vette camper in. En was de clio met lege tank en schriel mannetje![]()
ff een kraker: als je alle wiel lagers vervangt door super soepele dan ben je theoretisch toch ook sneller, doordat je minder weerstand hebt
dat kan gewoon niet
wij hebben niet de snelste gt maar ook zeker niet de langzaamste(133,1 pk op de wielen
ook ben ik niet echtg slecht met starten (gemiddeld)
maar er staan hier verhalen tegen auto's waarvan ik het niet kan winnen en die worden met twee vingers in de neus verslagen![]()
![]()
![]()
terwijl die langzamer zijn dan een gtt

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja chris jij start beterChris schreef:Luco/Alpine-racer schreef:ook ben ik niet echtg slecht met starten (gemiddeld)

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja hier
zondagmiddaggangbang florus neemt de mcflurries mee





zondagmiddaggangbang florus neemt de mcflurries mee

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Nou, met een volle gtt (met mensen beladen) inderdaad zo'n 745i ook eens t licht uit de ogen getrokken, tot ie bij 140 langs kwam zeilen.
-
- Berichten: 1082
- Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
- Locatie: Roermond, Limburg
GeniustheGzA schreef: maar dan kan onze vriend in de clio nog best winnen bij het verkeerslicht.....![]()
![]()

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Een Cayenne zonder Turbo maar met S is te doen.
Een M3 meestal niet, is ook geen partij door zijn pk en gewicht.
Van de week achter een BMW3er, kon geen type ontdekken, wel een dikke dubbele auspuff.
Zat hem wat te duwen en net toen ik het vermoeden had dat hij er niet op in ging trapte hij het gas in en zodoende een ietwat achterstand die ik niet meer goedmaakte.
Even later gaf RDW.nl uitsluitsel..............een 330i is ff te veel voor een simpele Clio RS
En tja, ik heb laatst ook gewonnen van een Porsche Turbo...(stond op een vrachtwagen, ging richting dealer)
Een M3 meestal niet, is ook geen partij door zijn pk en gewicht.
Van de week achter een BMW3er, kon geen type ontdekken, wel een dikke dubbele auspuff.
Zat hem wat te duwen en net toen ik het vermoeden had dat hij er niet op in ging trapte hij het gas in en zodoende een ietwat achterstand die ik niet meer goedmaakte.
Even later gaf RDW.nl uitsluitsel..............een 330i is ff te veel voor een simpele Clio RS
Code: Selecteer alles
BMW 330i: topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,4 s
max. vermogen 190 kW (258 pk)
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Yep, lekker weggetje maar pas op voor smerissen, staan er ook weleens met een lasergun.........WouterW schreef:Op de driemerenweg (de N205) )(voor Arno wel bekend) tegen een Saab 900 Turbo S.
daaaaaag Saab
Kansloos zou MIDNR zeggen!!
Van de week achter een 300C gezeten, vanaf net onder 3000rpm in 2 tot even in de 4 (provinciale weg). Iets sneller dan ik had verwacht, maar ik maakte wel meters tot ik afhaakte (en ja, hij probeerde bij me weg te trekken Luco
). Lekker zwabberen met mn 165 brede winterbandjes
Auto ken ik wel, is een diesel uitvoering (daar hoort gewoon een Hemi in!!). Maar die diesel is nog best vlot op papier; naar 100 in 7,6 top 230.
Vandaag met mn zwager meegereden in zijn 'nieuwe' STi (MY05, nog 2.0). Jézuz, wat een snelheid+grip...wordt komende week naar 305 gechipt
LEKKER 


Auto ken ik wel, is een diesel uitvoering (daar hoort gewoon een Hemi in!!). Maar die diesel is nog best vlot op papier; naar 100 in 7,6 top 230.
Vandaag met mn zwager meegereden in zijn 'nieuwe' STi (MY05, nog 2.0). Jézuz, wat een snelheid+grip...wordt komende week naar 305 gechipt


::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
en hoe weet jij dat die bij je weg probeerde te rijden? zei die dat tegen jeDaniël W. schreef:Van de week achter een 300C gezeten, vanaf net onder 3000rpm in 2 tot even in de 4 (provinciale weg). Iets sneller dan ik had verwacht, maar ik maakte wel meters tot ik afhaakte (en ja, hij probeerde bij me weg te trekken Luco).
dat denk jij
je weet pas zeker of je echt een sprintje doet als je dat afspreekt, anders is het altijd een gok
en ik blijf erbij dat de helft op zijn minst de waarheid verdraait in dit topic


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.